http://www.forums.3roos.com/t482017-15.html#post10294556
متنسووش تجهيزااااات الحوامل
تجمع وتجهيزات ورغي حوامل مصر لشهر شوال 1430( عيد الفطر المبارك )
&
20-09-2009 | 04:03 AM
أ
20-09-2009 | 04:06 AM
كل سنة و انتوا طيبيييييييييييييين يا كراريييييييييييييييش
ف
20-09-2009 | 04:06 AM
كان نفسى اشترى ملحفه جديده بس الوقت زنق جدددددددددا:ss:
اشتريت بدى اورانج وجيبه بنى
وتونيك موف :)
وقصيت شعرى وصبغته :D
اشتريت بدى اورانج وجيبه بنى
وتونيك موف :)
وقصيت شعرى وصبغته :D
c
20-09-2009 | 04:07 AM
ندى انتى فين يا بنتى كل شويه ابئا عوززه اكلمك الاقيكى خرجتى
ايه الاخبار واخبار جوجو ايه
ازيك يا ام ريم تتهنى بلبس العيد يارب
ايه الاخبار واخبار جوجو ايه
ازيك يا ام ريم تتهنى بلبس العيد يارب
ف
20-09-2009 | 04:08 AM
ازيك يا انوسه الله يخليكى عقبال ما تجيبى للاننانسه الصغيره
c
20-09-2009 | 04:09 AM
يا فراشه يا جامد انتى معيده عالاخر وصبغه وكمان زعلانه انك ملحقتيش تجبى ملحه دانتى طماعه
هههههههههههههه اومال احنا بئا مسرحناش شعرنا اساسا مش اشترينا هدوم عيد ههههههههههههههههه
هههههههههههههه اومال احنا بئا مسرحناش شعرنا اساسا مش اشترينا هدوم عيد ههههههههههههههههه
أ
20-09-2009 | 04:12 AM
انااااا استحميييييييييييييييييت
كدة ابقى عيدت
كدة ابقى عيدت
c
20-09-2009 | 04:14 AM
انتم رخمين دخلين متاخر وانا كنت هتحايل على اى حد يدخل لانى زهقانه ومش جيلى نوم
بس خلاص جبت اخرى
اشوفكم على خير ومتغيبوش وتنسونا عشان الكحك واللذى منه
ندى طمنينا عليكى علطول انا حسه ان انا اللى هولد مش انتى يمكن عشان انا بعدك ولما تولدى هحسى ان خلاص الدور عليا سبحان الله الايام جريت يله ربنا يكملنا على خير يارب
بس خلاص جبت اخرى
اشوفكم على خير ومتغيبوش وتنسونا عشان الكحك واللذى منه
ندى طمنينا عليكى علطول انا حسه ان انا اللى هولد مش انتى يمكن عشان انا بعدك ولما تولدى هحسى ان خلاص الدور عليا سبحان الله الايام جريت يله ربنا يكملنا على خير يارب
أ
20-09-2009 | 04:15 AM
crazy ananas;10295125:
انتم رخمين دخلين متاخر وانا كنت هتحايل على اى حد يدخل لانى زهقانه ومش جيلى نوم
بس خلاص جبت اخرى
اشوفكم على خير ومتغيبوش وتنسونا عشان الكحك واللذى منه
ندى طمنينا عليكى علطول انا حسه ان انا اللى هولد مش انتى يمكن عشان انا بعدك ولما تولدى هحسى ان خلاص الدور عليا سبحان الله الايام جريت يله ربنا يكملنا على خير يارب
تصبحى عى خير يا انوووووس انا كمان شوية و هنام ان شاء الله هستنى بس اصلى الفجر ان شاء الله :)
c
20-09-2009 | 04:16 AM
أجمل ايام العمر;10295117:
انااااا استحميييييييييييييييييت
كدة ابقى عيدت
ايه الفرحه الفظيعه ديه هههههههههه
حمام العافيه وعقبال العيد الكبير وتكون لولى معاكى ان شاء الله
هدى صحيح انتى التيتينه اللى جبتيها الحلمه بتعتها لونها ايه انا بتعتى لونها اصفر
أ
20-09-2009 | 04:17 AM
ماميهات شهر 8:
ranonte 8/2009
11/8/2009 مشامى ( أم يوسف و دانا )
15/8/2009 نوناس ( أم حلا )
16/8/2009 little cat ( ولدت و جابت بنوتة )
17/8/2009 عروووس جديد ( أم سلمى )
23/8/2009 ryad666 ( أم يوسف و عبد الرحمن )
ماميهات شهر 9:
11/9/2009 لمبادا ( أم اياد و زياد )
15/9/2009 ميرفى50 ( أم جومانا )
14/9/ 2009 فراشة الإيمان ( أم زياد )
27/9/2009 manoooooo
31/9/2009 mermera
ماميهات شهر 10:
11/10/2009 Umm Moaz ( أم معاذ و البراء )
12/10/2009 yomizo ( بنوتة باذن الله )
lifedrop 13 /10/2009 ( بنوتة باذن الله )
23/10/2009 crazy ananas ( بنوتة باذن الله )
ماميهات شهر 11:
16/11/2009 طالبة الجنة ( بنوتة باذن الله )
18/11/2009 jumanaa ( ولد باذن الله )
24/11/2009 أجمل ايام العمر ( بنوتة باذن الله )
28/11/2009 kato ( بنوتة باذن الله )
ماميهات شهر 12:
1/12/2009 garfield ( بنوتة باذن الله )
10/12/2009 جنة الحياة ( بنوتة باذن الله )
14/12/2009 meshmesh_romio ( بنوتة باذن الله )
20/12/2009 البرج اليسر ( ولد باذن الله )
24/12/2009 دارين ( ولد باذن الله )
30/12/2009 boky2010 ( بنوتة باذن الله )
ماميهات شهر 1:
5/1/2010 loveway
15/1/2010 دموع اشتياقى
19/1/2010 DodyCat ( ولد باذن الله )
27/1/2010 smily547 ( بنوتة باذن الله )
ماميهات شهر 2:
20/2/2010 Roshy&Hany ( ولد باذن الله )
24/2/2010 mashimaro16
25/2/2010 katkoot48
28/2/2010 om_tota ( بنوتة باذن الله )
ماميهات شهر 3:
2/3/2010 كوبايه مايه ( ولد باذن الله )
3/3/2010 عروس البحر
26/3/2010 قصة كبيرة
ماميهات شهر 4:
7/4/2010 صوت العيون
15/4/2010 ياسمين 100 100
16/4/2010 عروس حبيبى
23/4/2010 princess_miro
30/4/2010 d.aml 86
ماميهات شهر 5:
7/5/2010 sweet_toota
ياريت اللى مش فى اللسته تقولى تاريخ ولادتها عشان اضيفها
ranonte 8/2009
11/8/2009 مشامى ( أم يوسف و دانا )
15/8/2009 نوناس ( أم حلا )
16/8/2009 little cat ( ولدت و جابت بنوتة )
17/8/2009 عروووس جديد ( أم سلمى )
23/8/2009 ryad666 ( أم يوسف و عبد الرحمن )
ماميهات شهر 9:
11/9/2009 لمبادا ( أم اياد و زياد )
15/9/2009 ميرفى50 ( أم جومانا )
14/9/ 2009 فراشة الإيمان ( أم زياد )
27/9/2009 manoooooo
31/9/2009 mermera
ماميهات شهر 10:
11/10/2009 Umm Moaz ( أم معاذ و البراء )
12/10/2009 yomizo ( بنوتة باذن الله )
lifedrop 13 /10/2009 ( بنوتة باذن الله )
23/10/2009 crazy ananas ( بنوتة باذن الله )
ماميهات شهر 11:
16/11/2009 طالبة الجنة ( بنوتة باذن الله )
18/11/2009 jumanaa ( ولد باذن الله )
24/11/2009 أجمل ايام العمر ( بنوتة باذن الله )
28/11/2009 kato ( بنوتة باذن الله )
ماميهات شهر 12:
1/12/2009 garfield ( بنوتة باذن الله )
10/12/2009 جنة الحياة ( بنوتة باذن الله )
14/12/2009 meshmesh_romio ( بنوتة باذن الله )
20/12/2009 البرج اليسر ( ولد باذن الله )
24/12/2009 دارين ( ولد باذن الله )
30/12/2009 boky2010 ( بنوتة باذن الله )
ماميهات شهر 1:
5/1/2010 loveway
15/1/2010 دموع اشتياقى
19/1/2010 DodyCat ( ولد باذن الله )
27/1/2010 smily547 ( بنوتة باذن الله )
ماميهات شهر 2:
20/2/2010 Roshy&Hany ( ولد باذن الله )
24/2/2010 mashimaro16
25/2/2010 katkoot48
28/2/2010 om_tota ( بنوتة باذن الله )
ماميهات شهر 3:
2/3/2010 كوبايه مايه ( ولد باذن الله )
3/3/2010 عروس البحر
26/3/2010 قصة كبيرة
ماميهات شهر 4:
7/4/2010 صوت العيون
15/4/2010 ياسمين 100 100
16/4/2010 عروس حبيبى
23/4/2010 princess_miro
30/4/2010 d.aml 86
ماميهات شهر 5:
7/5/2010 sweet_toota
ياريت اللى مش فى اللسته تقولى تاريخ ولادتها عشان اضيفها
أ
20-09-2009 | 04:18 AM
crazy ananas;10295132:
ايه الفرحه الفظيعه ديه هههههههههه
حمام العافيه وعقبال العيد الكبير وتكون لولى معاكى ان شاء الله
هدى صحيح انتى التيتينه اللى جبتيها الحلمه بتعتها لونها ايه انا بتعتى لونها اصفر
اصفر يا انووووووس
و فرحانة بالحمى لانه بقى اقسى طمووووحى فى العيد
بس انا زعلانة قوى ان جوزى مش هيعيد معايا :ss:
c
20-09-2009 | 04:23 AM
معلش يا هدى الايام جيه كتير وابئوا عوضوها وربنا يجعل ايامكم كلها عيد
هو الاصفر ده السيليكون وله حاجه تانيه
وانتى ناويه تجيبى للولى حفاضات ايه
هو الاصفر ده السيليكون وله حاجه تانيه
وانتى ناويه تجيبى للولى حفاضات ايه
أ
20-09-2009 | 04:26 AM
crazy ananas;10295149:
معلش يا هدى الايام جيه كتير وابئوا عوضوها وربنا يجعل ايامكم كلها عيد
هو الاصفر ده السيليكون وله حاجه تانيه
وانتى ناويه تجيبى للولى حفاضات ايه
مش عارفة يا انوووس و اعتقد انه سيليكون بس مش متاكدة
بالنسبة بقى للحفاضات انا ناوية اجرب مولفيكس ولو منفعتش ابقى اجيب نوع تانى ان شاء الله :)
&
20-09-2009 | 04:27 AM
فراشه فى بيتها;10295095:
كان نفسى اشترى ملحفه جديده بس الوقت زنق جدددددددددا:ss:
اشتريت بدى اورانج وجيبه بنى
وتونيك موف :)
وقصيت شعرى وصبغته :D
يا حبيبتى .... صعبتى عليا....
انا بقى عكسك جبت ملحفة ومجبتش اى حاجة تااانية...الحمد لله
مبرووووووووكين عليكى يا قمر(f)(f)
اخبار الصبغة والقصة ايه؟؟؟
crazy ananas;10295099:
ندى انتى فين يا بنتى كل شويه ابئا عوززه اكلمك الاقيكى خرجتى
ايه الاخبار واخبار جوجو ايه
ازيك يا ام ريم تتهنى بلبس العيد يارب
انا هنا اهو يا انوس...بس بعمل تورتة ايس كريم...
يا رب تطلع حلوة ومظبوطة...اصلى عكعاكة
crazy ananas;10295105:
يا فراشه يا جامد انتى معيده عالاخر وصبغه وكمان زعلانه انك ملحقتيش تجبى ملحه دانتى طماعه
هههههههههههههه اومال احنا بئا مسرحناش شعرنا اساسا مش اشترينا هدوم عيد ههههههههههههههههه
بس يا انوسة انا ناوية اسرحة النهاردة ان شاء الله:D:D
أجمل ايام العمر;10295117:
انااااا استحميييييييييييييييييت
كدة ابقى عيدت
وانا كماااااااااان حستحمى دلوقتى ان شاء الله...
حماية العيد دى بتبقى جامدة شوية:wink:
crazy ananas;10295125:
انتم رخمين دخلين متاخر وانا كنت هتحايل على اى حد يدخل لانى زهقانه ومش جيلى نوم
بس خلاص جبت اخرى
اشوفكم على خير ومتغيبوش وتنسونا عشان الكحك واللذى منه
ندى طمنينا عليكى علطول انا حسه ان انا اللى هولد مش انتى يمكن عشان انا بعدك ولما تولدى هحسى ان خلاص الدور عليا سبحان الله الايام جريت يله ربنا يكملنا على خير يارب
يا انوس متحطيش فى بالك.... استنى لما اولد وبعدين اقلقى....
والله انا مش مستعجلة على الولادة.... اصلى مرتاحة هنا اوى :D:D:D
ومش عايزة اسيبكو:wink:
أجمل ايام العمر;10295140:
اصفر يا انووووووس
و فرحانة بالحمى لانه بقى اقسى طمووووحى فى العيد
بس انا زعلانة قوى ان جوزى مش هيعيد معايا :ss:
ان شاء الله حيعيد معاكى انتى ونبيلة العسولة:):):)
c
20-09-2009 | 04:28 AM
انا جبت فايينى ونوع اسمه كان بيبى تركى
ماتنسيش لو جبتى حاجه تقوليلنا فالتجهيزات
ماتنسيش لو جبتى حاجه تقوليلنا فالتجهيزات
c
20-09-2009 | 04:31 AM
ربنا يكملك على خير يا ندى وحمام العافيه
وهتروحى مننا فينا محنا وراكى وراكى هههههههههههه
انا هقوم بئا واشوفكم على خير هتوحشونى لحد مشفكم تانى متغبوش ها
وهتروحى مننا فينا محنا وراكى وراكى هههههههههههه
انا هقوم بئا واشوفكم على خير هتوحشونى لحد مشفكم تانى متغبوش ها
أ
20-09-2009 | 04:40 AM
crazy ananas;10295163:
انا جبت فايينى ونوع اسمه كان بيبى تركى
ماتنسيش لو جبتى حاجه تقوليلنا فالتجهيزات
من عنيا حاضر :D
أ
20-09-2009 | 05:04 AM
crazy ananas;10295173:
ربنا يكملك على خير يا ندى وحمام العافيه
وهتروحى مننا فينا محنا وراكى وراكى هههههههههههه
انا هقوم بئا واشوفكم على خير هتوحشونى لحد مشفكم تانى متغبوش ها
انا هقوم اصلى و اانام تصبحوا عى خير و عيد سعيد عليكم كلكم (f)
&
20-09-2009 | 05:09 AM
أجمل ايام العمر;10295257:
انا هقوم اصلى و اانام تصبحوا عى خير و عيد سعيد عليكم كلكم (f)
وعليكى انتى ونبيلة وابو نبيلة يا هدى يا قمر(f):15::15::15: