محدش هنا
كل سنه وانتوا طيبين يا بنات
تجمع وتجهيزات ورغي حوامل مصر لشهر شوال 1430( عيد الفطر المبارك )
l
21-09-2009 | 07:19 AM
m
21-09-2009 | 07:32 AM
love_me_more307;10298108:
محدش هنا
كل سنه وانتوا طيبين يا بنات
انا هنا وانتي طيبه ياقمر
m
21-09-2009 | 02:15 PM
يتصفح الموضوع حالياً: 1 (1 عضو و 0 ضيف) meshmesh_romio
كله مش فاضى طبعا عالعموم عيد سعيد عليكوا يااااااااااااااااااااااااااااارب
كله مش فاضى طبعا عالعموم عيد سعيد عليكوا يااااااااااااااااااااااااااااارب
ع
21-09-2009 | 02:32 PM
وانتي طيبه يا مشمش
انا هنا اهه
انا هنا اهه
m
21-09-2009 | 04:35 PM
يتصفح الموضوع حالياً: 2 (2 عضو و 0 ضيف) meshmesh_romio
مين العضو الخفى.............
مين العضو الخفى.............
&
21-09-2009 | 05:13 PM
بأسم بنآت اليمن آقولكم
&
21-09-2009 | 07:09 PM
لو سمحت يا حلوين...
هيا ايه اعراض التفاسيح والولادة ؟؟
ايه الفرق بينهم؟؟؟
هيا ايه اعراض التفاسيح والولادة ؟؟
ايه الفرق بينهم؟؟؟
ع
21-09-2009 | 07:36 PM
التفاسيح دي انقباضات في الرحم
الولاده بتكون انقباضات مستمره كل دقيقت وكل ماله ما بشد وكمان بتكون في افرز بني او ميه
المهم انتي الدكتوره قالتلك هتولدي طبيعي ولا قيصري
الولاده بتكون انقباضات مستمره كل دقيقت وكل ماله ما بشد وكمان بتكون في افرز بني او ميه
المهم انتي الدكتوره قالتلك هتولدي طبيعي ولا قيصري
m
21-09-2009 | 08:36 PM
حد موجود هنا
ا
21-09-2009 | 10:10 PM
شكلكو مش فاضيين خالص
ع
21-09-2009 | 10:12 PM
انا فاضيه :(
أ
21-09-2009 | 10:25 PM
وانا كمان فاضية ... جوزى رجع النهاردة من السفر و فجأة لقيته بيقوللى انا هبات فى مصر الجديدة متكلمتش معاه عشان خنقنى و سيبته يمشى و دخلتلكم
ع
21-09-2009 | 10:39 PM
متزعليش يا هدي يمكن راجع تعبان
c
21-09-2009 | 10:40 PM
أمةالله;10296596:
عبدالله جاله كمية لعب رهيبة النهاردة .... ماما وحماتي وعماته الاتنين جابوا له لعب علشان العيد ... والشباب في المدينة كانوا بيوزعوا لعب صغننة كده بعد الصلاة أدوا له برضه
شكلي كده هفرز صندوق اللعب لما أروح البيت علشان أفضي مكان للحاجات الجديدة
بالنسبة للحساسية وزالله مش عارفة أعراضها ايه بالضبط بس ممكن أدور لك على الأعراض ... بس اللي أعرفه إنها حاجة نادرة أوي يعني صعب تحصل أصلا
ربنا يهنيه باللعب يارب ويفرحه بيهم ويزيده كمان وكمان :D
وربنا يكرمك على ردك عليا يارب وربنا ميجبش حاجه وحشه ان شاء الله
أجمل ايام العمر;10296624:
هههههههههههههههههههههههه
لا خاص ما تبقى تدخلى انتى ابقى اديهم لولى اخدت عيديتها خلاص :)
ولا يهمك يا هدى مش خساره فيها
:D
toty858;10298027:
كل سنة وانتم طيبين يا منفوخين
بصي احلى نوع في التتينات وعن تجربة انواع كتير جدا
مايا دلوقتى الحمدلله بتموت في حاجة اسمها تتينة :) بعد ما كانت مش بتطيقها
نوع اسمة avent
صنع فى انجلترا تحفة بجد جدااااا
وانتى طيبه يا توتى فينك بقالك كتير مش بنشوفك يارب انتى ومايا تكونى بخير
قوليلنا بئا بكام التيتينه ديه
lifedrop;10299091:
لو سمحت يا حلوين...
هيا ايه اعراض التفاسيح والولادة ؟؟
ايه الفرق بينهم؟؟؟
ربنا معاكى يا ندى ويهون عليكى اليومين دول وتقومى بالسلامه طمنينا عليكى علطول
c
21-09-2009 | 10:45 PM
أجمل ايام العمر;10299437:
وانا كمان فاضية ... جوزى رجع النهاردة من السفر و فجأة لقيته بيقوللى انا هبات فى مصر الجديدة متكلمتش معاه عشان خنقنى و سيبته يمشى و دخلتلكم
انا بئا ابو اناناسه نزل من ساعتين تلاته وراح مشوار غصبا واقتدار ولوحدى
كلنا فالهوا سوا وبعدين مفيش احسن من قعدتنا الحلوه ههههههههههههه
P
21-09-2009 | 10:54 PM
السلام عليكم
كل عيد فطر وانتم وولادكم بخير وصحه وسلامة
والسنة الى جايه ولادكم فى حضنك وحوامل برضه ههههههههههههه
كل عيد فطر وانتم وولادكم بخير وصحه وسلامة
والسنة الى جايه ولادكم فى حضنك وحوامل برضه ههههههههههههه
ع
21-09-2009 | 10:58 PM
مسلمممه اخيرا يا عم
ان شاء الله ربنا هيكرمك ويكرمنا جميعا بتالحمل
ويقوم البنات بالسلامه ان شاء الله
ان شاء الله ربنا هيكرمك ويكرمنا جميعا بتالحمل
ويقوم البنات بالسلامه ان شاء الله
P
21-09-2009 | 11:00 PM
تسلميلى ياهوبا ربنا يباركلك فى ندى
وربنا يرزقك بالحمل قريب
قضيتى العيد ازاى؟
وربنا يرزقك بالحمل قريب
قضيتى العيد ازاى؟
ع
21-09-2009 | 11:05 PM
والله عادي يا مسلمه محستش باي تغير يعني رحت لحماتي
P
21-09-2009 | 11:09 PM
هههههههههههه العيد السنة دى كل الناس مقضياها
العيد فقد بهجته الله المستعان
هوبا قوليلى ساسو بدل مسلمة
العيد فقد بهجته الله المستعان
هوبا قوليلى ساسو بدل مسلمة