تجمع وتجهيزات ورغي حوامل مصر لشهر شوال 1430( عيد الفطر المبارك )

yomizo 20-09-2009 1,950 رد 111,080 مشاهدة
أ
أنا مش مصدقة عنيا :)

مسلمة ردت علينا أخييييييييييييييييييرا

يا بنتي مين اللي ضحك عليكي وقال لك إن هنا حوامل بس :)

نص اللي هنا مش حوامل ونصهم بيمثلوا أصلا لا هم حوامل ولا نيلة دول عندهم انتفاخ :):):)
P
هههههههههههههههههه عسل ياامة الله

ربنا يبارك فيكى وف عبد الله وربنا يرزقك بالحمل قريبا ان شاء الله
أ
وانتي معانا يا رب ... ونطرد العيال المنتفخين دول وناخد مكانهم :)
P
هههههههههههه حرام ياامة الله زى اخواتنا برضه ممكن نبقى نديهم ركن كدة
أ
ما احنا هنطردهم بشياكة :):)

الحوامل يولدوا بألف سلامة والمنتفخين نديهم ملين :):)
s
مساء الخير في حد هنا
ف
مساء الخير كل سنه وانتوا طيبين
s
وانتي طيبه بسم الله ما شاء الله الف مبروك ربنا يحفظوا ويتربي في عزكو
ع
ما شاء الله يا فراشه ربنا يباركلك فيه يارب ويحفظه من العين
b
الف الف مبروك يا فراشة ما شاء الله ربنا يحفظهولك و يخليهولك يارب
l
ماشاء الله نونو عسول ربنا يباركلك فيه
وعقبالنا يارب
بنات ازيكم وحشتونى
عاوزه اسالكم سؤؤال
في بدايه الحمل بتنزل افرازات كتيرر؟؟ بيضا كده عامله زي الحليب وسايله؟؟ وبيصاحبها حرقان ولا انا ايل حاله خاصه ولا ايه
ع
بصي يا ندي انا لما كنت حامل جاتتني افرازات كتيره بس دي كانت بسبب الاتهابت
انتي هتروحي للدكتوره انتي
P
ماشاء الله لاقوة الا بالله العلى العظيم

مبارك عليكى زياد يافراشة الله اكبر الله اكبر زى القمر

رنا يحميه ويحفظة ويجعله قرة عين ليكى ولوالده ياااااااااارب ويجعله من حفظة القرأن وفخرا ليكم فى الدنيا والاخرة

حصنيه وارقيه وربنا يحفظهولك ياااااااااااارب
l
المفروض كمان يومين
بس الموضوع ده عندي بئاله فتره
من بعد ماخدت المنشطات على طول
ومستمر معايا في الحمل ويوم يزيد ويوم يقل بس الافرازات باستمرار وسايله كده وحرررقان بئا بس مفيش حكه

الدكتور طبعا هروحله بعد اجازه العيد لان يفي ناس خوفتني وقالتلي دي اكيد التهابات والاتهابات وحشه جدا على الحمل وخطر ومن ساعتها مرعوبه
ع
طيب علي بال ما تروحي للدكتوره
ابقي غيري اندرات كتيييييير والتشطبف كويس كويس اوي
وكمان لو ينفع تكوي الاندرات بيقي تماااام او تغليهم
دي التعليمات الي كانت الدكتوره قالتهالي
وموضوع الحرقان ده لازم تقوليه للدكتوره وربنا ميجبش حاجه وحشه لحد يارب
ع
ومتقلقيش ما دام لحقتي الموضوع من الاول يبقي خلاص
l
انا من كتر الافرازات بئيت صيفي ههههههههههههههههه فاهمانىىى
بس على طول تنشيف وتشطيف ومعرفش ده من ايه بس والله
ودعواتك ليا
س
بنات ممكن تسمحولى انضم ليكم فى الشات
انا ان شاء الله معاد ولادتى 2-12
أ
فراشة .... ألف حمد لله على سلامتك الله يبارك لك في زياد يا رب ويجعله من الصالحين :)

عقبال الباقي :)

لو سمحتم عاملين زحمة هنا اللي على وش ولادة يا ريت يولدوا بقى علشان يفضوا مكان:tongue:
ع
هههههههههه ان شاء الله تخفي
بس دي مناعتك ضعيفه انا برده اتلهلبت في الموضوع ده في الحمل
X