تجمع وتجهيزات ورغي حوامل مصر لشهر شوال 1430( عيد الفطر المبارك )
أ
23-09-2009 | 11:58 PM
منى ... طمنينى على يارا عاملة ايه دلوقتى ...؟؟
د
23-09-2009 | 11:59 PM
ازيك يا هدي مقلتليش جوزك مسافر فين
ا
24-09-2009 | 12:00 AM
دموع اشتياقي;10308400:
مش عارفه الامساك خطر ولا لا بس يفضل ميبقاش في امساك اشربي لبن كتير وان شاء الله يروح
وحلاوه طحينيه كمان
تعرفي باقه انا سمعت الدكتور مدحت الزيات بيقول الناس عارفة معلومة غلط ان كتر اللبن يعمل اسهال شوية بس المعلومة ده غلط بالعكس هو بيعمل امساك واحسن حاجة للامساك الخضروات واكل الحاجات الي فيها الياف
(
24-09-2009 | 12:00 AM
ازيك يا ندى يا قمر انا اللى اعرفة والبنات قالوا هنا هو مش خطر بس حاولى ما يكونش عندك امساك او ممكن يكون من دواء انتى بتخدية بيعملك امساك انا كان دواء الحديد بيعمل معاى كدة والدكتور غيرة وان شاء الله خير يا قمر (f)
د
24-09-2009 | 12:03 AM
بجد الله اعلم بقي
ا
24-09-2009 | 12:03 AM
أجمل ايام العمر;10308416:
منى ... طمنينى على يارا عاملة ايه دلوقتى ...؟؟
الحمد لله الحرارة نزلت بس بالخافض الشراب والبوس وبتاخد مضاد بس انا مضايقة عشان مفيش اكل خالص منعة الاكل حتي اصلا اهل جوزي لما شفوها في العيد بيقوللي احنا كل منشوفها بتبقي اخس من المرة اللي قبلها
l
24-09-2009 | 12:05 AM
بجد يا هدى
عندي تين كتير اقوم اكل يعني وةعندي عنب كمان هقوم اجرب وصفتك كمان شويا
مش انا شوفت النونو امبارح واطمنت عليه وعلى نبضه
بنات
مين الدكتور كتبلها بنسلين طويل المفعول حقن؟؟؟ ومين بتاخد اسبريين
لاني قلقانه شويا منهم والبنسلين ده متعب اوو يالدكتور بيقويل هفضل اديهولك طول الحمل
عندي تين كتير اقوم اكل يعني وةعندي عنب كمان هقوم اجرب وصفتك كمان شويا
مش انا شوفت النونو امبارح واطمنت عليه وعلى نبضه
بنات
مين الدكتور كتبلها بنسلين طويل المفعول حقن؟؟؟ ومين بتاخد اسبريين
لاني قلقانه شويا منهم والبنسلين ده متعب اوو يالدكتور بيقويل هفضل اديهولك طول الحمل
(
24-09-2009 | 12:05 AM
هدى ازيك يا قمر واخبار لولى اية ما شاء الله حبيبتى مبروك دخولك الثامن يا حبيبتى وعقبال ان شاء الله التاسع خلاص هانت يا قمر وتولدى ان شاء الله بالسلامة ونطمن عليكى (f)
s
24-09-2009 | 12:09 AM
واخيرا المنتدي فتح
ا
24-09-2009 | 12:14 AM
جوزي عايز الكمبيوتر اشوفكوا لما يقوم
أ
24-09-2009 | 12:16 AM
دموع اشتياقي;10308419:
ازيك يا هدي مقلتليش جوزك مسافر فين
انجترا يا ايمى
اعااااااااااااااااااااااااااااااا :confused:
البرج اليسر;10308443:
الحمد لله الحرارة نزلت بس بالخافض الشراب والبوس وبتاخد مضاد بس انا مضايقة عشان مفيش اكل خالص منعة الاكل حتي اصلا اهل جوزي لما شفوها في العيد بيقوللي احنا كل منشوفها بتبقي اخس من المرة اللي قبلها
ربنا يشقيها و يخفف عنها يارب و اكيد مش قادرة تاكل من الحرارة الله يكون فى عونها (f)
ربنا يطمنك عليها يارب
love_me_more307;10308450:
بجد يا هدى
عندي تين كتير اقوم اكل يعني وةعندي عنب كمان هقوم اجرب وصفتك كمان شويا
مش انا شوفت النونو امبارح واطمنت عليه وعلى نبضه
بنات
مين الدكتور كتبلها بنسلين طويل المفعول حقن؟؟؟ ومين بتاخد اسبريين
لاني قلقانه شويا منهم والبنسلين ده متعب اوو يالدكتور بيقويل هفضل اديهولك طول الحمل
جربيها و هتدعيلى
انا صاحبتى كانت بتاخد الاسبرين و البنسلين و جابت بنوتة قمر ما شاء اللله عقبالك من اسبوعين
kato;10308458:
هدى ازيك يا قمر واخبار لولى اية ما شاء الله حبيبتى مبروك دخولك الثامن يا حبيبتى وعقبال ان شاء الله التاسع خلاص هانت يا قمر وتولدى ان شاء الله بالسلامة ونطمن عليكى (f)
ازيك يا ام هايدى ...؟؟؟
الحمد لله دخلت اتامن عقبالك انتى ورايا عى طول
ربنا يقومنا كلنا بالسلامة ان شاء اللله :)
أ
24-09-2009 | 12:16 AM
البرج اليسر;10308512:
جوزي عايز الكمبيوتر اشوفكوا لما يقوم
حكم القوووووووووووووى :D
(
24-09-2009 | 12:21 AM
البرج اليسر;10308443:
الحمد لله الحرارة نزلت بس بالخافض الشراب والبوس وبتاخد مضاد بس انا مضايقة عشان مفيش اكل خالص منعة الاكل حتي اصلا اهل جوزي لما شفوها في العيد بيقوللي احنا كل منشوفها بتبقي اخس من المرة اللي قبلها
الحمد لله يا حبيبتى ان الحرارة نزلت معلش بالنسبة للاكل هى عشان اللوز عندها ملتهبة تلاقيها مش قادرة تاكل او تبلع حاجة بس يا قمر هى لو اللوز هى اللى بتتعبها كدة ما تعمللها للوز احسن لو هى اكبر من 4 سنين وان شاء الله ربنا يتم شفاها على خير يا حبيبتى (f)
m
24-09-2009 | 12:21 AM
love_me_more307;10308450:
بجد يا هدى
عندي تين كتير اقوم اكل يعني وةعندي عنب كمان هقوم اجرب وصفتك كمان شويا
مش انا شوفت النونو امبارح واطمنت عليه وعلى نبضه
بنات
مين الدكتور كتبلها بنسلين طويل المفعول حقن؟؟؟ ومين بتاخد اسبريين
لاني قلقانه شويا منهم والبنسلين ده متعب اوو يالدكتور بيقويل هفضل اديهولك طول الحمل
الف مبروك علي نبض البيبي
هو داكي ليه بنسلين
y
24-09-2009 | 12:22 AM
وممكن لو تطيقي يتندى تاخديلبك معلقه زيت زتون على الريق برده مفعوله سحر او لبن ساقع على الريق
f
24-09-2009 | 12:23 AM
ازيكوا يا احلى حوامل وحشتونى وى
y
24-09-2009 | 12:25 AM
مبروك ياندى على نبض النونه وعقبال ماتشيليه على ايديكي بقى :) ان شاء الله
البرج اليسر الف سلامه على بنوتك
معلش هو الدور ده بيهد الكبار فمابالك الصغيرين بقى اهم حاجه تشربيها سوايل كتير اوى عشان حاجه تنزل بطنها تقويها عشان الانتي بيتك بيبقى قوووى عليهم
شربيها سوايل كتير اكليها شوربه او زبادى او اى حاجه سهله البلع
ممكن كمان جيلي بس يكون برا التلاجه حبه عشان مايكونش ساقع عليها
البرج اليسر الف سلامه على بنوتك
معلش هو الدور ده بيهد الكبار فمابالك الصغيرين بقى اهم حاجه تشربيها سوايل كتير اوى عشان حاجه تنزل بطنها تقويها عشان الانتي بيتك بيبقى قوووى عليهم
شربيها سوايل كتير اكليها شوربه او زبادى او اى حاجه سهله البلع
ممكن كمان جيلي بس يكون برا التلاجه حبه عشان مايكونش ساقع عليها
y
24-09-2009 | 12:25 AM
فتفت وحشتيييييييييييييييييييييييييييني اوى ياقرده انت
يعنى لازم اشدك من ودانك عشان ترجعى تانى
البت كنزى احبارها ايه واللى جوا
اختارتلها اسم ورسيتي عليه ولا لسه وفاضلك اد ايه وتولدى
يعنى لازم اشدك من ودانك عشان ترجعى تانى
البت كنزى احبارها ايه واللى جوا
اختارتلها اسم ورسيتي عليه ولا لسه وفاضلك اد ايه وتولدى
y
24-09-2009 | 12:28 AM
هاروح اخيرا اطلب شيكولاته سايله من الماركت واعمل مناقيش شيكولاته
f
24-09-2009 | 12:29 AM
انت يا يميم اللى وحشتينى اكتر
كنزى كويسه و بتسلم عليكى انتى و موكه و انا ان شاء الله هولد 15\11
بس اسكتى لسه ما اشترتش حاجات زينة هحاول انزل بكره ان شاء الله اصلى انا رجلى وجعانى علطول و مش بقدر انزل كتير
كنزى كويسه و بتسلم عليكى انتى و موكه و انا ان شاء الله هولد 15\11
بس اسكتى لسه ما اشترتش حاجات زينة هحاول انزل بكره ان شاء الله اصلى انا رجلى وجعانى علطول و مش بقدر انزل كتير