قيصرى ان شاء الله انا مش بتاعت الصبيعى
و كنزى كانت قيصرى
اصلك يا يميم ما ودتيهاش بيبى كلاس و شفتى العيال يروحوا المدرسه من هنا و تجيلهم انفلونزا من هنا متعرفيش ازاى
تجمع وتجهيزات ورغي حوامل مصر لشهر شوال 1430( عيد الفطر المبارك )
f
24-09-2009 | 04:55 AM
y
24-09-2009 | 04:56 AM
ةالله يا فتفت انا بفكر في كده بس جوزى لا خالص
بس انا مضطره غصب عنى اناى اقوم واسيبيك عشان الحقانام
بس انا مضطره غصب عنى اناى اقوم واسيبيك عشان الحقانام
f
24-09-2009 | 04:57 AM
سلام يا يميم
تصبحى على الف خير
تصبحى على الف خير
y
24-09-2009 | 05:00 AM
والله بقى يا فتفت ربنا يسهل وتتاجل لوحدها من عند الله عشان ا نفسيا زى الزوفت بسبب الموضوع ده وجوزى مقلقه منه انه مايرضاش يساجل اسبيوع زى كمابقولك
اناكمانكتير من قرايبي مش هايودوا عيالهم اول اسبوعين وشهر
واخويان فسه مش هايودى ابنه اول شهر قال عشان يطمن الاول ازا كانت المدرسه كويسه ومافيهاش اى حالات مصابه
يارب يت جوزى يقتنع ياتيجى من عند الله وتتاجل
اناكمانكتير من قرايبي مش هايودوا عيالهم اول اسبوعين وشهر
واخويان فسه مش هايودى ابنه اول شهر قال عشان يطمن الاول ازا كانت المدرسه كويسه ومافيهاش اى حالات مصابه
يارب يت جوزى يقتنع ياتيجى من عند الله وتتاجل
y
24-09-2009 | 05:02 AM
بس اديكى عرفتى المكان بقى ابقي تعالى كتير احنا مرزوعين هنا نهار وليل
بس انا لازم اقوم قبل هههههههههه وقبل ليه كنت هاقولك قبل ماجوةى يقولى قومى واهو قالها وانا بكتب هههه
بس انا لازم اقوم قبل هههههههههه وقبل ليه كنت هاقولك قبل ماجوةى يقولى قومى واهو قالها وانا بكتب هههه
f
24-09-2009 | 05:05 AM
تصبحى على خير يا قمر
y
24-09-2009 | 05:05 AM
انا خايفه يتفق منع الدكتور من ورايا بيقولى الدكتور رافض انه يولدك 6 اكتوبر عشان اجازة رسمي بس هو اصلا قاللى انه ماينفعش استنى لحد 6 عشان مايجيليش وجع او طلق واتبهدل
بس هو عاوز يعمل اللى في دماغه وخلاص
بس هو عاوز يعمل اللى في دماغه وخلاص
f
24-09-2009 | 05:08 AM
هو المفروض القيصرى قيبقى قبل معادك بتسع او عشر ايام
يعنى انا معادي 25 هولد 15
يعنى انا معادي 25 هولد 15
y
24-09-2009 | 05:15 AM
وانا معادى 12 وهاولد 4
f
24-09-2009 | 05:17 AM
المدارس اتأجلت فى السعوديه لشهر 2
و فى عمان لشهر 12
و فى عمان لشهر 12
r
24-09-2009 | 05:20 AM
انا طبعا لا حامل ولا عندى عيال بس وحشتونى موتتتتتتتتتتتتتتتتتت ومصدقت لاقيتكو قلت اسلم عليكو يميم وفتفت وحشتونى وربنا يقوموا بالسلامه يارببببببببببببببببب
f
24-09-2009 | 05:32 AM
تصبحوا على خير
ا
24-09-2009 | 05:52 AM
السلام عليكم
اسفة على اقتحامى موضوع الحوامل بس ليه طلب عندكم عايزة عنوان دكتورة امراض نساء وتوليد شاطرة فى اسكندرية ياريت اللى يقدر يرد عليا يبعتلى على الخاص وشكر ليكم
اسفة على اقتحامى موضوع الحوامل بس ليه طلب عندكم عايزة عنوان دكتورة امراض نساء وتوليد شاطرة فى اسكندرية ياريت اللى يقدر يرد عليا يبعتلى على الخاص وشكر ليكم
أ
24-09-2009 | 08:16 AM
yomizo;10309835:
انتوا ياعيال يللا كفايه كده عليكم انا بأفور خلاصس وكمان هاصحى بدري عشان انزل مع جوزى اروح لامى واخدها واطلع على الدكتور بتاعى غالبا اخخخررر متابعه للحمل عشان هايبقولى على معاد الولاده ان شاء الله
ربنا معاكى يا يميم
ftft70;10309912:
لأ يا يميم اوعى تودجيها انا غالبا مش هودى كنزى الترم الاول كله لحد ما نشوف المور هتوصل لأيه لأن الموضوع خطير بجد و فى ناس خدت المصاريف بعد ما دفعتها علشان المدارس تخلى مسئوليتها لن الاطفال حساسين اوى لأى حاجه
و فى ناس هتروح تاخد الكتب و تزاكر فى البيت و تروح على الامتحان علشان مضيعش عليهم السنه
حتى فى التلفيزيون بيقولوا الكيجيهات مايرحوش
و احنا كمان هيبقى عندنا اطفال لسه مولودين فى البيت و ممكن يلقطوا اى حاجه
انا سلفتى سحبت فلوس ابنها اللى فى كى جى تو و مش هتودهيه التيرم الاول خااااااااااالص
الحب هو الحياة;10310102:
السلام عليكم
اسفة على اقتحامى موضوع الحوامل بس ليه طلب عندكم عايزة عنوان دكتورة امراض نساء وتوليد شاطرة فى اسكندرية ياريت اللى يقدر يرد عليا يبعتلى على الخاص وشكر ليكم
ان شاء االله البنات الللى فى اسكندرية يفيدوكى :)
ق
24-09-2009 | 10:01 AM
صباح الخير
d
24-09-2009 | 10:19 AM
صباح النور يا بيبو ازيك عاملة ايه انا مش حامل و لا حاجة بس قلت اسال عليكو لانكو وحشتوني
ق
24-09-2009 | 10:29 AM
اهلا اهلا ازيك يا دندونة عاملة ايه؟
منورة الموضوع يا جميل
ان شاء الله تنورينا بشكل رسمى قريبًا يا جميل
منورة الموضوع يا جميل
ان شاء الله تنورينا بشكل رسمى قريبًا يا جميل
d
24-09-2009 | 10:45 AM
انا كويسة يا بيبو انتي عاملة ايه
بيبو تعرفي ازاي طريقة التقديم للمدينة الجامعية جامعة القاهرة يا حبيبتي او رقم تليفون ليهم او كده
بيبو تعرفي ازاي طريقة التقديم للمدينة الجامعية جامعة القاهرة يا حبيبتي او رقم تليفون ليهم او كده
ق
24-09-2009 | 11:47 AM
الحمد لله
لا والله يا دندونة ماعرفش بجد
بس ممكن تدورى على النت فى موقع الجامعة مثلا
لا والله يا دندونة ماعرفش بجد
بس ممكن تدورى على النت فى موقع الجامعة مثلا
m
24-09-2009 | 12:59 PM
بونجووووووووووووووووووووووووووور