تجمع وتجهيزات ورغي حوامل مصر لشهر شوال 1430( عيد الفطر المبارك )

yomizo 20-09-2009 1,950 رد 111,080 مشاهدة
ق
واسعار بورت غالب ايه يا دندونة
d
انا كنت حاجزة من النت ياقمراية في وقت عروض فندق اسمه مارينا لودج بجد حلو اوي و ستايله حلو و غريب و حسب الاماكن يعني الفندق اللي رحنا فيه ده الليلة كانت واقفة ب 350 جنيه فطار و عشا

بس انا كنت حاجزة من النت ارخص الصراحة
L
roshy&hany;10311622:
يارب فعلا البنات تعمل كدة بس النونو الجديد بيبقى ليه مواصفات خاصة وحتلاقى نفسك بتصحى بليل والناس نيام وتنامى والناس صاحية وحاجات كدة عجيبة بكرة تجربى ونشوف حتدخلى ولا حتقلبينا هههههههههههه



:confused::confused::confused: ربنا يستر انا مش متخيله اننا هجيب نونو واشوف كائن صغير كده قدامي حاسه اننا مش هعرف اتعامل معاها اصلا
جوزي بقاله فتره كل شويه يبوصلي كده ويسرح اقوله في ايه ؟ الاقيه ساكت وبرضه بيبص
اقوله في ايه بجد يقولي صعبانه عليا :confused: متخيلك وانتي بتولدي ولا انتي مش عارفه تتعاملي مع البيبي اصل جوزي اكبر مني ب10 سنين ودايما محسسني اننا بنته وكمان انا مبعرفش اشيل المسؤوليه اوي انا وهو مش متخيلين اصلا اننا هتعامل ازاي مع البنوته بجد
ربنا يستر
ولا يوم الولاده :confused::confused:
d
بس بورت غالب بعيدة اوي لازملها طيارة و الفندق في بورت غالب قريبة اوي من مطار مرسى علم 5 دقايق بس
ق
dandona we bas;10311657:
انا كنت حاجزة من النت ياقمراية في وقت عروض فندق اسمه مارينا لودج بجد حلو اوي و ستايله حلو و غريب و حسب الاماكن يعني الفندق اللي رحنا فيه ده الليلة كانت واقفة ب 350 جنيه فطار و عشا

بس انا كنت حاجزة من النت ارخص الصراحة


dandona we bas;10311662:
بس بورت غالب بعيدة اوي لازملها طيارة و الفندق في بورت غالب قريبة اوي من مطار مرسى علم 5 دقايق بس

كويس والله انا كنت فاكراها هتبقى اغلى من كده بكتيييييير
طب ممكن تبعتيلى على الخاص السايت اللى حجزتى منه؟
أ
,؛.ههههههههههههههههههههههه جوزك عامل زى جوزى يا سيمو بردو بس كل شويه يقولى سيبيها على الله

,؛.بس انا بقى كل شويه يبصلى ويقولى هتعرفى تربيه اقوله وانا مالى بالتربيه انت اللى هتربى ولا لما اقعد اصرخ من الضرب والشلاليت الاقيه بيقولى حرام عليكى سيبيه يلعب قولتله شكلى انا وانت هندلع ومش هنلاقى اللى يربى
أ
,؛.انا عايزه اروح اسكندريه عاااااااااااااااا
(
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة

صباح الخير ازيكم يا حوامل اخباركم اية (f)
L
كوباية مايه;10311678:
,؛.ههههههههههههههههههههههه جوزك عامل زى جوزى يا سيمو بردو بس كل شويه يقولى سيبيها على الله

,؛.بس انا بقى كل شويه يبصلى ويقولى هتعرفى تربيه اقوله وانا مالى بالتربيه انت اللى هتربى ولا لما اقعد اصرخ من الضرب والشلاليت الاقيه بيقولى حرام عليكى سيبيه يلعب قولتله شكلى انا وانت هندلع ومش هنلاقى اللى يربى


:D:D:D
هو اللي هيربي نفسه بنفسه ويربيكوا معاه هههههههههههههههههههههه
r
كوباية مايه;10311615:
,؛.انا كنت فاكره انى لما اتجوز مش هدخل تانى وبالعكس بقيت ادخل اكتر من قبل الجواز وبعدين لما نعمل معاد ثابت نجمع فيه كلنا هتلاقينا موجودين يعنى لو قولنا كلنا ندخل الساعه 12 كل يوم هتلاقينا راشقينن ونمشى مثلا 2 الظهر يبقى امورنا هتبقى منظمه وكدا


فعلا والله مافيش احسن من التنظيم ياريت ننظم وقتنا ونشوف ميعاد يناسبنا كلنا وندخل فيه بدل ما كل واحدة تدخل متلاقيش حد وتكلم نفسها


garfeild;10311616:
انانسه فين ؟ مشفتهاش من كام يوم ؟
هي مسافره ولا ايه؟
وكمان نونه عروس البحر محدش يعرف عنها حاجة
وهوبا مختفية ومورو


انا كمان لسة كنت حسال عليهم وخصوصا هوبا وهوبى مش باينين بقالهم فترة



garfeild;10311658:
:confused::confused::confused: ربنا يستر انا مش متخيله اننا هجيب نونو واشوف كائن صغير كده قدامي حاسه اننا مش هعرف اتعامل معاها اصلا

جوزي بقاله فتره كل شويه يبوصلي كده ويسرح اقوله في ايه ؟ الاقيه ساكت وبرضه بيبص
اقوله في ايه بجد يقولي صعبانه عليا :confused: متخيلك وانتي بتولدي ولا انتي مش عارفه تتعاملي مع البيبي اصل جوزي اكبر مني ب10 سنين ودايما محسسني اننا بنته وكمان انا مبعرفش اشيل المسؤوليه اوي انا وهو مش متخيلين اصلا اننا هتعامل ازاي مع البنوته بجد
ربنا يستر

ولا يوم الولاده :confused::confused:



الولادة سبيها على الله ربنا بيسهلها والله يا سيمو ولو زى مانتى متخيلة ماكناش خلفنا مرة واتنين وتلاتة كله بيتنسى ويطلع فى الغسيل .. وبالنسبة للنونو انتى حتنسى معاه كل النصايح اللى قلنهالك فى التجمع وكل اللى اتعلمتيه وحتتعاملى معاه بقلبك وبجد حتلاقى نفسك خايفة عليه وبتعملى الصح ماتقلقيش يعنى انا مش دكتورة ولا حاجة بس بجد بتعامل مع ولادى بقلبى وبيطلع صح وبقرى كتير عن الاطفال والامراض وكدة .. مرة عمر تعب منى جدا وديته مستشفى كبيرة اوى عندنا فى اسكندرية كتبولى روشتة والله ماستريحتلهاش خالص المهم مارديتش اجيبها وروحت من غير علاج على بليل الولد تعب جدا مش بقولك دكتورة ههههههههههههههه رحت بيه مستشفى تانية على الفجر وكنت زعلانة انى ماجبتش العلاج بالرغم من انى قلقانة منه المهم بوريها للدكتور قالى اللى كاتبلك الروشتة ده حمار ده كاتب ابرتين مضاد حيوى ودوا شرب مضاد حيوى ولبوس مضاد حيوى لو كان ابنك اخد الدوا ده كان مات وجاله هبوط فضلت احمد ربنا طلعا انه الهمنى اعمل كدة

عشان كدة بقولك سلميها لله واتعاملى مع البيبى بحرص وحب وحتلاقى نفسك استاذة ورئيسة قسم فى رعاية الاطفال هههههههههههه
أ
,؛.احنا هنام؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
d
يا جماعة محدش هيقدر يفيديني في موضوع المدن الجامعية لجامعة القاهرة بيوت طالبات مدن جامعية بيوت مغتربات بيوت راهبات اي حاجة
m
dandona we bas;10311579:
مشمش روميو متعرفيش بيوت راهبات للطالبات في جامعة القاهرة عشان اختي


والله ياحبيبتى معرفش

roshy&hany;10311582:
ازيك ياندى عاملة ايه ؟

حلو اسم لمار يا سيمو وعلى فكرة انا كمان بحبك فى الله ياقمر انتى والبت ندى ولسة والله امبارح كنت عمالة افكر واقول انكم بكرة تولدوا وكل واحدة فينا تنشغل بحياتها انا بعيالى التلاتة وجوزى وكل واحدة فيكم فى بيتها والنونو الجديد والحياة الجديدة والمسئولية اللى حتبقى عليكم

بجد عينى دمعت اوى وكنت ناعية هم اليوم ده .. اصل انا ماليش اخوات بنات ولا حتى ليا اصحاب اتصل بيهم ولا يجولى ولا اشتكيلهم فا عشان كدا صعبان عليا انى افارقكم بعد ماتعلقت بيكم

معلش قلبتها امينة رزق خالص الظاهر ان نفسيتى مش جاية على التفاح ابو 25 جنيه :)


ياخسارة التفاح ابو 25 جنيه ههههههههههههه
يابت ده احنا هنا من ايام التجهيزات وبعدين رحت تجمع المتاخرات عن الحمل وبعدين تجمع الحوامل وان شاء الله تجمع الامهات يعنى لازقين هنا مش هنتتعتع



garfeild;10311658:
:confused::confused::confused: ربنا يستر انا مش متخيله اننا هجيب نونو واشوف كائن صغير كده قدامي حاسه اننا مش هعرف اتعامل معاها اصلا

جوزي بقاله فتره كل شويه يبوصلي كده ويسرح اقوله في ايه ؟ الاقيه ساكت وبرضه بيبص
اقوله في ايه بجد يقولي صعبانه عليا :confused: متخيلك وانتي بتولدي ولا انتي مش عارفه تتعاملي مع البيبي اصل جوزي اكبر مني ب10 سنين ودايما محسسني اننا بنته وكمان انا مبعرفش اشيل المسؤوليه اوي انا وهو مش متخيلين اصلا اننا هتعامل ازاي مع البنوته بجد
ربنا يستر

ولا يوم الولاده :confused::confused:


ربنا يستر ويعديها على خير ياااااااااااااااااااااااارب
L
kato;10311699:
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة

صباح الخير ازيكم يا حوامل اخباركم اية (f)


وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته
احنا كويسين الحمد لله
انتي عامله ايه في الحمل ؟
أ
,؛.اعملى سيرش على النت يا دندونه هتلاقى حاجات على ما اظن
ق
دندونة بجد ميرسى مكيرسى يا جميل ربنا يخليكى يا عسل
m
اهلا كاتو
أ
,؛.انتوا يا عيال يا وحشه حد يرد عليا عااااااااااا انا عايزه ارغى
r
كله ده ومش رغيتى يا بسبس هههههههههههه عايزة ترغى فى ايه واحنا معاكى
d
على ايه يا بيبو و لا يهمك احنا اخوات
X