roshy&hany;10311550:
سلامة اللى جابوكى ياقمر ههههههههههههه .. انتى سيبك ومش تفكرى فى موضوع الهدايا والمفاجات لان اكبر هدية حدخديها اليوم ده انه حيقلبك ومحينسى ههههههههههه عادى عادى اسالينى انا بقالى 6 سنين جواز
بصى انتى كبرى دماغك وفكرى انتى تتبسطى ازاى وتبسطيه معاكى يعنى هاتى قميص نوم جديد وشكله حلو مش مهم يكون غالى المهم التجديد وشوية فاكهة وانا مرة اشتريت من فتح الله حاجة شبة الخمرة ههههههههه بس عصير عنب احمر وكانت ليلة حمرا هههه قصدرى ليلة رومانسية واشتريت شمعتين فى كاسات كانت الواحدة ب 2 جنيه ونص .. وعملت محشى ورق عنب وجبت حمام ورز بالخلطة والمكسرات وبعدين عملت كيك فى قالب رسمة قلب وجبت باتون ساليه وبيتزا من الصغنونة دى وعملتها حفلة صغيرة انا وهو وكان مبسوط اوى واستحقر نفسه انه مش افتكر اليوم ده
وكان اسعد يوم فى حياتى بس وحياتك ماكررتهاش تانى هههههههههههه هو انا فيا صحة ههههههههههه
,؛.عملتله كدا فى اول يوم العيد عشان كان عيد ميلاده
,؛.وعزمته تانى يوم على الغدا بره وحاجات كدا