تجمع وتجهيزات ورغي حوامل مصر لشهر شوال 1430( عيد الفطر المبارك )

yomizo 20-09-2009 1,950 رد 111,080 مشاهدة
أ
roshy&hany;10311550:



سلامة اللى جابوكى ياقمر ههههههههههههه .. انتى سيبك ومش تفكرى فى موضوع الهدايا والمفاجات لان اكبر هدية حدخديها اليوم ده انه حيقلبك ومحينسى ههههههههههه عادى عادى اسالينى انا بقالى 6 سنين جواز


بصى انتى كبرى دماغك وفكرى انتى تتبسطى ازاى وتبسطيه معاكى يعنى هاتى قميص نوم جديد وشكله حلو مش مهم يكون غالى المهم التجديد وشوية فاكهة وانا مرة اشتريت من فتح الله حاجة شبة الخمرة ههههههههه بس عصير عنب احمر وكانت ليلة حمرا هههه قصدرى ليلة رومانسية واشتريت شمعتين فى كاسات كانت الواحدة ب 2 جنيه ونص .. وعملت محشى ورق عنب وجبت حمام ورز بالخلطة والمكسرات وبعدين عملت كيك فى قالب رسمة قلب وجبت باتون ساليه وبيتزا من الصغنونة دى وعملتها حفلة صغيرة انا وهو وكان مبسوط اوى واستحقر نفسه انه مش افتكر اليوم ده



وكان اسعد يوم فى حياتى بس وحياتك ماكررتهاش تانى هههههههههههه هو انا فيا صحة ههههههههههه




,؛.عملتله كدا فى اول يوم العيد عشان كان عيد ميلاده

,؛.وعزمته تانى يوم على الغدا بره وحاجات كدا
d
مشمش روميو متعرفيش بيوت راهبات للطالبات في جامعة القاهرة عشان اختي
r
ازيك ياندى عاملة ايه ؟

حلو اسم لمار يا سيمو وعلى فكرة انا كمان بحبك فى الله ياقمر انتى والبت ندى ولسة والله امبارح كنت عمالة افكر واقول انكم بكرة تولدوا وكل واحدة فينا تنشغل بحياتها انا بعيالى التلاتة وجوزى وكل واحدة فيكم فى بيتها والنونو الجديد والحياة الجديدة والمسئولية اللى حتبقى عليكم

بجد عينى دمعت اوى وكنت ناعية هم اليوم ده .. اصل انا ماليش اخوات بنات ولا حتى ليا اصحاب اتصل بيهم ولا يجولى ولا اشتكيلهم فا عشان كدا صعبان عليا انى افارقكم بعد ماتعلقت بيكم

معلش قلبتها امينة رزق خالص الظاهر ان نفسيتى مش جاية على التفاح ابو 25 جنيه :)
ق
كوباية مايه;10311549:
,؛.والله يا بيبو انا جوزى بيجيب عروض فى الغرقه علطول بس انا مش عايزه اسافر هناك انا عايزه اروح اسكندريه عشان دلوقتى مينفعش الغردقه عشان الغردقه حلاوتها فى الرحلات اللى بيطلعوها ومعظمها رحلات بحريه طيب وانا هطلعها ازاى وانا حامل وهتبقى معظمه دوخه وغثيان ومش هستمتع

,؛.انا عايزه شقه فى اسكندريه او فندق اسعارهم كويسه ,

,؛.انا اختى كل ويك اند تروح اسكندريه وتأجر شقه وتعيش حياتها

طب بيجيب العروض دى منين؟

الفنادق اللى على البحر مش افكرة 3 او 4 نجوم كويسين.. مستواهم معقول يعنى واسعارها 200 وحاجة و300 وحاجة للاوضة الدابل.. عندك فنادق جدة ومكة وريجنسى
roshy&hany;10311550:



سلامة اللى جابوكى ياقمر ههههههههههههه .. انتى سيبك ومش تفكرى فى موضوع الهدايا والمفاجات لان اكبر هدية حدخديها اليوم ده انه حيقلبك ومحينسى ههههههههههه عادى عادى اسالينى انا بقالى 6 سنين جواز

بصى انتى كبرى دماغك وفكرى انتى تتبسطى ازاى وتبسطيه معاكى يعنى هاتى قميص نوم جديد وشكله حلو مش مهم يكون غالى المهم التجديد وشوية فاكهة وانا مرة اشتريت من فتح الله حاجة شبة الخمرة ههههههههه بس عصير عنب احمر وكانت ليلة حمرا هههه قصدرى ليلة رومانسية واشتريت شمعتين فى كاسات كانت الواحدة ب 2 جنيه ونص .. وعملت محشى ورق عنب وجبت حمام ورز بالخلطة والمكسرات وبعدين عملت كيك فى قالب رسمة قلب وجبت باتون ساليه وبيتزا من الصغنونة دى وعملتها حفلة صغيرة انا وهو وكان مبسوط اوى واستحقر نفسه انه مش افتكر اليوم ده

وكان اسعد يوم فى حياتى بس وحياتك ماكررتهاش تانى هههههههههههه هو انا فيا صحة ههههههههههه


عسل والله(y)(y)(y)(y)(y)
r
ربنا يخليكى يابيبو ده انتى اللى موز باللوز
أ
,؛.مشمشه والله قولتله نفسى تعملى مفاجأه اى مفاجأه يقولى وانا مش مكفيكى يا روحى قولتله هو انت مفاجأه :ss::ss::ss:

,؛.بصى يا ستى طريقة المعجنات دى

,؛.3ك دقيق - بيضتين - ملح وسكر - 3 م ك خميره - 1 ك لبن - 3 م ك مايه - 2 م ك زبده سايحه- واعجنى وبعدين سيبيهم يخمروا نص ساعه وبعدين شكليها وبعدين سيبيها ترتاح 5 دقايق وادهنيها بيض ولبن ورشى سمسم من فوق ودخليها الفرن على الرف الوسطانى على درجه 200 لغايه لما تستوى من تحت وافتحى الشوايه تاخد لون وبس
L
roshy&hany;10311582:
ازيك ياندى عاملة ايه ؟

حلو اسم لمار يا سيمو وعلى فكرة انا كمان بحبك فى الله ياقمر انتى والبت ندى ولسة والله امبارح كنت عمالة افكر واقول انكم بكرة تولدوا وكل واحدة فينا تنشغل بحياتها انا بعيالى التلاتة وجوزى وكل واحدة فيكم فى بيتها والنونو الجديد والحياة الجديدة والمسئولية اللى حتبقى عليكم

بجد عينى دمعت اوى وكنت ناعية هم اليوم ده .. اصل انا ماليش اخوات بنات ولا حتى ليا اصحاب اتصل بيهم ولا يجولى ولا اشتكيلهم فا عشان كدا صعبان عليا انى افارقكم بعد ماتعلقت بيكم

معلش قلبتها امينة رزق خالص الظاهر ان نفسيتى مش جاية على التفاح ابو 25 جنيه :)

:D:D:D امينة رزق يارشا حرام عليكي
اصلا مين قالك اننا هننشغل ونسيب المنتدى ياماما احنا لازقين هنا ياماما بغرة
انتي مش شايفه الامهات اللي معانا امة الله وهوبا وفطوم وكتير موجودين وانتي اولهم
يعني المنتدى اصبح شئ مهم جدا عندنا:D_smil1:
ان شاء الله كل واحده تنظم حياتها وحتى لو مشغوله اوي تحاول تدخل تعرف ايه الاخبار وتطمن على باقي البنات وتطمنا عليها وخلاص
أ
,؛.العروض دى يا بيبو بتبقى فى شهر 10 و 11 مخصووووووص عشان السوق بيبقى نايم
ق
ايوة بتبقى فى كل الشركات ولا ايه؟؟؟ لو تعرفى شركة معينة كويسة قوليلى عليها
أ
,؛.انا كنت فاكره انى لما اتجوز مش هدخل تانى وبالعكس بقيت ادخل اكتر من قبل الجواز وبعدين لما نعمل معاد ثابت نجمع فيه كلنا هتلاقينا موجودين يعنى لو قولنا كلنا ندخل الساعه 12 كل يوم هتلاقينا راشقينن ونمشى مثلا 2 الظهر يبقى امورنا هتبقى منظمه وكدا
L
انانسه فين ؟ مشفتهاش من كام يوم ؟
هي مسافره ولا ايه؟
وكمان نونه عروس البحر محدش يعرف عنها حاجة
وهوبا مختفية ومورو
أ
,؛.لا يا بيبو مش تبع شركات احنا بنتفق بالفنادق وهما يقلولنا العروض اللى بتبقى تبع الشركات بتبقى اغلى,
r
garfeild;10311599:
:D:D:D امينة رزق يارشا حرام عليكي
اصلا مين قالك اننا هننشغل ونسيب المنتدى ياماما احنا لازقين هنا ياماما بغرة
انتي مش شايفه الامهات اللي معانا امة الله وهوبا وفطوم وكتير موجودين وانتي اولهم
يعني المنتدى اصبح شئ مهم جدا عندنا:D_smil1:
ان شاء الله كل واحده تنظم حياتها وحتى لو مشغوله اوي تحاول تدخل تعرف ايه الاخبار وتطمن على باقي البنات وتطمنا عليها وخلاص



يارب فعلا البنات تعمل كدة بس النونو الجديد بيبقى ليه مواصفات خاصة وحتلاقى نفسك بتصحى بليل والناس نيام وتنامى والناس صاحية وحاجات كدة عجيبة بكرة تجربى ونشوف حتدخلى ولا حتقلبينا هههههههههههه
m
انا احتمال اروح الغردقة شهر العسل
أ
,؛.مورو موجوده بس مش بتدخل الشات بتشوف حاجات تانيه وزمانها جايه,
ق
امممم
يابنتى حنى عليا وقليلى
انا هاخد الحاجة بالقطارة :D
ادينى اسماء فنادق ولا اى حاجة
عايزة احطه فى الامر الواقع ههههههههههه
أ
,؛.انا روحت الغردقه فى شهر العسل وكان حلو اوى اوى بجد
أ
,؛.يا روحى هى قرى سياحيه يعنى في قريه اسمها سمكه وفى قريه اسما اخناتون والله مش فاكره هسئلك جوزى لما يجى
d
انا رحت بورت غالب روووووووووووووووووووووووووعة و فوق الخيال بجد و عديت على الغردقة و رحنا اكلنا في محل سمك مشهور اوي هناك بش مش فاكرة اسمه بس الصراحة فرق شاسع بين الغردقة و بورت غالب دي خيال و روعة
ق
اوكى يا بسبس تسلمى يا جميل
X