أ
أجمل ايام العمر
عروس ماسية
24-09-2009 | 04:13 PM
كوباية مايه;10312220:
,؛.عايزه اعرف مين فيكو يا حوامل خسيت 10 كيلو من اول الحمل زيى؟؟ عشان بس ست مشمش متقولش عليا طفسه عاااااااااااااااااااااااااا
,؛.جرحتى نفسيتى عاااااااااا
انا تخنت 17 كيلو
بس حماتى بتقوللى لو اول حمل ولد است تخس و لو بنت تتخن و تتنفخ :D
أ
أم ياسين العسل
مشرفة سابقة
24-09-2009 | 04:15 PM
,؛.هههههههههههههههههههههههه خصم 100% يا هدى وبالنسبه للسلوبيت حرام بصراحه فعلا هو هيصغر وبعدين الكلام دا نجيبه لما يكبروا شويه انما وهما صغيرين اوى كدا مش هينفع
,؛.سيمو بالظبط شوفى بقى المنظر بجد هتبقى فضييييييييييحه
انا خسيت 7 كيلو من اول الحمل ومازيدتش ولا كيلو لغاية دلوقتى مع انى فى الشهر الخامس وفى ولاداتى السابقة كنت بزيد بتاع 13 او 15 كيلو وكنت بخسهم كلهم وفوقيهم كام كيلو كمان من الرضاعة بس على مين المرة دى ناوية اولد وانا اللى اعلمه الادب مش هو
أ
أجمل ايام العمر
عروس ماسية
24-09-2009 | 04:17 PM
طالع من عينى هو اوف وايت و عليه شغل باقطيفة مووووف و مرسوم عيه ميييينى بارزة كدة بالجليتر تحففففففففففففففففة
ردى يا بسبس عليا عايزة الدقة بسرعة
أ
أم ياسين العسل
مشرفة سابقة
24-09-2009 | 04:18 PM
,؛.بصى يا روشا يا قمره الدقه بتبقى توم وفلفل احمر حامى او اخضر عادى حسب الرغبه يعنى وكزبره ناشفه وشوية كمون وشوية بقدونس لو تحبى ولمون وتجيبى البتنجان وهو نى لسه تفتحيه زى السندوتش وبعدين تحشيه بالحشوه دى وتحطيه فى صينيه وتدخليه فى الفرن وشويه وتطلعيه وتقلبيه على الناحيه التانيه بردو وعلى الشوايه وخلاص نسيت اقولك متنسيش ترشيه شوية زيت على الوش
,؛.والله يا هدى بس مش الخسسان دا انا جوزى كل شويه يقولى خسيتى وبقيتى فظيعه بجد وشكلك بقى وحش بس عندى انتفاااخ ملحوظ فى منطقة الصدر ههههههههههههه,
هو رينج سعر السالوبيت كام يعنى عشان الخروج وكام لحاجات البيت
d
dandona om jou
عروس ماسية
24-09-2009 | 04:22 PM
بجد كلامكو زي السكر ربنا يحميكو و يتملكوا على خير و تقوموا بالف سلامة يااااااااااااااارب
أ
أجمل ايام العمر
عروس ماسية
24-09-2009 | 04:22 PM
كوباية مايه;10312247:
,؛.بصى يا روشا يا قمره الدقه بتبقى توم وفلفل احمر حامى او اخضر عادى حسب الرغبه يعنى وكزبره ناشفه وشوية كمون وشوية بقدونس لو تحبى ولمون وتجيبى البتنجان وهو نى لسه تفتحيه زى السندوتش وبعدين تحشيه بالحشوه دى وتحطيه فى صينيه وتدخليه فى الفرن وشويه وتطلعيه وتقلبيه على الناحيه التانيه بردو وعلى الشوايه وخلاص نسيت اقولك متنسيش ترشيه شوية زيت على الوش
,؛.والله يا هدى بس مش الخسسان دا انا جوزى كل شويه يقولى خسيتى وبقيتى فظيعه بجد وشكلك بقى وحش بس عندى انتفاااخ ملحوظ فى منطقة الصدر ههههههههههههه,
انتفاخ الصدر ده عندنا كللللللللنا :D
انا بقى كللى نفخ و الكلف مبهدل جسى بقيت لونى بنى فى اسود مع انى الحمد للله كنت بيضة :ss:
d
dandona om jou
عروس ماسية
24-09-2009 | 04:23 PM
طيب هوا الكلف ده طبيعي يا هدى في الحمل و لا ايه
أ
أجمل ايام العمر
عروس ماسية
24-09-2009 | 04:23 PM
meshmesh_romio;10312252:
هو رينج سعر السالوبيت كام يعنى عشان الخروج وكام لحاجات البيت
السالوبيتات عند لفلى بتتراوح من 25 ل 100 انا جايبة للولى واحد للخروج ب 60 بعد الخصم و بالباقييين لبيت منهم واحد او اتنين ينفع تخرج بيهم و قالولى عشان انى هولد فى الشتا ان شاء الله هتكون ملفوفة و الساوبيت اصلا مش هيبان :)
أ
أم ياسين العسل
مشرفة سابقة
24-09-2009 | 04:23 PM
,؛.يا عيال انا ممكن اختفى فجأه عشان جوزى هيكون جيه وكدا ماشى بس انا معاكو لغايه لما اختفى
,؛.هدى حرام متجيبيهوش جيبيلها حاجات تستفيد بيها احسن
أ
أجمل ايام العمر
عروس ماسية
24-09-2009 | 04:24 PM
dandona we bas;10312269:
طيب هوا الكلف ده طبيعي يا هدى في الحمل و لا ايه
واللله يا دندون الدكتور بيقولللى طبيعى صدرى بقى كلللللللللللله بنى كانى متوسخة و مش مستحمية حاجة مقرفة قووووووووووووووى
:ss:
يعنى اجيب كام واحد من الغالى وكام واحد من ابو 25 او 35 مثلا
أ
أم ياسين العسل
مشرفة سابقة
24-09-2009 | 04:25 PM
,؛.انا لسه معرفش هجيب ايه بس الولد مش عارفه المفروض يلبس ايه اصلا بس همووووووووت والبسه بنتاكور ههههههههههههههههههههههه,
أ
أجمل ايام العمر
عروس ماسية
24-09-2009 | 04:25 PM
وانا كمان جوزى جاى النهاردة و ممكن اختفى
انا كمان كلف الحمل مبهدلنى وبالذات رقبتى هدى انتى الدكتور مديكى علاج او حاجة للكلف انا قولت للدكتور قالى كلة هيروح بعد الولادة :ss:
أ
أم ياسين العسل
مشرفة سابقة
24-09-2009 | 04:26 PM
,؛.انا كمان معنديش بطن نهاااااااااااائى يعنى يادوب البطن طالعه لبره سنه صغيره وناشفه انما بطن بطن مفيش لدرجه ان الناس اللى جولنا فى العيد متخيلوش انى حامل اصلا وبيقلولى انتى فى الكام بقولهم فى الخامس محدش صدق,