تجمع وتجهيزات ورغي حوامل مصر لشهر شوال 1430( عيد الفطر المبارك )
y
26-09-2009 | 03:33 AM
اهلا اهلا بزوار مابعد منتصف الليل :)
د
26-09-2009 | 03:36 AM
مش جايلي نووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووم
f
26-09-2009 | 03:43 AM
يميم ازيك يا قمره
y
26-09-2009 | 03:59 AM
تمام الحمد لله
ليه كده ياايمي
بطاب تفكير وانت يجيلك كل النوم
ليه كده ياايمي
بطاب تفكير وانت يجيلك كل النوم
f
26-09-2009 | 04:05 AM
يميم انت ناوبه تحملى تانى بعد ما تولدى
y
26-09-2009 | 04:33 AM
مش عارفه والله يا فتفت
انا ساعات بقول لو جت بنت يبقى نفسي ان التالت يكون ولد بس جوزى قال هما اتنين وبس
الله اعلم بقى الزمن مخبيلنا ايه
انا ساعات بقول لو جت بنت يبقى نفسي ان التالت يكون ولد بس جوزى قال هما اتنين وبس
الله اعلم بقى الزمن مخبيلنا ايه
f
26-09-2009 | 04:35 AM
و انا كمان جوزى بيقول كفايه اتنين
بس انا نفسى احمل تانى و اجيب توينز ولدين مش عارفه ازاى علشان يبقوا بنتين و ولدين و الحمدلله غلى كدا
بس انا نفسى احمل تانى و اجيب توينز ولدين مش عارفه ازاى علشان يبقوا بنتين و ولدين و الحمدلله غلى كدا
y
26-09-2009 | 04:42 AM
ههههههههه انت مسخره والله يا فتفت وافرضي بقى جم بنتين
هتنتحري وجوزك هايتجنن ياحرام
هتنتحري وجوزك هايتجنن ياحرام
f
26-09-2009 | 04:46 AM
يا حبيبتى هما مش ههييجوا توينز اصلا لو حملت هيكون اكيد واحد بس و لو بنت مش مشكله انا و اخواتى اصلا 3 بنات عادى يعنى ايه المشكله
y
26-09-2009 | 04:51 AM
سيرين — "أخت ماريا أم ابراهيم ابن النبي صلى الله عليه وسلّم"
جويرية — "اسم احد زوجات الرسول محمد
غالية — "أخلاط من الطيب كالمسك والعنبر"
مكية — "نسبة الى مكة المكرمة"
ميّ — "ماء الورد"
نبيلة — "كريمة الأخلاق والصفات"
ندى — "الانسانة كريمة الحسب النبيهة"
نور — "سطوع الضوء، الإشراق، الزهر الأبيض"
هيا — "حُسن الهيئة، الشوق"
يسر — "السهولة ضد العسر، الغنى والجاه، شجر له حب شديد السواد طيب الرائحة"
عالية — "رفيعة الشأن"
حليمة — "من الحلم أو العفو عند المقدرة"
دى شويهاسامى من اللى احنا مختارينها ومعانيها وفي كام اسم تانين للى يغوز :)
جويرية — "اسم احد زوجات الرسول محمد
غالية — "أخلاط من الطيب كالمسك والعنبر"
مكية — "نسبة الى مكة المكرمة"
ميّ — "ماء الورد"
نبيلة — "كريمة الأخلاق والصفات"
ندى — "الانسانة كريمة الحسب النبيهة"
نور — "سطوع الضوء، الإشراق، الزهر الأبيض"
هيا — "حُسن الهيئة، الشوق"
يسر — "السهولة ضد العسر، الغنى والجاه، شجر له حب شديد السواد طيب الرائحة"
عالية — "رفيعة الشأن"
حليمة — "من الحلم أو العفو عند المقدرة"
دى شويهاسامى من اللى احنا مختارينها ومعانيها وفي كام اسم تانين للى يغوز :)
y
26-09-2009 | 04:52 AM
وهو في احلى من البنات يا فتفت
دول بيدخلوا ابوهم الجنة :)
دول بيدخلوا ابوهم الجنة :)
f
26-09-2009 | 04:53 AM
انا واحده صاحبتى سمت سيرين
يميم انتى خدتى ايه فى شنطة المستشفى بتاعتك
يميم انتى خدتى ايه فى شنطة المستشفى بتاعتك
y
26-09-2009 | 05:38 AM
ككويس والله انك سالتى عشان تفكريني لو كنت ناسيه حاجه
اخدت غيارين ليا من فوق ومن تحت
واخدت بيجامتين
وفوطه وشبشب وفوط صحيه وايشارب والبادز بتوع البرا ومطهر سيتيال
وسلمى اخدتلها بامبرز وشامبو وصابونه وكام سالوبيت على فانلتين نص كم وفانلتين بكم
وكوفرته وكاريكوت وسليب باج وفرشه ومقص
ولسه فاضل احط فوطه ليها وقطن الودان بتاعها عندى بس لسه محطتوش واحط ليا برفان وحاجه ميكاب كده بسيطه تعدل خلقه الواحد :)
في ايه تانى ناقص بقى
اخدت غيارين ليا من فوق ومن تحت
واخدت بيجامتين
وفوطه وشبشب وفوط صحيه وايشارب والبادز بتوع البرا ومطهر سيتيال
وسلمى اخدتلها بامبرز وشامبو وصابونه وكام سالوبيت على فانلتين نص كم وفانلتين بكم
وكوفرته وكاريكوت وسليب باج وفرشه ومقص
ولسه فاضل احط فوطه ليها وقطن الودان بتاعها عندى بس لسه محطتوش واحط ليا برفان وحاجه ميكاب كده بسيطه تعدل خلقه الواحد :)
في ايه تانى ناقص بقى
أ
26-09-2009 | 05:45 AM
فرشة أو مشط :)
أ
26-09-2009 | 05:46 AM
فرشة سنان ومعجون
أ
26-09-2009 | 05:47 AM
وشامبو وليفة ليكي علشان لو حموكي
أ
26-09-2009 | 05:48 AM
وفوطتين صغيرين لسلمى علشان القشط بعد الرضاعة أو بافيتات
y
26-09-2009 | 05:49 AM
اه دول ليا انا ميرسي يا مى مانا ان شتاء الله هافضل اراجع لحد وقت الولاده عليها
بس انت قوليلي الله يبكرمك سؤال وجاوبي عليه وانا هاقراه الصبح عشن خلاص النوم نزل
هو في نوع فوط صحيه مخصصه للولاده ؟؟ يعنى بتكون اكبر واريح وتمتص اكبر كميه بعد الولاده
ولو في فين وبكام ؟؟
بس انت قوليلي الله يبكرمك سؤال وجاوبي عليه وانا هاقراه الصبح عشن خلاص النوم نزل
هو في نوع فوط صحيه مخصصه للولاده ؟؟ يعنى بتكون اكبر واريح وتمتص اكبر كميه بعد الولاده
ولو في فين وبكام ؟؟
y
26-09-2009 | 05:50 AM
ايوه انا اخدت بافيتات وفوط صغننه ليبها
بس ايه رايك في اسم سلمى :)
يللا بقى هاقوم احسن جوزى هايقطعنى ههههههههههههه
بس ايه رايك في اسم سلمى :)
يللا بقى هاقوم احسن جوزى هايقطعنى ههههههههههههه
أ
26-09-2009 | 05:53 AM
والله يا يميم أنا مش عارفة غير بيبي هاندي
مش عارفة بكام الصراحة بس هي مش مريحة نهائي
أنا استعملتها شوية وبعد كده زهقت منها وبقيت أستعمل ria أكبر مقاس وأغير كتير ... شوفي انتي بتستعملي ايه أصلا وقت البيريود وهاتي أكبر مقاس بقى
بس استعملت مرة أولويز وكنت حاسة كأن حد ولع فيا بنار ... وجالي تسلخات ولما كلمت الدكتورة قالت بلاش أولويز دي أرف هاتي حاجة تبقى قطن شوية
مش عارفة بكام الصراحة بس هي مش مريحة نهائي
أنا استعملتها شوية وبعد كده زهقت منها وبقيت أستعمل ria أكبر مقاس وأغير كتير ... شوفي انتي بتستعملي ايه أصلا وقت البيريود وهاتي أكبر مقاس بقى
بس استعملت مرة أولويز وكنت حاسة كأن حد ولع فيا بنار ... وجالي تسلخات ولما كلمت الدكتورة قالت بلاش أولويز دي أرف هاتي حاجة تبقى قطن شوية