معلش يا بسبس عادى متحطيش في بالك
ممكن تاكلى حاجه حلوة او تشربي سفن هتلاقيه بيزقطط جوا
تجمع وتجهيزات ورغي حوامل مصر لشهر شوال 1430( عيد الفطر المبارك )
y
26-09-2009 | 01:45 PM
y
26-09-2009 | 01:46 PM
انا الدكتور بتاعى مش بيكشف نسا الحمد لله :)
أ
26-09-2009 | 01:46 PM
,؛.ابويا مسافر مع الوزيره يا يميم مسافر مش عارفه 3 بلاد او بلدين كدا هيعمل جوله فى امريكا اللاتينيه بس مش عارفه لسه هيقعد قد ايه ولا ايه البرنامج بتاعه بس هو هيسافر الاحد الجاى اللى هو بعد ولادتك بأذن الله
أ
26-09-2009 | 01:47 PM
,؛.طيب والله فكره يا يميم فعلا انا بقالى يومين مكلتش اى حاجه حلوه تفتكرى من كدا؟؟ وكمان اكلى قليل اوى فعلا انما لما كنت باكل كويس كنت بلاقيه بيصارع جوا هقوم اهو اكل برتقان واشرب عصير وجوزى جايبلى لبن جهينه عشان اشربه وانا قرفانه هو حد جربه؟؟؟
أ
26-09-2009 | 01:49 PM
,؛.لا الدكتور بتاعى بيكشف نسا للناس اللى مش حوامل بس يعنى اللى عندها التهابات او افرازات وكدا انما للحوامل بيكتفى بالسونار العادى بس
y
26-09-2009 | 01:52 PM
اه يوم 4 اكتوبر
كان المفروض اولد يوم الاحد بس خلاه الخميس احسن
يللا يروح ويرجع بالسلامه ان شاء الله
ويسيب اللخنازير هناك بلاش يرجع بيهم الله يكرمه
كان المفروض اولد يوم الاحد بس خلاه الخميس احسن
يللا يروح ويرجع بالسلامه ان شاء الله
ويسيب اللخنازير هناك بلاش يرجع بيهم الله يكرمه
ع
26-09-2009 | 01:53 PM
ايه ده معقول قالتلك كلمه مش كويسه ادام جوزك
بس هقول ايه بجد ستات مش محترمه
والله يا بنيتي في ممرضه يالهوي انا لما اتحكالي عنها بجد بقيت مزبهله من الاكلام الي بتقوله والله اتكسف اقوله لجوزي
والمشكله انها منتقبه واول لما تدخل الاوضه بتاعت الكشف لما يكون في داكتره تروح كاشفه وشها
ده غير الكلام بتاعها والله جوزي نفسه اتكسف وخرج بره الاوضه
بس هقول ايه بجد ستات مش محترمه
والله يا بنيتي في ممرضه يالهوي انا لما اتحكالي عنها بجد بقيت مزبهله من الاكلام الي بتقوله والله اتكسف اقوله لجوزي
والمشكله انها منتقبه واول لما تدخل الاوضه بتاعت الكشف لما يكون في داكتره تروح كاشفه وشها
ده غير الكلام بتاعها والله جوزي نفسه اتكسف وخرج بره الاوضه
y
26-09-2009 | 01:53 PM
لبن جهينة حلو بس انا في الحمل ده مكنتش بطيق اشرب لبن سك كده
الا لو كان رايب
فجربي ده لو ماعجبكيش اشربي رايب احلى وافيد
الا لو كان رايب
فجربي ده لو ماعجبكيش اشربي رايب احلى وافيد
y
26-09-2009 | 01:54 PM
ناس دى بتبقى عندها قله خشا بعيد عنكم
ق
26-09-2009 | 01:56 PM
كوباية مايه;10323845:
,؛.انا مش بحب الدكاتره الستات بسهم بيتكلموا بالمفتشر وبيحرجوا الواحده بصراحه
مش كلهم والله ..
hoba555;10323850:
بيبو ان شاء الله ربنا يتمملك اللي باقي علي خير يارب ومادام مرتاحه نفسيا معاها يبقا تمام
ربنا يخليكى يا جميل
كوباية مايه;10323882:
,؛.لا واللهيا هوبا انا الدكتور بتاعى بيتكلم باحترام جدااااااااااااااااا جدااااااااا وحتى وهو بيكشف نسا مش بيبص وبيفضل عينه فى عنيكى مش زى الستات خالص وحتى الكلام بيبقى علمى كدا
,؛.انا روحت لدكتور ست يالهوى على الكسوف اللى كنت فيه بجد مكنتش طيقاها ومش بتقول جماع مثلا او علاقه زوجيه لا بتقول كدا بالمفتشر يااااااااااااااااع بجد خلتنى ابطل اروحلها من الكسوف
مش كلهم والله.. انا الدكتورتين الستات اللى روحتلهم لا فيهم واحدة بتتكلم بطريقة فجة ولا واحدة بتبص ولا اى حاجة.. ما شاء الله بجد محترمين جدا جدا جدا..
بس انا فعلا استحرم اروح لراجل وفى ست كويسة ممكن تحل محله
y
26-09-2009 | 01:57 PM
لا انا اللى عندى بصراحه محترم اوى
ده مره فيرمضان سالته سؤال علمي قالى مش هاينفع ارد عليكى وانا صايم خليها بع د رمضان ااحسن عشان اعرف ارد واتكلم كويس :)
ده مره فيرمضان سالته سؤال علمي قالى مش هاينفع ارد عليكى وانا صايم خليها بع د رمضان ااحسن عشان اعرف ارد واتكلم كويس :)
ق
26-09-2009 | 01:59 PM
يارب بابا يسافر ويرجع بالسلامة ان شاء الله يا بسبس
أ
26-09-2009 | 01:59 PM
,؛.ربنا يخليكى يا يميم لا ان شاء الله خير يارب
,؛.اه والله يا هوبا حسيتها سااااااااااااااااافله
,؛.يميم مش بحب الرايب انا بحب اللبن بس مجربتش الجهينه قبل كدا فا قولت اسئل
,؛.اه والله يا هوبا حسيتها سااااااااااااااااافله
,؛.يميم مش بحب الرايب انا بحب اللبن بس مجربتش الجهينه قبل كدا فا قولت اسئل
ق
26-09-2009 | 02:00 PM
هههههههههه حلوة يا يميم.. لا حياء فى العلم
ع
26-09-2009 | 02:00 PM
جهينه اكتر نوع بحبه
وربنا يرجعلك بابا بالسلامه
وربنا يرجعلك بابا بالسلامه
أ
26-09-2009 | 02:01 PM
,؛.تسلمى يا بيبو يارب,
ق
26-09-2009 | 02:01 PM
حد يقولى ايه الاكلات والمشروبات الممنوعة
والحاجة الحراقة غلط ولا عادى؟
والحاجة الحراقة غلط ولا عادى؟
أ
26-09-2009 | 02:01 PM
,؛.يارب يا هوبا اهو ادينى هضرب البرتقال وبعدين اشر اللبن
,؛.بقيت عامله زى البغل من الصبح شغاااااااله اكل ,
,؛.بقيت عامله زى البغل من الصبح شغاااااااله اكل ,
ع
26-09-2009 | 02:02 PM
انا دكتورتي اللي كنت بتابع معاها كويسه ومحترمه الدكتوره اللي حتلها عشان اشيل اللوب بجد معجبتنيش خالص هي من حيت الاحترام كويسه بس غبيه دبش كده
ودكتور اللي ولدت معاه بجد مشفتش زيه في الاحترام والهداوه والمسايسه
ودكتور اللي ولدت معاه بجد مشفتش زيه في الاحترام والهداوه والمسايسه
y
26-09-2009 | 02:03 PM
انا بالنسبه لى الراجل مش وحش ابدا واحسن من السيت لانه كده كده لابيتكلم و ولا بيكشف ولا بيعملا حاجه غلط
ولازم جوزى يبقى معايا كل مره + انه بيبقى تحت ايده اتنين دكاتره واحد راجل وواحده ست واتنين ممرضات
وراجل كبير ولواء محترم يعنى بجد مش تهريج
ربنا يخليهولى
ولازم جوزى يبقى معايا كل مره + انه بيبقى تحت ايده اتنين دكاتره واحد راجل وواحده ست واتنين ممرضات
وراجل كبير ولواء محترم يعنى بجد مش تهريج
ربنا يخليهولى