وعليكم السلام ورحمه الله وبركاته
موا سافرت نو نونو
تجمع وتجهيزات ورغي حوامل مصر لشهر شوال 1430( عيد الفطر المبارك )
ص
26-09-2009 | 02:44 PM
أ
26-09-2009 | 02:44 PM
,؛.عايزه اقوم كمان شويه اعمل الغدا عشان امبارح عملته برى وقعدت استنيت المغرب لما ازنت حسيت انى مش تعبانه زى ما بعمله قبل الفطار علطول كنت ببقى مهلووووووووووكه,
ي
26-09-2009 | 02:48 PM
هوبا احنا تمام الحمد الله ازى ندى العسولة
y
26-09-2009 | 02:48 PM
انا كمان نفسي اصوم الست البيض بس مش هالحق اكملهم ست وخايفه اجهد نفسي قبل الولاده
واصلاا انا مصمتش فيرمضان الا يومين بس
فادعيلي معاكى يابسبس ياختى وانت صايم وحبلى كمان ههههههههههههههههههه
واصلاا انا مصمتش فيرمضان الا يومين بس
فادعيلي معاكى يابسبس ياختى وانت صايم وحبلى كمان ههههههههههههههههههه
أ
26-09-2009 | 02:49 PM
,؛.ازيك يا موررو انتى وياسمين نورتوا يا قمرات
y
26-09-2009 | 02:49 PM
يتصفح الموضوع حالياً: 5 (5 عضو و 0 ضيف) yomizo, ياسمين100 100, bright bride, smily547
وده اسمه ايه ان شاء الله
امال فين مورو وهوبا وبسبس
ازيك ياساره
وده اسمه ايه ان شاء الله
امال فين مورو وهوبا وبسبس
ازيك ياساره
ي
26-09-2009 | 02:50 PM
منور بوجودك ياقمر
أ
26-09-2009 | 02:51 PM
,؛.يميم يا عبيطه انا صايم ازاى يا هبله وبقولك لسه ضاربه 4 سندوتشات جبنه؟؟؟؟ ههههههههههههههههههههه وعلى فكره يا يميم بمناسبة الاكل يا حبيبتى انا خاسه حتى هذه اللحظه من اول الحمل 10 كيلو ونص وجوزى بيقولى بقى شكلك مقرف :sad:
د
26-09-2009 | 02:51 PM
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
ص
26-09-2009 | 02:51 PM
الحمد لله
وانتى يا جميله
وانتى يا جميله
ي
26-09-2009 | 02:51 PM
yomizo حتولدى امتى ان شاء الله
ص
26-09-2009 | 02:51 PM
وعليكم السلام ورحمه الله وبركاته
د
26-09-2009 | 02:51 PM
كوباية مايه;10324374:
,؛.يميم يا عبيطه انا صايم ازاى يا هبله وبقولك لسه ضاربه 4 سندوتشات جبنه؟؟؟؟ ههههههههههههههههههههه وعلى فكره يا يميم بمناسبة الاكل يا حبيبتى انا خاسه حتى هذه اللحظه من اول الحمل 10 كيلو ونص وجوزى بيقولى بقى شكلك مقرف :sad:
تعالي اعدي جنبي الحال من بعضه
أ
26-09-2009 | 02:52 PM
,؛.عايزه اعمل تورتايه لجوزى كمان عشان جايبلى حاجته وبيقولى عايز اكل كيكه كريمه عااااااا,
y
26-09-2009 | 02:52 PM
اخه صحيح طب والله يابنتى انا ما مكجمعه خالص
دماغي مفوته اخر حاجه وبفكر كتير لمتا نافوخى قرب يفرقع
طب امال كنتى فين يا مورو بتفرقعي بمب ولا ايه :)
دماغي مفوته اخر حاجه وبفكر كتير لمتا نافوخى قرب يفرقع
طب امال كنتى فين يا مورو بتفرقعي بمب ولا ايه :)
أ
26-09-2009 | 02:53 PM
,؛.ازيك يا ايمان عامله ايه يا قمره؟؟,
y
26-09-2009 | 02:54 PM
بسبس متكترش من الكريمه في الحمل يابطه
وكمان محدش ياكل مايونيز
ياسمين ان شاء الله كمان اربع ايام ( يوم الخميس ÷ باذن الله
وكمان محدش ياكل مايونيز
ياسمين ان شاء الله كمان اربع ايام ( يوم الخميس ÷ باذن الله
y
26-09-2009 | 02:55 PM
بس ممكن تبعتيلي حته تورته يابسبس
اناخلاص في اخر الحمل ومش هايفرق حته نونو من ننفسي هههههههههههههههه
اناخلاص في اخر الحمل ومش هايفرق حته نونو من ننفسي هههههههههههههههه
y
26-09-2009 | 02:55 PM
الموضوع حالياً: 8 (8 عضو و 0 ضيف) yomizo, دموع اشتياقي, كوباية مايه+, ياسمين100 100, smily547, صوت العيون+, bright bride
ايوه كده اتعدل
ازيك ياايمي دلوقتى
نمتى كويس ولا ايه
ايوه كده اتعدل
ازيك ياايمي دلوقتى
نمتى كويس ولا ايه
أ
26-09-2009 | 02:56 PM
,؛.انا جوزى هو اللى صايم يا يميم وانا باكل معاه فى نفس الوقت عشان مش بعرف اكل لوحدى
,؛.وهو كمان بقاله يومين مضايق منى عشان بنام كتير وبيقولى انت بتنامى لما ببقى قاعد وبتصحى وانا نايم وانتى اتغيرتى وحاجات كدا
,؛.وهو كمان بقاله يومين مضايق منى عشان بنام كتير وبيقولى انت بتنامى لما ببقى قاعد وبتصحى وانا نايم وانتى اتغيرتى وحاجات كدا