تجمع وتجهيزات ورغي حوامل مصر لشهر شوال 1430( عيد الفطر المبارك )

yomizo 20-09-2009 1,950 رد 111,080 مشاهدة
د
يميم هتولدي قيصري ببنج كلي ولا نصفي
y
البت مورو دى بحس انها عايشه عشان تعمل اكل وتاكل وتنام وبس هههههههههههههه
ق
انا كنت شايفة انوس بتشتكى من نزيف الانف.
هو اصلا فى الاوقات العادية بتبقى حاجة عادية نتيجةة لان الشعيرات الدموية اوقات بتبقى ضعيفة فبتنفجر.. خصوصا فى الحر الشديد..
فى الحمل بقى معدل تدفق الدم فى الجسم بيبقى اعلى فده بيأثر برضه على الشعيرات الاضعف فى الجسم.. نزيف الانف عرض طبيعى ومفيش منه مشكلة.
y
لا ياايمان بنج كلى
جوزى وامى رافضين رفض قطعي انى اولد بنصفى
b
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
ص
هعمل كفته الحاتى بس يا مسهل واعرف لانى مكسله
امبارح كنت عند حماتى وطبخت صنيه بطاطس بالفراخ ورز
بس ايه ما شاء الله كانوا حلوين اوى الحمد لله
أ
,؛.هاتى يا بيبو وانتى مروحه اى حاجه تطبخيها من السوبر ماركت بس اسهل حاجه تعمليها فراخ وتسلقيها وتحمريها مع كيس ملوخيه من السوبر ماركت وتعملى ملوخيه وفراخ وبسله ورز وخلاص
y
امين يارب العالمين
بيبو ابعتى هاتى اى خضار مجمد يامام واعمليه مش معضله يععنى
ي
انا لسه فى الاول يابسبس ومسمعتيش لسه نبض والكشف الجاى ياما اسمع النبض ياما يطلع الكيس فاضى دعواتك معايا وانا معايا اية وشهد
د
بسلامه ان شاء الله يا يميم وابقي طمنيني تاني قيصري اخباره ايه معاكي انتم السابقون
ق
انا ماعرفش حد بيبيع فراخ جنبنا غير هايبر..
حد جربها حلوة ولا ايه؟
y
او تجيبي بسله بجزر وتزودى على اللى عندك من امبارح يابيبو
وتعملى جمبهم سلطه مع الفراخ وخلاص
أ
,؛.الف هنا وشفا يا مورو
b
انا الحمد لله كويسة يا يميم معلش كنت بقرا اللى فات ده انتوا رغايين اوى
المهم ازيك انتى و ازاى ملك و سلمى؟ ربنا يقومك بالسلامة و نطمن عليكى ان شاء الله على فكرة سلمى اسم حلو اوى و كان نفسى اسميه بس ابن خالى سماه لبنته خلاص
ص
وعليكم السلام ورحمه الله وبركاته
y
فراخ هايبر حلوة يا بيبو
الفراخ المجمده او اللى هما بيبقو دابحينها وسااعات تلاقي عندهم كوكى حلوة مدبوحه ومفرزه
او ممكن بقى حاجه في الجون بجد
هايبر اصلا بيعمل اكل جاهز وطعمه حلو اوى انا مجرباه كتير :)
فراخ ولحمه هاتيلك فرخه ولا اتين ولا واحده ونص جاهزيبن واعملي انت بس الخضار واالسلطه والرز
بس ماتقوللهاش انها جاهزة هههههههههههه
أ
,؛.ربنا يكرمك يا ياسمين ان شاء الله قولى بس توكلت عليك يارب


,؛.بيبو كله بيبع مجمد دلوقتى هاتى من السوبر ماركت عادى هاتى ساديا او غيره وبتبقى حلوه اوى اوى هى هى زى الطازه بالظبط

,؛.انا جوزى بيجيبهالى طازه بصراحه بس انا لما بتزنق بجيب من السوبر ماركت عادى
ص
احسن فراخ فى السوق ساديا يا جميله
ما شاء الله حلوة جدا
y
والله ياساره انا كمان بنت عمى مسميه سلمى
بس مش مهم بقى مدام الالقاب مش هتكون واحده
يعنى ابن خالك هايكون لقبه غير لقب جوزك مش فارقه بقى
بس اصلا انا لسه مهضمتش الاسم
لان حمايا هو اللى عاوزة وان احاولت على اد ماحاولت انى اعند في انى اسميه بس لاقيت جوزة متمسك بيه اوى + انى اصلا مش لاقيه اسم حلو ينفع
وعالية انا عاوزاه بس جوزى لا
وبيني وبينك انا كمان ساعات كتير بستتقله هههههههههه
فهى كده كده اسمها موجود عند الله قت الولاده بقى هنتعرف ايه هو
ق
ههههههههههههههه ماشى يا يميم ماهى عارفة اصلا .. كل ماتيجى تتغدى عندى بنجيب الاكل الجاهز بتاعهم ههههههههههههههههههههههههههههه

ازيك يا برايت عاملة ايه؟
ازيك يا مورو؟
ازيك يا ياسمين؟ انتى فى الاسبوع الكام دلوقتى؟؟
X