تجمع وتجهيزات ورغي حوامل مصر لشهر شوال 1430( عيد الفطر المبارك )
ع
26-09-2009 | 04:11 PM
هوا أنا أحسب انا في الشهر الكام ازاي .. أنا آخر بيريود 31 \7
m
26-09-2009 | 04:12 PM
ماشى ياست يم يم كتر خيرك قرده مره واحده مش هرد عليكى عشان كوم اللحم اللى عندك جوه وبره ههههههههههههههه
y
26-09-2009 | 04:13 PM
طيب يابسبس استنى والله بارفعه الصور على البي سي اهو
استنى شويه بس
بجمله خراب فواتير :)
استنى شويه بس
بجمله خراب فواتير :)
m
26-09-2009 | 04:14 PM
كل يوم 7 فى الشهر تبدأى شهر جديد
يعنى ان شاء الله 7/10 تبدأى التالت
يعنى ان شاء الله 7/10 تبدأى التالت
y
26-09-2009 | 04:14 PM
ازيك يابوسي
ان شاء الله انا هافقس يوم الخميس
ادعيلي
بوسي تقريبا انت في انص التانى دلوثقتى
اصل شهرالحمل بخمس اسابيع ياقمر
ان شاء الله انا هافقس يوم الخميس
ادعيلي
بوسي تقريبا انت في انص التانى دلوثقتى
اصل شهرالحمل بخمس اسابيع ياقمر
ع
26-09-2009 | 04:15 PM
حدش بيرد ليه .. طب أجيب منين هدوم للحمل بيتي؟؟
m
26-09-2009 | 04:15 PM
اه انتى مش همك الفواتير ياست يم يم عامله حسابك هتبقى والده ومحدش هيقدر يكلمك ولا يزعلك هههههههه
y
26-09-2009 | 04:16 PM
بس يافزلوكه هانم انت مالكيش دعوة يبالعيال الجديده
حاجه غريبه جدااا تقريبا من وش القرده ههههههههه
الصور مش راضيه تطلع من الموبايل على الجهاز
حاجه غريبه جدااا تقريبا من وش القرده ههههههههه
الصور مش راضيه تطلع من الموبايل على الجهاز
أ
26-09-2009 | 04:16 PM
,؛.يا بت يا يميم جوزى جيه نزليها هنا وانا هاجى اشوفها بكره ان شاء الله عشان لسه معملتش الاكل وهو صايم وهتبقى نييييله على الاخر
,؛.يلا اشوفكم على خير بقى يا بنات
,؛.يلا اشوفكم على خير بقى يا بنات
ع
26-09-2009 | 04:17 PM
ربنا يكرمك يا يميم و تفقسي على خير ، بنوتة و لا ولد؟
m
26-09-2009 | 04:18 PM
ماشى ياست يم يم
دارى خيبتك فيا انا
دارى خيبتك فيا انا
أ
26-09-2009 | 04:18 PM
,؛.ماشى يا يميم خليها بكره بقى ان شاء الله هتوحشونى يا قمرات
m
26-09-2009 | 04:19 PM
قومى يا بت يا بسبس بدل ما جوزك ييجى يكسر نافوخك
ع
26-09-2009 | 04:20 PM
ميرسي يا مشمشة ، بس على أساس ايه كل يوم 7 أتم شهر مش بنحسب بأسبوعين من بعد آخر بيريود؟؟
m
26-09-2009 | 04:21 PM
لا ياقمر بتزودى 7 ايام على اخر بيريود لان هو ده التاريخ المتوقع حدوث الحمل فيه
ع
26-09-2009 | 04:21 PM
هدوم بيتي يا جماعة ..... بليييز
أ
26-09-2009 | 04:21 PM
,؛.ميقدرش يا بت يا مشمش انا ام العيال ههههههههههههههههه,
,؛.انا قاعده اصلا بعمله حاجات فى شغله بس هو هيضايق عشان الفطار بيبقى زى المسروع ههههههههههههههه يلا سلام بقى هتوحشونى وانتى يا مشمش ادخلى بدرى شويه
,؛.انا قاعده اصلا بعمله حاجات فى شغله بس هو هيضايق عشان الفطار بيبقى زى المسروع ههههههههههههههه يلا سلام بقى هتوحشونى وانتى يا مشمش ادخلى بدرى شويه
ع
26-09-2009 | 04:22 PM
مشمشة انتي حامل في بنوتة و لا ولد و هاتسمي ايه؟؟
m
26-09-2009 | 04:22 PM
انا بكره اجازه هحاول ادخل بدرررررررررررى
أ
26-09-2009 | 04:22 PM
,؛.انتى لحقتى يا عروسه عشان تسئلى عن حاجات بيتى حمل لسه يا قمر براحه لسه بدرررررررررى على البطن دانا فى الخامس ومعنديش اى حاجه,
,؛.بس هاتى جلاليب اى جلاليب هتنفعك عشان استيك البناطيل واحده واحده مش هتستحمليه
,؛.بس هاتى جلاليب اى جلاليب هتنفعك عشان استيك البناطيل واحده واحده مش هتستحمليه