تجمع وتجهيزات ورغي حوامل مصر لشهر شوال 1430( عيد الفطر المبارك )

yomizo 20-09-2009 1,950 رد 111,080 مشاهدة
أ
,؛.ياسمين هو مفيش وحم انتى مش بتحسى بترجيع او غممان نفس او دوخه او اى حاجه؟؟؟

,؛.انا الدكتور بتاعى كل ما اقوله تعبااانه يفرح اوى اوى اقوله ليه يقولى اللى انتى فيه معناه انك حامل حمل كويس
د
بس انا كان عندي ترجيع وكده فده الي كان مطمني شويه
ي
كوباية مايه;10324752:
,؛.ياسمين هو مفيش وحم انتى مش بتحسى بترجيع او غممان نفس او دوخه او اى حاجه؟؟؟

,؛.انا الدكتور بتاعى كل ما اقوله تعبااانه يفرح اوى اوى اقوله ليه يقولى اللى انتى فيه معناه انك حامل حمل كويس


لا مش بحسة بحاجة من دى خالص ماهو ده اللى قلقنى برضه ماعدا بس ان بطنى كبرت وضهرى بيوجعنى انا فى اية وشهد كان ترجيع وغممان وقرفة كان عندى وحم فظيع
أ
,؛.يالهوى حد بيتفرج على الحياه 2 اللى هى بنفسجى دى دلوقتى؟؟؟ فيها برنامج فى واحده متصله يالهوى يالهوى يالهوى

,؛.واحده ست بتتكلم ان جوزها بيتحرش ببنته وهى بتواجهه وبيقولها اه وبياخد بنته بالقوه ولما البنت رفضت ضربها وهددها واخدها بالقوه يالهووووووووى ربنا يحمينا من القرف دا الست منهاره
y
لا كنت جايبه الوان محايده
اخضر واصفر واورانج وابيض وكده
بس والفانلات الداخليه كانت بيضا
المره دى بقى عامله بارتي بمبي :)
ي
انا بصراحة مش حبة عملية التنضيف دى لانها حتبقى بالنسبة لى تالت مرة وعندى رهبة من دخول اودة العمليات بقول لجوزى اللى داخلة تولد بتبقى خايفة مع انها داخلة تجيب بيبى فمابالك بانا عندى رهبة شديدة
أ
,؛.بقلكم ايه هقوم احط مايه على النار تسخن عشان اسلق المكرونه واجيلكم ويا ريت يا ست يميم تكتبيلى جيبتى ايه للبيبى عشان انزل اجيب زيك عشان انا معرفش وياريت لو فى حاجه مفتكسه تشرحيهالى عشان انا مجيبتش عيال قبل كدا وتلت تربع الحاجات معرفش اساميها ايه
y
ايه الارف ده يبا بسبس
ربنا يهديه ويحمينا من الاشكال الضاله دى
ياسمين معلش ياروحى مش كل حمل زى بعضه ومش لازم تحسي باعراض حمل ووحم وكده
ان شاء الله خير انت بس ادعى ربنا
y
طيب
يا فسفس هام
تحبي اوريلك كمان الحاجات ؟؟
أ
,؛.روحت وجيت وانتوا لسه نايمين ؟؟ طيب يعنى اقوم ولا ايه؟؟؟,
m
هاللو ياموزز ايه الرشاقه دى يااخواتى انتوا ايه موديلز واللا حوامل ههههههههههههههههههههههه
أ
,؛.ياريت يا اخت يميم توجبى معايا شويه وخلى عندك من الاحمر دا محدش هيدعيلك غيرى
m
فين دودى كات ياجماعه مش باينه يعنى
أ
,؛.انتى جايه دلوقتى تعملى ايه يعنى يا ست مشمش؟؟ دا الواحد قايم خلاص :angry:
أ
,؛.على ما اظن يا مشمش انها لسه اجازه عشان هى بتشتغل فى جامعه خاصه
m
جيت ادحرج التماسى ياست بسبس ههههههههه
m
اه طب الحمد لله انا كنت قلقانه عليها
m
والله كان عندى شوية شغل كده فكنت بخلصهم بس وجيت على طول
y
ازيك ياقرده
خير ايه اللى اخرك كل ده النتهارده هههههههههه
ع
ازيكو يا بناويت ، ربنا يتملكو حملكو كلكو على خير ، أخبارك ايه يا يميم .. ولادتك امتى؟؟
X