تجمع وتجهيزات ورغي حوامل مصر لشهر شوال 1430( عيد الفطر المبارك )
د
26-09-2009 | 02:56 PM
الحمد لله تملم يا جميل
ص
26-09-2009 | 02:56 PM
هتطبخوا ايه ان شاء الله
د
26-09-2009 | 02:57 PM
لا منمتش كويس عاااااااااااااااااا كل شويه كوابيس جوزي رجع الشغل ومبعرفش انام لوحدي فشقه
أ
26-09-2009 | 02:57 PM
,؛.ههههههههههه عيونى يا يميم والله اجيبلك واحده لغاية عندى بس انا بعمل بركيمه نباتى مش كريمه حيوانى عشان السعرات وكدا
د
26-09-2009 | 02:58 PM
انا عملت خلاص فراخ مشويه وصنيه بطاطس ورز بشعريه ورز
ي
26-09-2009 | 02:58 PM
صوت العيون;10324301:
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
yomizo;10324399:
بسبس متكترش من الكريمه في الحمل يابطه
وكمان محدش ياكل مايونيز
ياسمين ان شاء الله كمان اربع ايام ( يوم الخميس ÷ باذن الله
ربنا معاكى وتولدى بالف سلامة
أ
26-09-2009 | 02:58 PM
,؛.مورو انا هعمل مكرونه بالبشاميل وبوفتيك
,؛.امبارح عملت كفتة داوود باشا لجوزى كانت تحفه واتهبل عليها عجبته جدا بقى ياكل ويقولى حلوه اوى دى
,؛.امبارح عملت كفتة داوود باشا لجوزى كانت تحفه واتهبل عليها عجبته جدا بقى ياكل ويقولى حلوه اوى دى
y
26-09-2009 | 02:59 PM
انا مش هاطبخ لان غالبا جوزى مش جاى
فاهعملاى اكل ليا انا وموكه ولومة :)
بس لو هو جاى هاجيب فراخ ده لو الراجل فتح اساسا ورد عليا
واعمل معاها رز وباميه وماتقولوليش ايه العلاقه بس ماليش نفس اكل لحمه :)
فاهعملاى اكل ليا انا وموكه ولومة :)
بس لو هو جاى هاجيب فراخ ده لو الراجل فتح اساسا ورد عليا
واعمل معاها رز وباميه وماتقولوليش ايه العلاقه بس ماليش نفس اكل لحمه :)
y
26-09-2009 | 03:01 PM
هههه بسبس اناهاموت وانام
طول ماهو هنا بحاول على اد ماقدرافضل صاحيه بس كتير مش يغرف وبنام واصحى وو صاحى واجى اصحيه الصبح عشان الشغل بقوم مدغدغه وكتير باخره على معاده
انا ورايا هم مايتلم اليومين دول ومش قادره استوعب اى حاجه ولا قادره اتحرك واتنحرر من مكانى
طول ماهو هنا بحاول على اد ماقدرافضل صاحيه بس كتير مش يغرف وبنام واصحى وو صاحى واجى اصحيه الصبح عشان الشغل بقوم مدغدغه وكتير باخره على معاده
انا ورايا هم مايتلم اليومين دول ومش قادره استوعب اى حاجه ولا قادره اتحرك واتنحرر من مكانى
y
26-09-2009 | 03:02 PM
هاقوم اغسلناشويه خيار وجزر نقرقض فيهم
ي
26-09-2009 | 03:03 PM
يوميز انتى حامل فى ايه
أ
26-09-2009 | 03:04 PM
,؛.لا يا يميم انا مش بصحى حد من النوم يا ماما هو بيصحى لوحده بس هو بيتكلم على بعد الضهر وبليل وكدا لو هو قاعد يلاقينى مسقطه على الكنبه واصعب عليه فا يسكت او ساعات بيبقى متغاظ منى فا يفضل يضايقنى بقى ويرش مايه وحاجات كدا اقوم مصرخه وحادفه المخدات عليه يقعد مكشر ويبقى نكد
ي
26-09-2009 | 03:04 PM
انا بقا عندى فراخ وملوخية من امبارح
أ
26-09-2009 | 03:08 PM
,؛.يوميزو حامل فى بنوته يا ياسمين وان شاء الله على ولاده,
y
26-09-2009 | 03:10 PM
ادعولى انتوا بس ماطولش كتير فيالمستشفىلان ملك هتكون عند حماتى
ي
26-09-2009 | 03:10 PM
ربنا يكملها على خير يارب
ق
26-09-2009 | 03:10 PM
انا عندى بسلة بايتة بس احتمال حماتى تتغدى معانا مش عارفة بصراحة هعمل ايه .. ولا عندى خضار ولا حاجة والفريزر فاضى
أ
26-09-2009 | 03:10 PM
,؛.احنا هنام؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!
,؛.وانتى يا ياسمين حامل فى ايه ان شاء الله,
,؛.وانتى يا ياسمين حامل فى ايه ان شاء الله,
ق
26-09-2009 | 03:11 PM
ان شاء الله تقومى بالسلامة بدرى بدرى يا يميم انتى والنونة
ي
26-09-2009 | 03:11 PM
ان شاء الله ما تطوليش وتطلعى تانى يوم انتى والنونا بالسلامة