تجمع وتجهيزات ورغي حوامل مصر لشهر شوال 1430( عيد الفطر المبارك )

yomizo 20-09-2009 1,950 رد 111,080 مشاهدة
أ
,؛.مها الفحمه عادى مدام بتدى نفس ريحة الفحم دا اللى عاوزينه ولفحمه تتحط على الفراخ مباشرة وعليها السمنه السخنننننه وتغطيها بسررررررررعه وتسيبيها ربع ساعه على الاقل عشان تاخد الريحه



,؛.جومانا الجميله والله كنت لسه فى سيرتك الصبح ازيك يا قمره عامله ايه؟؟؟ واستقريتى على اسم النونو ولا لسه
L
ماله اسم لمار يامي
انا بحثت كتير جدا وانا وجوزي
وطلع معناه بريق الماس ولمعة السيف وماء الزهب ملحوظه الكيبورد بتاعتي مفيهاش غير حرف الزاي:D
وبعدين المنتديات الغير موثوق فيها كاتبين انه بالفارسية معناه انثى الكلب وده هبل لااننا دورنا ومفيش حاجة اسمها كده وبعدين انا بعت فتوى لاسلام اون لاين واسلام ويب وسألتهم وقالوا لاحرج من تسمية الاسم ومعناه بالاعجمي بريق الماس زي ماقولت وكمان ماء الزهب
وكمان في ابراج مشهورة في جدة اسمها ابراج لمار لانها معروفه لما الشمس بتغرب عليا بتكون شبه الزهب هيكونوا سموها ليه كده اكيد مش هيسموا ابراج بمعنى وحش وسئ
وكمان دلوقتي عبدالصمد القرشي عامل برفيوم جديد اسمه لمار :D:D:D وللونه دهبي يعني ياجماعه معروف معنى الااسم
y
انتوا مدوروش على اسامى تمشي مع الاخوات
المفروض الاسم يمشي مع اسم الاب او اللقب
ب
بس خايفة الفحمة تبهدل الصنية متاكدة يا بسبس انى احطها ف الصنية ولا زى ما يميم بتقول الفها ف فويل احسن
ب
صح يا يميم مش بدور ع الاسم اللى يليق مع بتول ع اد ما يليق مع الخديووى هههههههههههه
أ
yomizo;10306891:
ازيك يا بسبس
كلمتك اخر رمضان وطنط قالتلى انك سافرتى واطمنت عليكى منها وعيدت عليها

ازيكم كلاكم العيد خلص وهليتوا كلكم ن تانى


,؛.تسلميلى يا يميم بس والله ولا قالتلى اى حاجه خالص تخيلى كل سنه وانتى طيبه يا قمره وضروووووووورى ابعتيلى رقم مامتك على الخاص عشان ابقى اتصل بيكى لما تولدى وانجزى ومكنشيش عشان لازم امشى عشان اعمل الغدا يلا
أ
,؛.مش هتعرفى تلفيهاف فى فويل يا مها ولو خايفه حطيها فى فنجان قهوه قديم عشان هيبوظ من الفحمه


,؛.انا ماشيه بقى جوزى قدامه ساعه الا ربع والا كل متعملس لولولولووللى
C
yomizo;10306913:
انتوا مدوروش على اسامى تمشي مع الاخوات
المفروض الاسم يمشي مع اسم الاب او اللقب


ما هو الاتنين مع بعض، لازم طبعا تبقي ماشية مع الاب وتبقي موسيقية وسلسلة، عشان الناس متتريقش وتقول مثلا زي ما بنشوف بقي الاب اسمه كذا والابن هو اللي كذا دول مفروض يتبدلوا او حتي مش عشان كده، ساعات فعلا ناس بتسمي اسامي تقيلة اوي علي اسم الاب والواحد لما يحب ينادي الاسم بالكامل لسانه يتقل ويتلخبط.
أ
,؛.يميم ابعتيلى رقم مامتك تانى ومش هعيدها عشان رقمها ضااااااااااااااااااااااع منى بسررررررررعه ,ظ؛.
,؛.يلا اشوفكم على خير جوزى فى الطريق وهيعلقنى الاكل مجهزش,


,؛.يا مشمش يا فقر قريتى فيها هههههههههههههههههههههه اهو جاى بدرى انهارده
L
CuTie KaTkOoTa;10306894:
:confused::confused::confused::confused:
ايوة ما انا كنت فاكرة كده وكلنا عارفين كده، لغاية ما مي قالت الحقيقة المرة وفعلا مكتوبة في مواقع كتير عالنت، وانا كنت مصدقت اني الاقي اسم جديد وعاجبني في البنات، هو صحيح بعيد عن حرف الميم اللي انا عايزاه بس كنت حساه ماشي مع اسم الولد.


يابنتي مش مأكد خالص موضوع انثى الكلب ده وبعدين سبتي المعنى الحلو وجايه تتمسكي بالمعنى الوحش:D:D
طيب زي اسم ليلي في ناس تقول معناه زفت وسكر وخمر ومعرفش ايه وفي ناس تقول ان معناه ليله طويلة ظلماء وفي يقولك ليلية الثلاثين من الشهر القمري
يعني مفيش اسم غير لما يكون ليه الف معنى وغير موثوق فيهم كلهم
ب
ماشى يابسبس ربنا معاكى
J
كوباية مايه;10306908:
,؛.مها الفحمه عادى مدام بتدى نفس ريحة الفحم دا اللى عاوزينه ولفحمه تتحط على الفراخ مباشرة وعليها السمنه السخنننننه وتغطيها بسررررررررعه وتسيبيها ربع ساعه على الاقل عشان تاخد الريحه



,؛.جومانا الجميله والله كنت لسه فى سيرتك الصبح ازيك يا قمره عامله ايه؟؟؟ واستقريتى على اسم النونو ولا لسه


احم وانا اقول الشرقه اللي جاتلي دي من ايه
انا الحمد لله يابسبس انتي ازيك ياقمر وحشاني
اسم النونو لسه مستقرتش جوزي عجبه جمزه وانا حاسه انه تقيل خصوصا ان جوزي اسمه شريف فخايفه الولد يتعقد ان اسم باباه ارق منه
انا بقي بفكر في ادهم او مهند او بلال
L
بلال حلو او ياجومانا
y
ومكن ادم كمالن ياجومانا
والبت رشا كمان ادم حلو عليها مع عمر وزياد
y
حاضر يابسبب والله مكنت شليفه

مها حطى الفحمه في فويل بس لعملي الفوسل زىلا الطبق كده يعنى حاجه تشيل الفحمه بس
متقفل علي الفحمه من تحت والجوانب ومن فوق مكشوفه
J
هتغدي وراجعه لكو ان شاء الله
سي يوووو
m
yomizo;10306989:
ومكن ادم كمالن ياجومانا
والبت رشا كمان ادم حلو عليها مع عمر وزياد

ازيك يايميم....كنتي فين مختفيه...
كلنا سالنا عليكي....
قررتي هاتسمي البنوته ايه
ب
ماشى يا يميم
ب
طب ينفع احط الفحمة ف الصنية ف الفرن وتوع ع حرارة الشواية
m
سويت توتا انتي هنا
X