شات بنات مصر لشهر محرم1431
m
16-01-2010 | 02:56 AM
سالي انا هنااا كنتي عايزه تساليني علي ايه
y
16-01-2010 | 02:56 AM
مها اقري ايه الكرسي وصلي قبل ماتدخلى العمليات ياروحى وخليكى متفائله عشان تجدى خير وعشان تفتحى نفس الددكاتره على الشغل
واول متنامى على سرير العمليات غمضي عينك واقري قران وادعى لبيتك ولبنتك وجوزك وحبيابك كلهم لحد ماتروحى في البنج
وتقومى بالسلامه ان شاءالله
واول متنامى على سرير العمليات غمضي عينك واقري قران وادعى لبيتك ولبنتك وجوزك وحبيابك كلهم لحد ماتروحى في البنج
وتقومى بالسلامه ان شاءالله
m
16-01-2010 | 02:56 AM
حرارتك كام يايميم
ا
16-01-2010 | 02:57 AM
:) انشاء الله كله هيبقي تمام يا مها
m
16-01-2010 | 02:57 AM
ربنا يسهلها ولادتها يارب
y
16-01-2010 | 02:57 AM
انا كمان كنت رايحه اقابل جوزى اول مره يا امونه معيطه والماسكرا عيدت عليها في العربيه ورجعت من معاه بقي مفشوخ للودن التانيه ضحك
مع انى كنت قاعده طول الوقت بتاوب ههههههههه
مع انى كنت قاعده طول الوقت بتاوب ههههههههه
ا
16-01-2010 | 02:57 AM
miko85;11079012:
حرارتك كام يايميم
وعليكم السلام ازيك يا ميكو :065:
m
16-01-2010 | 02:58 AM
انتي هتولدي قصيريه يامها مش كده بردو ماعرفتيش هاتسمي النونه ايه
y
16-01-2010 | 02:58 AM
37- 37.30
وقستها تلات نرات للان
وقستها تلات نرات للان
m
16-01-2010 | 02:58 AM
ازيك ياسموره عامله ايه الجو عندكم ايه
P
16-01-2010 | 02:59 AM
بسبس مش بتردى عليييييييييييييييييييييا ليه
اجيلك بقى و لا ايه
انتى ف كايرو؟
اجيلك بقى و لا ايه
انتى ف كايرو؟
m
16-01-2010 | 02:59 AM
طيب الحراره كويسه امال بترتعشي من ايه
y
16-01-2010 | 03:00 AM
اه كنت عاوزة اسالكم على حاجه بما انكم متجمعين كلكم وياريت نفر فر يجاوبنى :
تعملوا ايه لما تعرفوا ان في شخصيه وثقتوا فيها وائتمنتوها على سر وعرفتى من حد غريب بس مشترك مابين الطرفين انت والشسخصيه ان السر اتفتش اكتر من مره ومن غير اى سبب ؟؟؟؟
تعملوا ايه لما تعرفوا ان في شخصيه وثقتوا فيها وائتمنتوها على سر وعرفتى من حد غريب بس مشترك مابين الطرفين انت والشسخصيه ان السر اتفتش اكتر من مره ومن غير اى سبب ؟؟؟؟
د
16-01-2010 | 03:00 AM
ههههههههههه عسل يا يميم , تتاوبي وانتي مع حبيب القلب؟!!!!!!!
ده انا كان كلي اذان صاغية , يا لهوي كنت حاسة اني عاوزة اقوله انت مز اوي زي يا سمين عبد العزيز في 1\8 دستة اشرار ههههههههههههههه
ده انا كان كلي اذان صاغية , يا لهوي كنت حاسة اني عاوزة اقوله انت مز اوي زي يا سمين عبد العزيز في 1\8 دستة اشرار ههههههههههههههه
m
16-01-2010 | 03:01 AM
انتي خريجه ايه يامونه
m
16-01-2010 | 03:02 AM
ماثقش في الشخصيه ده تاني وماكلماش اصلا
ر
16-01-2010 | 03:03 AM
ولا يهمك يا يميم ولو ان ليكي وحشة
الف سلامة
بوسي فكراكي طبعا يا قمر
عاملة ايه محدش بيشوفك ليه
الف سلامة
بوسي فكراكي طبعا يا قمر
عاملة ايه محدش بيشوفك ليه
أ
16-01-2010 | 03:03 AM
انا اهو يا ميرو والله
لا يا ميرو احنا فى بيتنا
لا يا ميرو احنا فى بيتنا
ا
16-01-2010 | 03:04 AM
اتجنب الشخصيه دي الا الاسرار والامانه لو متصانوش سبقي متستهلش الشخصيه دي انك تعرفيها
د
16-01-2010 | 03:05 AM
yomizo;11079039:
اه كنت عاوزة اسالكم على حاجه بما انكم متجمعين كلكم وياريت نفر فر يجاوبنى :
تعملوا ايه لما تعرفوا ان في شخصيه وثقتوا فيها وائتمنتوها على سر وعرفتى من حد غريب بس مشترك مابين الطرفين انت والشسخصيه ان السر اتفتش اكتر من مره ومن غير اى سبب ؟؟؟؟
هسامح الشخص اللي فتش السر , بس عمري ما هتأمنه تاني على حاجة, لو كنت بقدر اعاتب كنت عاتبته وسامحته
miko85;11079044:
انتي خريجه ايه يامونه
انا صيدلانية يا ميكو دفعة 2006