شات بنات مصر لشهر محرم1431

الحب هو الحياة 18-12-2009 7,939 رد 372,415 مشاهدة
B
yomizo;11079039:
اه كنت عاوزة اسالكم على حاجه بما انكم متجمعين كلكم وياريت نفر فر يجاوبنى :

تعملوا ايه لما تعرفوا ان في شخصيه وثقتوا فيها وائتمنتوها على سر وعرفتى من حد غريب بس مشترك مابين الطرفين انت والشسخصيه ان السر اتفتش اكتر من مره ومن غير اى سبب ؟؟؟؟

يميم انا حصلت معايا و عملت مشكلة كبيرة بينى و بين جوزى لانى كنت حكيت حاجة لصحبتى و هى راحت سيحت و الكلام قعد يلف يلف يلف لغاية ما وصل لجوووزى ة كانت خناقة لرب السما:098: بس وواجهت البنت دى و قعدت تقوللى مبررات عبيطة مدخلتش دماغى بنكلة و قللت الكلام معاها من ساعتتها و مبقتش اكلمها غير لما هى تتصل برد وخلاص بعمل باصلى و اللى يغيظ كل ما تكلمنى تقوللى انتى ندلة مبتتصليش ولا كان حصل حاجة:039::039:
رووفة;11079053:
ولا يهمك يا يميم ولو ان ليكي وحشة
الف سلامة

بوسي فكراكي طبعا يا قمر
عاملة ايه محدش بيشوفك ليه

انا جييت تانى اهوو اصل اللاب توب اتسرق ولسة جايبة واحد انتى احباراتك ايه دخلتى كليه ايه؟؟
د
رووفة;11079113:
اموونة انا رووفة من القاهرة
بس مش هفضل فيها عطوول
وعندي 18 سنة في اولى دراسات اسلامية وعربية


ما شاء الله انتي كتكوتة خالص يارووفة, ربنا ينجحك يا جميل
y
وعندى في شهر الجاى 29 بحالهم ومحتالهم وعندى ملك 4 سنين وفرح تلات شهور ونص
ر
انا خلااااااص
فقدت الثقة في مناخيري
مش في اللي حواليا حتى
ع
يميم ايزه اودي ندي حضانه متعرفيش حضانه كويسه
ا
انتي من المنصورة يا امونه تشرفنا بلديات يعني اهلا بيكي عرفينا بيكي انتي؟
P
الصينية الحمدلله استوت بس بقى فيها صوص كتييييييييييير اوىعن المرة اللى فاتت ليه بقى؟؟؟؟؟؟؟؟
ع
روفه ازييييييييك
ر
Bossy22;11079133:
ي
[SIZE=5][COLOR=magenta]انا جييت تانى اهوو اصل اللاب توب اتسرق ولسة جايبة واحد انتى احباراتك ايه دخلتى كليه ايه؟؟


دخل دراسات اسلامية وعربية
شعبة لغة عربية

د\امونة;11079134:
ما شاء الله انتي كتكوتة خالص يارووفة, ربنا ينجحك يا جميل


ربنا يكرمك يا اموور
ا
امووووووووووونه مردتيش عرفينا بيكي؟
أ
Princess_miro;11079107:
بس اسرار اهلك بلاش تتقال لجوزك


انا بتكلم على اسرارى انا وبس

لو قولت اسرار اهلى يبقى انا بفتش السر بردو

hoba555;11079112:

بسبس اواي حد بقولي طريقه البفتيك عشان انا فاشله فيه


تبليه ببصله مبشوره وملح وفلفل اسود وفصين توم مفرومين وبيضه ومتنسيش تدقى البوفتيك عشان تفتحى النسيج كدا

وبعدين هتسيبيه فى التتبيله دى نص ساعه


وبعدين تطليعيه من الخلطه على البقسماط وتحطيه فى طبق بس متحطيش اتنين فوق بعض لا طبقه واحده بس فى الطبق عشان ميبلوش بعض ودخليه التلاجه 10 دقايق قبل القليه

طلعيه من التلاجه على الزيت الحامى وبس

على فكره الزيت الحامى هيخليه مقرمش من بره وطرى من جوا ويهبل

والف هنا وشفا


د\امونة;11079116:
انتي لسه خريجة جديده بئة وفرحانة بالكلمة؟ يختي عليها :037::037:



ياختى عليها؟؟؟؟ هههههههههههههههههههه لا بس عشان اول مره اقولها ومش متعوده عليها


رووفة;11079122:
:074::074::074:

بسبس
مبرووووووووووووووووووووووك التخرج والله
عقبالي كده


الله يبارك فيكى يا بطه

عقبالك يارب
y
تصبحوا على خير
P
hoba555;11079138:
يميم ايزه اودي ندي حضانه متعرفيش حضانه كويسه


بلاااااااااااااااااش حضانات دلوقتى كل الناس يا بنتى اعوا ولادهم من الحضانات
ر
hoba555;11079145:
روفه ازييييييييك


الحمد لله يا هوووووووووووووووبة
وحشتيني اوي اوي بجد والله
اخبارك ايه
y
هوبا حضتانه ايه في الجو المنيل اللىاحنا فيه ده وال الh1n1 منتشرلاه كده
انا مش بودي ملك بقالها بتاع شهرين ومش هاوديها الا على اول او نص 3 ان شاء الله
د
Princess_miro;11079107:
بس اسرار اهلك بلاش تتقال لجوزك


موافقة مية في المية

yomizo;11079123

انا ياامونهماقلتش على فكره وانت مكتبتيش انك عاوزة تعرفي
بلا فخر خريجه احدى كليات الفنون التشكيليه مش المسرحيه[/QUOTE:



انا اقر يا يميم بس والله لقيتك حبوبة ورحبتي بيا من غير ما تعرفيني والبنات التانية لسة كاشين مني ههههههههه قلت اتعرف عليهم, لكن اكيد هحطك تحت كرسي الاعتراف بس انا لسة مخضوضة هههههههههههههههههههههههه

[QUOTE=نسمه الجنه;11079103]ازيك يا مونه انا سمر عندي25سنه ونص وحاليا في الرياض بس اصلا اصلا من بلد جمب المنصورة


اهلا يا نسمة بلدياتي يعني

انا امونة
26 سنة
من المنصورة
مخطوبة وهتجوز شهر 7 ان شاء الله
صيدلانية ولا اعمل
أ
اه وانا 23 سنه صحيح نسيت اقول ههههههههههههههههههههه
أ
بطاطس ايه يا عيال اللى بتعملوها دى انا عايزه حاجه جدييييييييييده زهقت
ع
تسللي ا بسبوسه يعني متبلهوش من باليل
والبيضه دي تبع التتبيله

ميرو انا مش هوديها دلوقتي هوديها في الصيف بس بدور من دلوقتي ندي عندها طاقه لازم تطلع يا بنتي البيت بتقلب في ثانيهوالمطبخ بيقي في الصاله عندي لما حاجه تجنن بجد هايبر ومش عارفه اعمل معاها ايه غير انها متاخره في الكلام
ومش عارفه ادخل بيبي كلاس ولا اطنشششششش وادخل كي جي علي طول دماغي هتنفجر

رووفه والله وانتيروحشانيزمان كنا بنشوف بعض اكترمنركده بكتير بجد كلل البنات وحشني انتولسه بتروحوتفيده ولا غيرتو المقر
د
yomizo;11079135:
وعندى في شهر الجاى 29 بحالهم ومحتالهم وعندى ملك 4 سنين وفرح تلات شهور ونص


العمر كله يارب وربنا يرزقني ببنوتات حلوين زي ملك وفرح ربنا يخليهوملك , انا روحي في البنات


طيب ممكن يا ميرو اتجرأ واسألك انتي خريجة ايه وعندك كم سنة؟ :037::094:

وميكو سألتها بس مش عارفة راحت فين؟
X