هو انتو مش مركزين فى حاجه ليه؟؟؟
كزا موضوع عاااااااااااااااااااا
شات بنات مصر لشهر محرم1431
أ
16-01-2010 | 03:05 AM
y
16-01-2010 | 03:05 AM
بسبس وروفه مستنيه رايكم
y
16-01-2010 | 03:06 AM
ركزى في سؤال ي طيب ورددى يابسبس
ا
16-01-2010 | 03:06 AM
كوباية مايه;11079067:
هو انتو مش مركزين فى حاجه ليه؟؟؟
كزا موضوع عاااااااااااااااااااا
احنا معاك اهو ياقمر بس انت ااامر بس:032:
P
16-01-2010 | 03:07 AM
Bossy22;11078933:
ليه يا بسبس عندك مناسبة قرييب
ميروو طب عندك توم بودر ممكن ترشى شوية عليها
ياااااااااااه دى قربت تستوى يا هانم
yomizo;11079010:
مها اقري ايه الكرسي وصلي قبل ماتدخلى العمليات ياروحى وخليكى متفائله عشان تجدى خير وعشان تفتحى نفس الددكاتره على الشغل
واول متنامى على سرير العمليات غمضي عينك واقري قران وادعى لبيتك ولبنتك وجوزك وحبيابك كلهم لحد ماتروحى في البنج
وتقومى بالسلامه ان شاءالله
يميم والله العظيم جسمى قشعر ربنا يقومنا كلنا بالسلامة يارب
حاجة مرعبة اوىىىىىىىىىىى
yomizo;11079039:
اه كنت عاوزة اسالكم على حاجه بما انكم متجمعين كلكم وياريت نفر فر يجاوبنى :
تعملوا ايه لما تعرفوا ان في شخصيه وثقتوا فيها وائتمنتوها على سر وعرفتى من حد غريب بس مشترك مابين الطرفين انت والشسخصيه ان السر اتفتش اكتر من مره ومن غير اى سبب ؟؟؟؟
عن نفسى لو هى شخصية محورية يعنى لازم هكلمها هكلمها عادى بس ببرود بقى و مش هحكيلها اااىىىىىىىىىىى حاجة تانية
رووفة;11079053:
ولا يهمك يا يميم ولو ان ليكي وحشة
الف سلامة
بوسي فكراكي طبعا يا قمر
عاملة ايه محدش بيشوفك ليه
ازيك يا بنوتة يا صغنتوتة
د
16-01-2010 | 03:08 AM
وانتي يا ميكو خريجة ايه؟ ونسمة الجنة ,وكوباية ماية وروفة؟
عرفوني عليكم يا حلوين
عرفوني عليكم يا حلوين
أ
16-01-2010 | 03:10 AM
والله يا يميم هتجنبها نهاااااااااائى لانه مش هينفع اصلا اثق فيها تانى
وكلامى معاها هيبقى محدوووووووووود جدا يعنى بدون اى اسرار
وعلى فكره مبقاش فى حد تثقى فيه اصلا اليومين دول والله يا بنتى
احسن حد تقوليله اسرارك جوزك عشان هو الوحيد اللى لو عرف حاجه عنك من حد بره هتبقى مشكله
وكلامى معاها هيبقى محدوووووووووود جدا يعنى بدون اى اسرار
وعلى فكره مبقاش فى حد تثقى فيه اصلا اليومين دول والله يا بنتى
احسن حد تقوليله اسرارك جوزك عشان هو الوحيد اللى لو عرف حاجه عنك من حد بره هتبقى مشكله
ر
16-01-2010 | 03:11 AM
لو حد عادي
عادي جدا ولا هبين ولا هقول ولا هعاتب بس مش هقول حاجة تاني ولا هأتمنه ع سر
غير لو حد عزيز عليا اوي يعني هحاول افهم
عادي جدا ولا هبين ولا هقول ولا هعاتب بس مش هقول حاجة تاني ولا هأتمنه ع سر
غير لو حد عزيز عليا اوي يعني هحاول افهم
أ
16-01-2010 | 03:11 AM
انا خريجه ( لولولولولى مش مصدقه انى بقول خريجه هههههههههههههههههه)
اداب انجليزى
اداب انجليزى
y
16-01-2010 | 03:12 AM
.................
s
16-01-2010 | 03:12 AM
د\امونة;11079007:
انا هسكن ان شاء الله في الدقي لكن لو مقر الشركة اتغير هسكن في المعادي
خطيبي قريبي من بعيد وبيشتغل في القاهرة, وعملت المستحيل عشان مقابلوش عشان كنت حاسة ان الموضوع هيفشل زي العرسان اللي قبله وانه مش هيعجبني , وكنت مكشرة قبل ما اشوفه , واول ما شفته اقسم بالله ابتسمت ابتسامة من الودن دي للودن دي ههههههههههههههههه,
سبحان الله , فعلا حاجة غريبة , عشان كده بموت في التراب اللي بيمشي عليه :016:
ربنا يسعدكم يارب و يخليكم لبعض و يجمعكم على خير
yomizo;11079039:
اه كنت عاوزة اسالكم على حاجه بما انكم متجمعين كلكم وياريت نفر فر يجاوبنى :
تعملوا ايه لما تعرفوا ان في شخصيه وثقتوا فيها وائتمنتوها على سر وعرفتى من حد غريب بس مشترك مابين الطرفين انت والشسخصيه ان السر اتفتش اكتر من مره ومن غير اى سبب ؟؟؟؟
اعرف صاحبك و علم عليه
ا
16-01-2010 | 03:12 AM
ازيك يا مونه انا سمر عندي25سنه ونص وحاليا في الرياض بس اصلا اصلا من بلد جمب المنصورة
ر
16-01-2010 | 03:12 AM
انا برده بقول ان الواحد مايشقشي في حد أريح
كله زي بعضه
ميروو انا كويسة يا قلبي بشوفك والله كتير وببعتلك سلامات
كله زي بعضه
ميروو انا كويسة يا قلبي بشوفك والله كتير وببعتلك سلامات
P
16-01-2010 | 03:12 AM
كوباية مايه;11079091:
والله يا يميم هتجنبها نهاااااااااائى لانه مش هينفع اصلا اثق فيها تانى
وكلامى معاها هيبقى محدوووووووووود جدا يعنى بدون اى اسرار
وعلى فكره مبقاش فى حد تثقى فيه اصلا اليومين دول والله يا بنتى
احسن حد تقوليله اسرارك جوزك عشان هو الوحيد اللى لو عرف حاجه عنك من حد بره هتبقى مشكله
بس اسرار اهلك بلاش تتقال لجوزك
ع
16-01-2010 | 03:13 AM
yomizo;11079002:
ازيك انت ياهوبا انت وورفه
معلش مش ادره واللهاعد معاكم تعبانه اوى حتى اسالوا العيال
الف سلامه عليكي وازي فرح وملك
لوحد طبعا قال السر بتاعي خلاص خلصت مش هاتمنه تاني بس مش هقطع علاقتي هتبقي علاقه عاديه
د\امونة;11079007:
انا هسكن ان شاء الله في الدقي لكن لو مقر الشركة اتغير هسكن في المعادي
خطيبي قريبي من بعيد وبيشتغل في القاهرة, وعملت المستحيل عشان مقابلوش عشان كنت حاسة ان الموضوع هيفشل زي العرسان اللي قبله وانه مش هيعجبني , وكنت مكشرة قبل ما اشوفه , واول ما شفته اقسم بالله ابتسمت ابتسامة من الودن دي للودن دي ههههههههههههههههه,
سبحان الله , فعلا حاجة غريبة , عشان كده بموت في التراب اللي بيمشي عليه :016:
ما شاء الله لا قوه الابالله
بسبس اواي حد بقولي طريقه البفتيك عشان انا فاشله فيه
ر
16-01-2010 | 03:13 AM
اموونة انا رووفة من القاهرة
بس مش هفضل فيها عطوول
وعندي 18 سنة في اولى دراسات اسلامية وعربية
بس مش هفضل فيها عطوول
وعندي 18 سنة في اولى دراسات اسلامية وعربية
د
16-01-2010 | 03:14 AM
كوباية مايه;11079099:
انا خريجه ( لولولولولى مش مصدقه انى بقول خريجه هههههههههههههههههه)
اداب انجليزى
انتي لسه خريجة جديده بئة وفرحانة بالكلمة؟ يختي عليها :037::037:
ا
16-01-2010 | 03:14 AM
وينسيت اوقولك يا امونه انا خريجه اكاديميه الدلتا للعلوم قسم نظم معلومات عرفينا بيكي انتي ياقمر
y
16-01-2010 | 03:15 AM
وتعملوا وايه لو ولا بلاش احسن
فلتقل خيرا او لتصمت .......
انا ياامونهماقلتش على فكره وانت مكتبتيش انك عاوزة تعرفي
بلا فخر خريجه احدى كليات الفنون التشكيليه مش المسرحيه
فلتقل خيرا او لتصمت .......
انا ياامونهماقلتش على فكره وانت مكتبتيش انك عاوزة تعرفي
بلا فخر خريجه احدى كليات الفنون التشكيليه مش المسرحيه
ر
16-01-2010 | 03:15 AM
Princess_miro;11079107:
بس اسرار اهلك بلاش تتقال لجوزك
:074::074::074:
بسبس
مبرووووووووووووووووووووووك التخرج والله
عقبالي كده