شات بنات مصر لشهر محرم1431

الحب هو الحياة 18-12-2009 7,939 رد 372,415 مشاهدة
P
كوباية مايه;11079186:
بطاطس ايه يا عيال اللى بتعملوها دى انا عايزه حاجه جدييييييييييده زهقت

شوفى المشاركة دى
http://forums.3roos.com/showpost.php?p=11078508&postcount=7657
ع
يميم قوليلي المدارس اللي روحتيها في المريوطيه ومعجبتكيش
أ
هوبا اه البيضه من التتبيله ولما بتحطيها البوفتيك بيشربها وبتبقى حلوه اوى اوى
s
ميرو صحيح هى بتطلع احلى من صينية البطاطس العادية ولا اخف بس؟
أ
Princess_miro;11079200:
شوفى المشاركة دى
http://forums.3roos.com/showpost.php?p=11078508&postcount=7657



تسلميلى يا قمره

ماما بتعملها علطول وكنت بفكر اعملها بردو والله بس من غير زبادى :03:
*
إزيكم يابنات وحشتوني موووت عاملين ايه
ر
لا نا مش برووح حتة
ر
بسبس
انا خلاص نويت اجي جنبك باذن الله
د
كوباية مايه;11079182:
اه وانا 23 سنه صحيح نسيت اقول ههههههههههههههههههههه


صغنونة برده عشان كده فرحانة بتخرجك ههههههه :083:

ههو انتي يا بسبس اللي عاملة موضوع عن كفته داود باشا وشاورما ولا انا بخرف؟


هوبا احسن قرار تاخديه انك تودي بنتك حضانة , هتغيرها خالص هتعلمها اللماضة والكلام وازاي تتعامل مع الاطفال في سنها مش هتبقى خيبة زيي , العيال كانو بياكلو اكلي ويضربوني هههههههههههههه
أ
*(الغالية)*;11079224:
إزيكم يابنات وحشتوني موووت عاملين ايه


لا لا لا مش معقوله

انتى فيييييييين

رووفة;11079230:
بسبس
انا خلاص نويت اجي جنبك باذن الله


والله تنورى بس ايه اللى حصل؟؟

د\امونة;11079233:
صغنونة برده عشان كده فرحانة بتخرجك ههههههه :083:

ههو انتي يا بسبس اللي عاملة موضوع عن كفته داود باشا وشاورما ولا انا بخرف؟



اه انا :02::02::02::02:
P
د\امونة;11079199:
العمر كله يارب وربنا يرزقني ببنوتات حلوين زي ملك وفرح ربنا يخليهوملك , انا روحي في البنات


طيب ممكن يا ميرو اتجرأ واسألك انتي خريجة ايه وعندك كم سنة؟ :037::094:

وميكو سألتها بس مش عارفة راحت فين؟


هههههههههههههه
خريجة تجارة
و اكتفى انى اقول انى اكبر واحد فى الاعدة دىىىىىىىىىىىىىى

sweet_toota;11079220:
ميرو صحيح هى بتطلع احلى من صينية البطاطس العادية ولا اخف بس؟


لا اخف بس انا بحب التانية اكتر

كوباية مايه;11079222:
تسلميلى يا قمره

ماما بتعملها علطول وكنت بفكر اعملها بردو والله بس من غير زبادى :03:


الزبادى مش بتبان خااااااالص و الا مش كنت حطيتها لان جوزى مش بيطيق ريحة الزبادى اصلا و لا الجزر
هى التتبيلة على بعضها طعمها حلو
ت
السلام عليكم
ازيكم يا بننات
B
انا كمان تصبحوو على خير يا بنااات
ت
الجو سقعه أوي
ع
ههههه انا بحب التفاؤل يا امونه ربنا يخليكيمق ولولي زي امونه كده
انا الاول لما اروح لماما هوديها حضانه جمبنا واشوف تعاملها مع لاطفال ازي
وبعدين بشهركده ولا حاجه هجي هنا اوديها حضانه لغات خليها تتعلم الاكلام لحسن جابتلي الهسهس في دماغي
د
Princess_miro;11079241:
هههههههههههههه
خريجة تجارة
و اكتفى انى اقول انى اكبر واحد فى الاعدة دىىىىىىىىىىىىىى



هههههههههههه خلاص يا جميل نكتفي بهذا القدر


بسبس انا كنت حاطة طريقتك بتاعة الشاورما على الجهاز وضاعت, ممكن تقوليلي ازاي اعمل شاورما سواء لحمة او فراخ؟
P
انا كمان تصبحوا على ألف خير
سُبْحَانَكَ اللَّهُمَّ وَبِحَمْدِكَ ، أَشْهَدُ أَنْ لا إِلهَ إِلَّا أَنْتَ أَسْتَغْفِرُكَ وَأَتْوبُ إِلَيْكَ
s
هو اية الحكاية كله سقعان النهاردة ولا اية
أ
Princess_miro;11079241:
هههههههههههههه
خريجة تجارة
و اكتفى انى اقول انى اكبر واحد فى الاعدة دىىىىىىىىىىىىىى



لا اخف بس انا بحب التانية اكتر



الزبادى مش بتبان خااااااالص و الا مش كنت حطيتها لان جوزى مش بيطيق ريحة الزبادى اصلا و لا الجزر
هى التتبيلة على بعضها طعمها حلو


اه مانا عارفه ان الزبادى حلو مانا بحطه على تتبيلات كتيره بس بقولك ماما بتعملها من غير زبادى (معلومه فقط)
ع
ازيك يا غاليه
ازيك يا مسلمه الجو سقعه فعلا
X