كوباية مايه;11079186:
بطاطس ايه يا عيال اللى بتعملوها دى انا عايزه حاجه جدييييييييييده زهقت
شوفى المشاركة دى
http://forums.3roos.com/showpost.php?p=11078508&postcount=7657
كوباية مايه;11079186:
بطاطس ايه يا عيال اللى بتعملوها دى انا عايزه حاجه جدييييييييييده زهقت
Princess_miro;11079200:
شوفى المشاركة دى
http://forums.3roos.com/showpost.php?p=11078508&postcount=7657
كوباية مايه;11079182:
اه وانا 23 سنه صحيح نسيت اقول ههههههههههههههههههههه
*(الغالية)*;11079224:
إزيكم يابنات وحشتوني موووت عاملين ايه
رووفة;11079230:
بسبس
انا خلاص نويت اجي جنبك باذن الله
د\امونة;11079233:
صغنونة برده عشان كده فرحانة بتخرجك ههههههه :083:
ههو انتي يا بسبس اللي عاملة موضوع عن كفته داود باشا وشاورما ولا انا بخرف؟
د\امونة;11079199:
العمر كله يارب وربنا يرزقني ببنوتات حلوين زي ملك وفرح ربنا يخليهوملك , انا روحي في البنات
طيب ممكن يا ميرو اتجرأ واسألك انتي خريجة ايه وعندك كم سنة؟ :037::094:
وميكو سألتها بس مش عارفة راحت فين؟
sweet_toota;11079220:
ميرو صحيح هى بتطلع احلى من صينية البطاطس العادية ولا اخف بس؟
كوباية مايه;11079222:
تسلميلى يا قمره
ماما بتعملها علطول وكنت بفكر اعملها بردو والله بس من غير زبادى :03:
Princess_miro;11079241:
هههههههههههههه
خريجة تجارة
و اكتفى انى اقول انى اكبر واحد فى الاعدة دىىىىىىىىىىىىىى
Princess_miro;11079241:
هههههههههههههه
خريجة تجارة
و اكتفى انى اقول انى اكبر واحد فى الاعدة دىىىىىىىىىىىىىى
لا اخف بس انا بحب التانية اكتر
الزبادى مش بتبان خااااااالص و الا مش كنت حطيتها لان جوزى مش بيطيق ريحة الزبادى اصلا و لا الجزر
هى التتبيلة على بعضها طعمها حلو