شات بنات مصر لشهر محرم1431

الحب هو الحياة 18-12-2009 7,939 رد 372,415 مشاهدة
أ
انا ناويه ان شاء الله انى اشتغل بس مش دلوقتى بعد ما اولد بطوطى على السنه الدراسيه الجديده ولا حاجه كدا

عشان بطوطى تبقى كبرت شويه وشدت حيلها
أ
انا ماشيه بقى سلام
ا
بنات رجعتلكو تااااااااااني
د
Celeen;11079423:
سلام عليكم

يا عياااااااااااااااااااااااااااااااال محدش عنده عروستين لاخويا وصاحب جوزى ؟؟ :D سؤال يطرح نفسه يعنى :D


العرايس كتير يا سلين قولي بس المواصفات واحنا تحت امرك :)

miko85;11079429:
خطيبك بيشتغل مهندس ايه وفي شركه ايه باه
طيب مش صعبان عليكي بعد خمس سنين تقعدي في البيت انا زعلانه اووي
انتي جامعه ايه


انا جامعة المنصورة يا ميكو, ومش صعبان ليا ولا حجاة عشان انا دخلت الكلية بريستيج عشان اتجوز حد محترم ههههههههه ووبكره الشغل وخطيبي كمان مش عايزني اشتغل

خطيبي مهندس اتصالات في شركة كبيرة في القاهرة بس بلاش فضايح ,ده مستحلفلي انه مش هيدخلني المنتدى بعد الجواز هههههههههههههه
أ
Celeen;11079423:
سلام عليكم

يا عياااااااااااااااااااااااااااااااال محدش عنده عروستين لاخويا وصاحب جوزى ؟؟ :D سؤال يطرح نفسه يعنى :D

اه انا عندى عروسه عسل
د
سلام يا بسبس
m
هو كمان عارف المنتدي ده هههههه
انا دخلت باه علشان بحب الصيدله من زمااان
وانا صغيره كنت بقول بكره اكبر وافتح ززخانه هههه ماكنتش اعرف انطقها
ا
F:F:F:F:F:F:F:F:F:
أ
شكلى مش مسافره ياميكو انا خلصت كل الورق بس جوزوا احتمال يعمل خروج
س
لا وربنا كلكم عندكم عرايس... وساعه الجد هلاقى كلو جرى :D
امونه انا دفعه 2007 المنصورة ..
أ
زعلى فكره ياكلي هما عروستين اخوات بس قوليلى عايزه السن قد ايه ويابخت من وفق راسين فى الحلال دول كده 4
أ
Celeen;11079479:
لا وربنا كلكم عندكم عرايس... وساعه الجد هلاقى كلو جرى :D
امونه انا دفعه 2007 المنصورة ..

انا بتكلم بجد والله العظيم
أ
هى بسبس نامت ولا ايه
ا
يابخت من وفق راسين في الحلال
د
miko85;11079472:
هو كمان عارف المنتدي ده هههههه
انا دخلت باه علشان بحب الصيدله من زمااان
وانا صغيره كنت بقول بكره اكبر وافتح ززخانه هههه ماكنتش اعرف انطقها


يا عسل ههههههه

انا كمان خلتها حبا فيها وكمان بريستيج بس كان نفسي اشتغل في شركة ادوية, بس بعد ما دخلت الكلية اتعقدت وكرهت نفسي

, اشتغلت سنتين في مستشفى حكومي طلعت روحي وبالعافية اخدت اجازة

اصل انا بحكي لخطيبي على ركن المشاكل والقضايا , واقعد اقوله في رجالة عصبيين, وبيضربو مراتتهم , يقولي يا بنتي بطلي عبط مش كل الناس زي بعض, اقوله كلكم صنف واحد هههههههههههههههههه

بس طبعا بهزر انا عارفة انه ملاك حبيب قلبي:016: بس بنكشه عشان يقولي كلمة حلوة هههههههههههههههه
س
ميكووووووووووووو اانتى صيدلانيه ايضا ؟؟؟
اذا فهى الحرب :D
ياختى لازم نعمل اضراب بعد التعب والكفاااااااااااااااااح ده كله هيقعدونا فالبيت .. ليه ليه لماذاااااااااا ؟؟
ا
مهاااااااااااااااااااااااااااااا مبتدخوليش تستريحي ليه ؟حضرتي كل حاجتي راجعي لو ناقصك حاجه
د
الحمد لله يا سلين يعني متعرفنيش , يعني اتكلم براحتي بئة؟ ههههههههههه

انتي ساكنة فين في المنصورة؟
د
بلا شغل بلا وجع دماغ يا سيلين, الست ملهاش غير بيت جوزها وضل راجل ولا ضل حيطة هههههههههههههههه
س
شيماء شوشو تسلميلى ياقمر .. هو انتى منين؟ باعتبار ان العرايس اكيد هايكونوا من نفس المنكقه .. وانا فكيكه وكده وبسأل سؤال غير مباشر :D
X