شات بنات مصر لشهر محرم1431

الحب هو الحياة 18-12-2009 7,939 رد 372,415 مشاهدة
m
اه ياسمر انا ملت وشي خالص بس انا جبت غسول ادفانتج وصابونه كبريت دول امنين في الحمل
أ
طيب وانت منين ياكلين باعتبار ان العرسان من نفس المنطقه
ت
ربنا يكرمكم يا رب انا ضرسي مش عارفه ماله انا عامله حشو جذور وبرضه بيوجعني وخصوصا لما بشرب حاجه سخنه

ولادها عسل بس متعبين أوي وفي واحد منهم ده لوحده ما شاء الله بتوأم
ب
خااااااااااااااايفةةةةةةةةةةةةة
ل
سمر الحبوب في الحمل شيء طبيعي كبري دماغك منها لغاية ماتولدي لو راحت هترجع تاني
s
أسارير البحور;11079545:
دكتورة امونة ليه مجاوبتيش على سؤالي


أسارير البحور;11079510:
دكتورة امونة مش انتي من اللي كتبوا في موضوع الجزائر ليه عضويتك متوقفتش؟؟؟!!!!!!!!!!



مالك يابنتى سخنانة على البنية كدة لية؟؟؟؟؟؟؟ اكيد هى مش قريبة اصحاب المنتدى يعني براحة يا بنتى
ت
طيب القرنفل هيعمل حاجه ؟؟
هو مفيش دلوقتي عندنا
بس بيتيهألي الوجع ده مش طبيعي
د
miko85;11079520:
وانتي كمان ياسلين صيدلانيه
شغل الحكومه ده خنيق انا اشتغلت عشلا ايام كنت هاتشل ووحسيت نفسي موظفه
روشته تجبي حبيتين ضد الضغط حبيتين ضد السكر يحسكوكي خريجه معرفش ايه
انا جوزي خريج نفس الدفعه وبيشتغل هناا في النهدي لو تعرفيها وماشاء الله بحسه المعلومات طازه المواد الفعاله حافظه
فاكر يعني


الرجالة غير يا ميكو ,ده شغله , يعني غصب عنه لازم يحفظ ويطور نفسه عشان يقدر يفيد الناس

Celeen;11079526:
امووووووووووووووووووووووووووووونه لا ياختىىىىىى متطمنيش اوى كده .. انا اعرف الكثير والكثير من دفعتك :D
وبغدين ال بيت جوزها ال .. بكره تجوزى ياختى وتشوفى :D
انا من المشايه يا قمر بس اتجوزت فى اليكس . وانتى ؟


انا ساكنة في الجلاء وهتجوز ان شاء الله في القاهرة
يا كثوفي عارفة مين من دفعتي؟ استري عليا هههههههههههه

لا يا بنتي مش هقول اشتغل ابدا , انا اطول يوم ما ابقى مع حبيبي اخدمه:086:
ا
مها احسن حاجه تقراي قران وتصلي الفجر وتنامي تريحي شويه وحاولي تلهي نفسك في تجهيز الشنطه وحاجتك وربنا معاكي ياااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارب
س
شوشوووووووووووووووووووووووووووو اخويا من المنصورة وشغله فى بورسغيد وصاحب جوزى من دمياط ( بس متخفيش يعنى:D) وشغله فى رفح ولو قلتلهم روحوا كايرو شوفوا عروسه .. هاتعلق فى النجفه يرضيكى ياشوشو ياختى :(
ا
يعجبني كلامك يا اموووووووونه
m
Celeen;11079562:
ميكووووووووووو طب انتى مش بتشتغلى فى السعوديه خلاص ؟
انتى قصدك الحكومى بتاع مصر ولا هناك؟
انا بقا اشتغلت شويه بردو فالتكليف ومن ساعه مااتجوزت انقطعت ... زغرتى يا فكيهه :D
داخله فى سنه انقطاع اهو :D لا وفرحانه

لاه مش بشتغل هناا مافيش شغل للصيادله الستات
الحكومي بتاع مصر كويس انك سبتيها
هو اصلا ده شغل ده شلل
د
أسارير البحور;11079571:
انتي قلتي أكترمن بنات كتير وان جيتي للحق وفي بنات هنا عارفين كدة وعارفين اللي قالوا قاله ايه وبالإسم كمان دى انتي حتى مسيبتيش في الاهداءات وشتمتي !!!!!!

انتي متتوقفيش والباقي يتوقف !!!!!!



no comment!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

استهدي بالله يا بنتي في ايه؟ انا حاسة انك هتضربيني هههههههههههههههه
ل
sweet_toota;11079586:
مالك يابنتى سخنانة على البنية كدة لية؟؟؟؟؟؟؟ اكيد هى مش قريبة اصحاب المنتدى يعني براحة يا بنتى



لا الادارة عااااااااااااااادلة جدااااااااااااااا على فكرة بس اكيد مخدوش بالهم لكن بصراحة وللأمانة مابيظلموش حد نهاااااااااااااائي والمنتدى محااااااااااااااااااااااااايد جدااااااااااااااااااا بس اكيد محش خد باله عادي عادي

امال الاخت محامية ولا ايه؟؟؟
س
لا يا شوشو متحاوليش مش من نفس المنكقه ما عدا اخويا طبعا .. وجوزى كمان من اليكس
ا
وحدو الله
ل
لا اله الا الله
أ
Celeen;11079594:
شوشوووووووووووووووووووووووووووو اخويا من المنصورة وشغله فى بورسغيد وصاحب جوزى من دمياط ( بس متخفيش يعنى:D) وشغله فى رفح ولو قلتلهم روحوا كايرو شوفوا عروسه .. هاتعلق فى النجفه يرضيكى ياشوشو ياختى :(


لالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالا مايرضينيش احسن النجفه تقع ولا حاجه
ا
:083::083::083::083::083::083::083::083::083::083::083::083::083::083::083:
m
حلوه الاخت محاميه هي دينا كده بتدافع عن اي حد عسل والله يادندن
X