sweet_toota;11078876:
انا كنت خارجة معاه و دخلنا كذا محل نتفرج و نقيس لحد ما عجبته واحدة و كانت لايقة عليه قمت جبتها..الافضل يكون معاكى و يجربها و فاجئية بيها بعدين
انا مش بخرج معاه يا توتا الا كل شهرين مرة ولا حاجة عشان هو في القاهرة وانا في المنصورة ولما بيجيلي ببقى عايزة امشي معاه بس :040::040:
في ماما جديدة في المنتدى؟ ربنا يقومك بالسلامة يا بناتي حياتي