شات بنات مصر لشهر محرم1431

الحب هو الحياة 18-12-2009 7,939 رد 372,415 مشاهدة
د
sweet_toota;11078876:
انا كنت خارجة معاه و دخلنا كذا محل نتفرج و نقيس لحد ما عجبته واحدة و كانت لايقة عليه قمت جبتها..الافضل يكون معاكى و يجربها و فاجئية بيها بعدين


انا مش بخرج معاه يا توتا الا كل شهرين مرة ولا حاجة عشان هو في القاهرة وانا في المنصورة ولما بيجيلي ببقى عايزة امشي معاه بس :040::040:

في ماما جديدة في المنتدى؟ ربنا يقومك بالسلامة يا بناتي حياتي
ا
Princess_miro;11078907:
يا ست نسمة
ازيك اولا
ثانيا انا بيجيلى حالة نفسية لما اشوف الخط الكبير بتاعك دددددددددددددددده
بصى صغرى الخط يا حبيبتى بالذوق بدل ما اجيلك
و كمان الخط الكبير ده يعتبر زعيييييييييييق
يالا شطووووووووورة اسمعى الكلام
(شريييييييييييرة انا اوى)
هممممممممم
بسبس راحت تانى؟؟؟؟؟؟؟؟

تحت امرك يا جميل:083:
ع
الحمد لله احسن بكتير الحمد لله
y
ئهههههئئهئهئهئهههه
ب
يااااااااااااارب

مع جوزى ان شاء الله

لان ماما هتبات معايا ف المستشفى ان شاء الله
s
امونة انتى هتسكنى فين فى كايرو و عرفتى خطيبك ازاى؟؟؟؟
y
ازيكياهبه
د
كوباية مايه;11078926:
لا انا موجوده بس الكمبيوتر عمل ريستارت لوحده

تقريبا خاف من جوزى لما بص فيه هههههههههههههههههههههههه



ههههههههههههههه

انا واكلة دماغ خطيبي بالكلام عن المنتدى لما حالف انه لما يجيلي هيفرمتلي الجهاز ويخليني معرفش ادخل المنتدى تاني , بس على مين انا قتيلة المنتدى :037::037::08:
أ
ههههههههههههههههه لا معنديش مناسبه قريب بس كل ما اتوقع ان جوزو هيجيبلى هديه فى مناسبه ميجيبش ههههههههههههههههههه

رومنسى اوى
ب
يارب يارب يارب يااااااارب

اوووعى تنسونى بكرة من الدعوات الحلوة دى
s
طب مش جوزك هيبقى معاكى وقت الولادة ان شاء الله هتحضر بتول الكلام دة؟؟؟؟؟؟
y
سلام شويه بجد جبت اخررري
ر
أزيييييييييكم يا بنات
أ
ههههههههههههههه لا انا من شويه خلانى بكتب طريقة المايونيز لبنوته وقعد يقرى اللى انا كتباه ويقولى يالهوى على الستات
ع
يميم ازيك عاش مين شافك يا بطه
y
اه ياتوتا عادى
انا ملك حضرت ودخلت معايا من اول باب للعمليات بس طبعا مدخلتش الاوده نفسها
ب
ماشى يا يميم الله يعينك

ماهو مافيش غير كدة ياتوتو
امال هتروح فين؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ممكن تكون مع جوزى تحت مثلا لحد مااطلع من العمليات وبعدين تطلع معاة بقى ونعيش الحياة كلنا
B
ربنا يقومك بالسلامة يا مها يااااارب رووووفة ازيييك كنت لسة بسال عليكى عاملة ايه فاكرانى وللا لا
y
ازيك انت ياهوبا انت وورفه
معلش مش ادره واللهاعد معاكم تعبانه اوى حتى اسالوا العيال
د
sweet_toota;11078964:
امونة انتى هتسكنى فين فى كايرو و عرفتى خطيبك ازاى؟؟؟؟


انا هسكن ان شاء الله في الدقي لكن لو مقر الشركة اتغير هسكن في المعادي

خطيبي قريبي من بعيد وبيشتغل في القاهرة, وعملت المستحيل عشان مقابلوش عشان كنت حاسة ان الموضوع هيفشل زي العرسان اللي قبله وانه مش هيعجبني , وكنت مكشرة قبل ما اشوفه , واول ما شفته اقسم بالله ابتسمت ابتسامة من الودن دي للودن دي ههههههههههههههههه,

سبحان الله , فعلا حاجة غريبة , عشان كده بموت في التراب اللي بيمشي عليه :016:
X