sweet_toota;11078761:
امووونة الحاجات كتير بس انتى معاكى اد اية هى المشكلة..عموما لو معاكى الف او فوق الالف ممكن ساعة او نضارة شمس جامدة
yomizo;11078770:
ربنا يخليكم لبعض
على حسب انت معاكى له كام وهو عيد ميلاده امتى
انا جبت مكنه حلاقه بالكهربا فيلبس
وجبت برفان وهدوم وبيجااما الفرح والروب بتاعها وجيب ميداليات
سيديبهات بلاي ستيشن :)
وعزومات على غدا و العشا برا
وساعة
وجزمة
ومحفظة
وايه تاااااانى ياستى
انت قولييلي معاكى كام وانا افكركلمك على اد فلوسك
الفلوس مش مشكلة خالص الحمد لله, انا عجبتني فكرة النضارة بس مش عارفة بتهيألي مش هعرف اجيبها لوحدي لازم يكون معايا عشان اشوفها شكلها ايه عليه؟ ولا مش هتفرق ؟
والمحفظة مش عارفة اجيب منين حاجة جلد غاليه؟
مكنة الحلاقة فكرة حلوة بس هو عنده دقن خفيفة مش عارفة هيعرف يحلق بيها ولا لأ؟
عيد ميلاده 8 يوليو وان شاء الله هعمل كتب كتابي في نفس اليوم, عشان كده نفسي اجيب حاجة تفضل ذكرى معاه لمده طويلة.
معلش يا بنات اصل انا ولا مرة جبتله هدية من ساعة خطوبتنا عشان مفيش مناسبة وكمان عشان هو بعيد عني