شات بنات مصر لشهر محرم1431

الحب هو الحياة 18-12-2009 7,939 رد 372,415 مشاهدة
د
Princess_miro;11078748:
ربنا يسعدكم ووو يهنيكم يااااااااااااااااااااارب
و يجعلكم لبعض نعم الازواج يارب
همممممممممم
بردو مش عارفة ايه تانى
:085::085::085::085::085:


الله عالدعوة الجميلة دي يا ميرو

ربنا يعزك ويقومك بالسلامة

خلاص يا قمر متفكريش انتي حامل والتفكير عذاب انتي مش ناقصة :087::083:
y
ياعيال هايجرالى ححاجه واعرف انا بيحصلي ايه حاليا
&
ربنا يخليكى يا توتة ياقمر

د.مونة معلش مش قادرة افيدك لانى بحتار جدا لو هجيب هدية لجوزى وبصراحة مفيش حاجة فى دماغى
y
ياميرو انام ازاى وملك هانم لسه صاحيه وفرح بتحاول تنام
s
يابنتى اشربى حاجة دافية و اتغطى و بعدين مردتيش عليا قيستى حرارتك؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
y
وممكن حاجات للعربيه
بصي هى تقديم الهديبه هى اللى ليها فن وسحر خاص اكتر من اللى جواالهديه نفسها
&
بنات ادعو لمها هتولد بكرة ان شاء الله
ربنا يقومها بالسلامة ويهون عليها يارب
y
قيستها مرتين خلال نص ساعه او اكتر ياروحى 37 عادى
s
طب الحمدلله يا يميم يبقى اتغطى و اعملى حاجة دافية ينسون حتى اهو مهدىء ولو داخل عليكى برد يطرده برة
y
انا بقى عيد جوازى يوم السبت الجاى اللى زى بكره لكن مش هو

ومعايا ..............ز ولا نكله الحمد لله

بس القصه مش في كده انا محوشه بس مش عاوزة اكسرهم :(
لكن ان حكمت الظروف ممكن يتكسروا بس هى انا مش عارفه اجيب ايه هههههههههههههههههه اصله لسه راجع من لندن بقالها اقل من شهر وجاب لنا وليه حاجات كتير الحمد لله فمش حاسه انه عاوز حاجه
أ
مين هنا؟؟؟؟؟؟
y
انا لابسه ترننج وفوقه روب وحاطه على رجلى فرح بتنام وفوقينا احنا الاتنين بطاانيه دبل

اعمل ايه تانى
الرعشه من الداخل مش من برا
y
اهى بسبس جاتلك اهى ياميرو
s
خلاص يبقى اعزمية على عشا برة فى مكان حلو و ظبطى قبلها معاهم تورتة و احتفلوا
ب
السلام عليكم
ازيكوووووووووووووووووو

انا جيت ولاخر مررررررررررررررة
هدخل
د
sweet_toota;11078761:
امووونة الحاجات كتير بس انتى معاكى اد اية هى المشكلة..عموما لو معاكى الف او فوق الالف ممكن ساعة او نضارة شمس جامدة


yomizo;11078770:
ربنا يخليكم لبعض
على حسب انت معاكى له كام وهو عيد ميلاده امتى

انا جبت مكنه حلاقه بالكهربا فيلبس
وجبت برفان وهدوم وبيجااما الفرح والروب بتاعها وجيب ميداليات
سيديبهات بلاي ستيشن :)
وعزومات على غدا و العشا برا
وساعة
وجزمة
ومحفظة

وايه تاااااانى ياستى

انت قولييلي معاكى كام وانا افكركلمك على اد فلوسك



الفلوس مش مشكلة خالص الحمد لله, انا عجبتني فكرة النضارة بس مش عارفة بتهيألي مش هعرف اجيبها لوحدي لازم يكون معايا عشان اشوفها شكلها ايه عليه؟ ولا مش هتفرق ؟

والمحفظة مش عارفة اجيب منين حاجة جلد غاليه؟

مكنة الحلاقة فكرة حلوة بس هو عنده دقن خفيفة مش عارفة هيعرف يحلق بيها ولا لأ؟

عيد ميلاده 8 يوليو وان شاء الله هعمل كتب كتابي في نفس اليوم, عشان كده نفسي اجيب حاجة تفضل ذكرى معاه لمده طويلة.

معلش يا بنات اصل انا ولا مرة جبتله هدية من ساعة خطوبتنا عشان مفيش مناسبة وكمان عشان هو بعيد عني
s
ميرو انتى فينننننننننننننننننننننننن شكلك بتسوى صينية البطاطس
P
د\امونة;11078786:
الله عالدعوة الجميلة دي يا ميرو

ربنا يعزك ويقومك بالسلامة

خلاص يا قمر متفكريش انتي حامل والتفكير عذاب انتي مش ناقصة :087::083:


يعنى ايه تفكيررررررر
ههههههههههههههههه

yomizo;11078799:
ياميرو انام ازاى وملك هانم لسه صاحيه وفرح بتحاول تنام


مش تروحى فى النوم يعنى خديهم بس جنبك ف السرير و ادفى كده مع حاجة دافية

sweet_toota;11078801:
يابنتى اشربى حاجة دافية و اتغطى و بعدين مردتيش عليا قيستى حرارتك؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


قوليلها بدل ما اروح اضربها

أم حموودى القمر;11078804:
بنات ادعو لمها هتولد بكرة ان شاء الله
ربنا يقومها بالسلامة ويهون عليها يارب


يارب اجعلها ساعة سهلة و قومها بالسلامة ياااااااااااااااااااااارب

yomizo;11078807:
قيستها مرتين خلال نص ساعه او اكتر ياروحى 37 عادى

طيب الحمدلله ادفى بقققققققىىىىىىىىىىى:039:
&
مها انتى جيتى كنت لسه بقولهم ادعو لمها وكمان بعتلك رساله على الموبايل
ههههههههههههههههههه
ب
انا هنا اهو ياسالى افتحى الميل
معلش كنت بسرح لبتول لما رنيتى
X