ستيل تعبانه
وكل مااقف ادوخ
وحاسه انى سخنه من جوا وعضمى واجعنى بضهري وبترعش
شات بنات مصر لشهر محرم1431
y
16-01-2010 | 01:49 AM
B
16-01-2010 | 01:51 AM
الله يسلمك يا ميروو شكلها حلوة صينية البرارس دى هبقى اجربها ان شاء الله
د
16-01-2010 | 01:54 AM
افرمي التوم كويس وحطيه فوقيهم عادي يا ميرو, ايه المشكلة؟
y
16-01-2010 | 01:54 AM
على حسب الجو هايكون ايه ياميكو يستحمل حاجه قطن بكم ولالا
ميرو هاتى كام فص توم دلوقتى وافعصيهم بهراسه التوم وزوديهم على التتبيله وحطيها في التلاجه لبكره عادى
ميرو هاتى كام فص توم دلوقتى وافعصيهم بهراسه التوم وزوديهم على التتبيله وحطيها في التلاجه لبكره عادى
y
16-01-2010 | 01:54 AM
وعلبى فكره بعد كده ابقي تبلي الفراخ بس وزودي عليها البطاطس قبل ماتسويها على طول عشان البطاطس ماتسودش
s
16-01-2010 | 01:55 AM
دول فوط قشط بس بتاعة الاجانب بيعملوها باسامى ولادهم
P
16-01-2010 | 01:55 AM
yomizo;11078534:
ستيل تعبانه
وكل مااقف ادوخ
وحاسه انى سخنه من جوا وعضمى واجعنى بضهري وبترعش
لا روحى بقى ادفى تحت البطانية و اشربى حاجة دافية يا بنتى
Bossy22;11078555:
الله يسلمك يا ميروو شكلها حلوة صينية البرارس دى هبقى اجربها ان شاء الله
عااااااااااااااااا
اعمل ايه ف التوم بقووووووووووووووووووووول و لا مش مهم؟؟؟؟؟؟
y
16-01-2010 | 01:55 AM
انا بترعششششششششششش وفرح عماله تزن وانا مش قادره اقف بيها بدوخ لما اقف
y
16-01-2010 | 01:56 AM
يابنتى مقلنلالك اهرسيه وحطيه عليهم
على فكره ياميرو فوط القشط شبه فوط السيكو بيكو بس على انعم
على فكره ياميرو فوط القشط شبه فوط السيكو بيكو بس على انعم
s
16-01-2010 | 01:56 AM
حطى عليها توم مفروم دلوقتى عادى يا ميرو
يميم قيستى حرارتك؟
يميم قيستى حرارتك؟
P
16-01-2010 | 01:57 AM
yomizo;11078569:
ميرو هاتى كام فص توم دلوقتى وافعصيهم بهراسه التوم وزوديهم على التتبيله وحطيها في التلاجه لبكره عادى
انا خلاص عملتها على السوا و مجهزاها ف الصينية
yomizo;11078573:
وعلبى فكره بعد كده ابقي تبلي الفراخ بس وزودي عليها البطاطس قبل ماتسويها على طول عشان البطاطس ماتسودش
انا خلاص عملتها على السوا و مجهزاها ف الصينية هسويها دلوقتىىىىىىىىى
فى حل و لا لأ؟؟
sweet_toota;11078577:دول فوط قشط بس بتاعة الاجانب بيعملوها باسامى ولادهم
الله امورين اوى
ميرسى يا كميلة
B
16-01-2010 | 01:57 AM
انتى قصدك يا ميكو فى الصيف يعنى ما عادى انهم يلبسو بكم بس فى الشهور الحر هيبقى صعب هيفرهضو من الحر ممكن شهر 4 و 5 عادى اعتقد
سلامتك يا يميم دفى نفسك و اشربلى حجات دافية
حطى التوم يا ميرو افرميه و حطيه ولا من شاف ولا من درى:038:
سلامتك يا يميم دفى نفسك و اشربلى حجات دافية
حطى التوم يا ميرو افرميه و حطيه ولا من شاف ولا من درى:038:
د
16-01-2010 | 01:57 AM
yomizo;11078579:
انا بترعششششششششششش وفرح عماله تزن وانا مش قادره اقف بيها بدوخ لما اقف
اشربي لبن بكاكاو سخن هيدفيكي اوي ان شاء الله
او اشربي ينسون, اي حاجة تديكي طاقة
د
16-01-2010 | 02:00 AM
محدش جاوبني يا بنات على احلى هدية ممكن تجيبيها لجوزك او خطيبك؟
P
16-01-2010 | 02:01 AM
د\امونة;11078599:
اشربي لبن بكاكاو سخن هيدفيكي اوي ان شاء الله
او اشربي ينسون, اي حاجة تديكي طاقة
لا اللبن بيظهر البرد بلاش
&
16-01-2010 | 02:02 AM
السلام عليكم ازيكم يا بنات انتو كلكم مختفيين ليه
مفيش غيرى انا وميكو اللى مش لابسين الطاقية؟
مفيش غيرى انا وميكو اللى مش لابسين الطاقية؟
P
16-01-2010 | 02:02 AM
د\امونة;11078614:
محدش جاوبني يا بنات على احلى هدية ممكن تجيبيها لجوزك او خطيبك؟
كرافت
شورت (مش ينفع فى الشتا)
ميداليه فضة
برفيوم
هممممممممم مش فاكرة ايه تانى
حاجة للعربية
طقم اقلام
&
16-01-2010 | 02:03 AM
ميكو انتى هنا كنت عاوزة اقولك حاجة؟
P
16-01-2010 | 02:04 AM
ازيك يا ام حمودى
&
16-01-2010 | 02:05 AM
ازيك يا ميرو ياقمر وازى حموكشه؟؟صحيح هتسمى ايه؟