شات بنات مصر لشهر محرم1431

الحب هو الحياة 18-12-2009 7,939 رد 372,415 مشاهدة
y
ستيل تعبانه
وكل مااقف ادوخ
وحاسه انى سخنه من جوا وعضمى واجعنى بضهري وبترعش
B
الله يسلمك يا ميروو شكلها حلوة صينية البرارس دى هبقى اجربها ان شاء الله
د
افرمي التوم كويس وحطيه فوقيهم عادي يا ميرو, ايه المشكلة؟
y
على حسب الجو هايكون ايه ياميكو يستحمل حاجه قطن بكم ولالا

ميرو هاتى كام فص توم دلوقتى وافعصيهم بهراسه التوم وزوديهم على التتبيله وحطيها في التلاجه لبكره عادى
y
وعلبى فكره بعد كده ابقي تبلي الفراخ بس وزودي عليها البطاطس قبل ماتسويها على طول عشان البطاطس ماتسودش
s
دول فوط قشط بس بتاعة الاجانب بيعملوها باسامى ولادهم
P
yomizo;11078534:
ستيل تعبانه
وكل مااقف ادوخ
وحاسه انى سخنه من جوا وعضمى واجعنى بضهري وبترعش


لا روحى بقى ادفى تحت البطانية و اشربى حاجة دافية يا بنتى

Bossy22;11078555:
الله يسلمك يا ميروو شكلها حلوة صينية البرارس دى هبقى اجربها ان شاء الله

عااااااااااااااااا
اعمل ايه ف التوم بقووووووووووووووووووووول و لا مش مهم؟؟؟؟؟؟
y
انا بترعششششششششششش وفرح عماله تزن وانا مش قادره اقف بيها بدوخ لما اقف
y
يابنتى مقلنلالك اهرسيه وحطيه عليهم

على فكره ياميرو فوط القشط شبه فوط السيكو بيكو بس على انعم
s
حطى عليها توم مفروم دلوقتى عادى يا ميرو

يميم قيستى حرارتك؟
P
yomizo;11078569:

ميرو هاتى كام فص توم دلوقتى وافعصيهم بهراسه التوم وزوديهم على التتبيله وحطيها في التلاجه لبكره عادى


انا خلاص عملتها على السوا و مجهزاها ف الصينية

yomizo;11078573:
وعلبى فكره بعد كده ابقي تبلي الفراخ بس وزودي عليها البطاطس قبل ماتسويها على طول عشان البطاطس ماتسودش


انا خلاص عملتها على السوا و مجهزاها ف الصينية هسويها دلوقتىىىىىىىىى
فى حل و لا لأ؟؟

sweet_toota;11078577:
دول فوط قشط بس بتاعة الاجانب بيعملوها باسامى ولادهم

الله امورين اوى
ميرسى يا كميلة
B
انتى قصدك يا ميكو فى الصيف يعنى ما عادى انهم يلبسو بكم بس فى الشهور الحر هيبقى صعب هيفرهضو من الحر ممكن شهر 4 و 5 عادى اعتقد
سلامتك يا يميم دفى نفسك و اشربلى حجات دافية
حطى التوم يا ميرو افرميه و حطيه ولا من شاف ولا من درى:038:
د
yomizo;11078579:
انا بترعششششششششششش وفرح عماله تزن وانا مش قادره اقف بيها بدوخ لما اقف


اشربي لبن بكاكاو سخن هيدفيكي اوي ان شاء الله
او اشربي ينسون, اي حاجة تديكي طاقة
د
محدش جاوبني يا بنات على احلى هدية ممكن تجيبيها لجوزك او خطيبك؟
P
د\امونة;11078599:
اشربي لبن بكاكاو سخن هيدفيكي اوي ان شاء الله
او اشربي ينسون, اي حاجة تديكي طاقة

لا اللبن بيظهر البرد بلاش
&
السلام عليكم ازيكم يا بنات انتو كلكم مختفيين ليه
مفيش غيرى انا وميكو اللى مش لابسين الطاقية؟
P
د\امونة;11078614:
محدش جاوبني يا بنات على احلى هدية ممكن تجيبيها لجوزك او خطيبك؟

كرافت
شورت (مش ينفع فى الشتا)
ميداليه فضة
برفيوم

هممممممممم مش فاكرة ايه تانى
حاجة للعربية
طقم اقلام
&
ميكو انتى هنا كنت عاوزة اقولك حاجة؟
P
ازيك يا ام حمودى
&
ازيك يا ميرو ياقمر وازى حموكشه؟؟صحيح هتسمى ايه؟
X