صفا
انت مواليد شهر ابريل بتاع العظماء ده
تعالى جمبي ياحبيبيتى انا كمان مواليد 4
شات بنات مصر لشهر محرم1431
y
16-01-2010 | 01:00 AM
د
16-01-2010 | 01:01 AM
safa34;11078162:
خريجة تجارة وهتم 24 سنة في شهر 4 الجاي ومش متجوزة ولا مخطوبة
ربنا يرزقك بابن الحلال يا رب
ليه مش بتشتغلي ؟
y
16-01-2010 | 01:01 AM
طب انا دجلوقتى حاسه انى جسمى مكسر بدايه زى دور برد وسخونيه في ضهري
y
16-01-2010 | 01:02 AM
اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااه
د
16-01-2010 | 01:02 AM
اولا في ناس كتير بتحمل عليه ثانيا جسم غريب جوه الجسم ثالثا امي كانت حطاه زمان ومعرفش شبك في ايه رغم انها متابعاه وفتحت قيصري عشان تشيله رغم ان ولادتها كلها طبيعي
P
16-01-2010 | 01:02 AM
sweet_toota;11078139:
ميررررررررررررررووووووووووووووووو ازيك يا مزة؟؟؟؟؟؟؟؟ بس انا سمعت ان البسطرمة صعب يغشوها و حتى لونها غامق مش زى لحم الخنزير خالص
يا راجل مين بقى اللى قالك كده؟؟؟؟؟؟
وشحتينى بس زحلانة منك انا عشان مشيتى على طول امبارح :(
دموع اشتياقي;11078149:
طيب ازاي مش القيصري الرحم بيبقي مجروح بيتحط بعد فتره ولا ايه
انا استحاله احط اللوب ده ابداااااااااااااااا عاااااااااااااااااااااااا
و انا كمان مش قادرة اتخيل عاااااااااااااااا
Bossy22;11078163:
انتى كنتى نايمة يا توتا و صحيتى على ريحة البسطرمة وللا ايه؟؟
جبنى حاجو للنونو وللا لسة زى حلاتى
و حالاتى بردو :ok:
yomizo;11078170:
ليه يياايمي ده احسن حاجه بيتنسي وخلاص و لاتخن ولا قرف
بيتحط بعد الاربعين
انا بركبه بس ببنج كلى عشان مابستحملش
عااااااااااااااااااااااااااااااااا
s
16-01-2010 | 01:02 AM
د\امونة;11078171:
هههههههههههههه
ههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههه
والله قصدي بريء , انا قصدت هقضي شهر العسل ازاي من غير قلق وجع بطن
عايزة اتفسح وانا فريش ههههههههه
فهميه الموقف وهو هيتفهم ويبقى متفاهم :086:
حد فاهم حاجة
y
16-01-2010 | 01:03 AM
وكمان واحده :(
B
16-01-2010 | 01:03 AM
هة مفيش حاجة عدلة الواحد يتفرج عليها فى التى فى
د
16-01-2010 | 01:03 AM
طيب شجعيني يا ميرو وقوليلي انه هيتفهم الوضع والحياة هتبقى بمبي وبوس ههههههههههههههههه
s
16-01-2010 | 01:04 AM
yomizo;11078183:
صفا
انت مواليد شهر ابريل بتاع العظماء ده
تعالى جمبي ياحبيبيتى انا كمان مواليد 4
ايه ده شهر ابريل بتاع العظماء معرفش تصدقي
انتي كام ابريل؟.
طيب اتاخري عشان اقعد جنبك :085:
y
16-01-2010 | 01:05 AM
لا اصل انا عندى عيب ماينفعش اصلا اولد منه طبيعي ومعرفتش الا بعد ماولدت تانى مره قيصري برده مع انا لحوض عندى واسع
بس مش بيبان لى فتحه عنق رحم
يعنى كل اللي بيكشف عليا بيقولى انت يكاد يكون معندكيش عنق رحم اصلا
والزاى مكنتيش بتعملى ربط عنق رحم وانت حامل !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
بس مش بيبان لى فتحه عنق رحم
يعنى كل اللي بيكشف عليا بيقولى انت يكاد يكون معندكيش عنق رحم اصلا
والزاى مكنتيش بتعملى ربط عنق رحم وانت حامل !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
s
16-01-2010 | 01:06 AM
د\امونة;11078187:
ربنا يرزقك بابن الحلال يا رب
ليه مش بتشتغلي ؟
عشان مشكلة البطالة يا اوختشي
مفيش شغل عدل في البلد :091:
ولا يمكن العيب فيا معرفش :040:
y
16-01-2010 | 01:08 AM
حتى لو مكنش يا صفا لازم يكون عشان احنا فيه ههه
انا 24
انا 24
د
16-01-2010 | 01:08 AM
الشغل قليل يا صفا ومقرف بس احسن من القعده في البيت لو مش متجوزة
لكن لو متجوزة انا من انصار الست امينة مرات سي السيد
انا اشتغلت سنتين في مستشفى وسيبتها لما اتخطبت
لكن لو متجوزة انا من انصار الست امينة مرات سي السيد
انا اشتغلت سنتين في مستشفى وسيبتها لما اتخطبت
P
16-01-2010 | 01:09 AM
د\امونة;11078208:
طيب شجعيني يا ميرو وقوليلي انه هيتفهم الوضع والحياة هتبقى بمبي وبوس ههههههههههههههههه
كلا البتة انا لا اكذب و لا اتجمل
ههههههههههههههه
yomizo;11078222:
لا اصل انا عندى عيب ماينفعش اصلا اولد منه طبيعي ومعرفتش الا بعد ماولدت تانى مره قيصري برده مع انا لحوض عندى واسع
بس مش بيبان لى فتحه عنق رحم
يعنى كل اللي بيكشف عليا بيقولى انت يكاد يكون معندكيش عنق رحم اصلا
والزاى مكنتيش بتعملى ربط عنق رحم وانت حامل !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
عاااااااااااااااااااااااا
انا عندى عيب بردو ف عمودى الفقرى و لسه مش هعرف ضاغط على الحوض و لا لأ غير ف كشف النسا ف التاسع بإذن الله ربنا يستتتتتتتتتررررررررررر
s
16-01-2010 | 01:10 AM
yomizo;11078242:
حتى لو مكنش يا صفا لازم يكون عشان احنا فيه ههه
انا 24
انتي كام ابريل برج الحمل زيي ؟؟
y
16-01-2010 | 01:12 AM
بتنتى بتاكل ايدها ليه بقى؟؟
s
16-01-2010 | 01:13 AM
د\امونة;11078249:
الشغل قليل يا صفا ومقرف بس احسن من القعده في البيت لو مش متجوزة
لكن لو متجوزة انا من انصار الست امينة مرات سي السيد
انا اشتغلت سنتين في مستشفى وسيبتها لما اتخطبت
كنت الاول مخنوقة من قعدة البيت
دلوقتي مبسوطة من قعدة البيت
واكيد لو ليا نصيب في حاجة هشوفها سواء شغل او زوج :02:
P
16-01-2010 | 01:13 AM
يميم ايه العيال القرع اللى انتى حاطاهم دووووووووووووول