تصدقى يا ميرو بردو ساعة اختى مولدت اتشغلنا فى البيبهات و نسيناها حاجة وحشة اوووى
المنظر يا ستى ان الناس بقى الدكتورة راحت الدكتورة جت اونطة بس ههههههههههه
انا جوزى دفعتى يا اموونة
شات بنات مصر لشهر محرم1431
B
16-01-2010 | 12:37 AM
m
16-01-2010 | 12:37 AM
هههههههههههههههه ايه كميه الخمسات دى كلها
د
16-01-2010 | 12:37 AM
انا عايزة اسأل سؤال محرج اوي يا جماعة بس محتاجة حد ينصحني؟
د
16-01-2010 | 12:38 AM
يميم مفيش حل طيب معاه
m
16-01-2010 | 12:38 AM
قولى قولى يا امونه
د
16-01-2010 | 12:39 AM
Bossy22;11078010:
تصدقى يا ميرو بردو ساعة اختى مولدت اتشغلنا فى البيبهات و نسيناها حاجة وحشة اوووى
المنظر يا ستى ان الناس بقى الدكتورة راحت الدكتورة جت اونطة بس ههههههههههه
انا جوزى دفعتى يا اموونة
طيب هو اشطر ولا انتي ؟ ولا نسيتي كل حاجة؟
y
16-01-2010 | 12:40 AM
منى
رديت عليبكى خلاص هناك
رديت عليبكى خلاص هناك
B
16-01-2010 | 12:41 AM
هو اشطر طبعا لانى مشتغلتش و مخى توقف عن العمل الحمد لله مع انى كنت شاطرة ايام الكلية
y
16-01-2010 | 12:42 AM
اسالى ياختى اسالي
بس ربنا يستر مايتقفلش تانى ههههههههههههههه
ايمى مافيش حل العبيله في ودنه عشان يصحى معاكى وهو بياكل
بس ربنا يستر مايتقفلش تانى ههههههههههههههه
ايمى مافيش حل العبيله في ودنه عشان يصحى معاكى وهو بياكل
y
16-01-2010 | 12:42 AM
ايدي متللللللللللللللللللجة
ورجلى حطبت جوا اللكللووك :(
ورجلى حطبت جوا اللكللووك :(
B
16-01-2010 | 12:43 AM
فين السؤاااااال ده؟؟
y
16-01-2010 | 12:44 AM
طب بجد انا بيجلى حاله غريبه اوى اليومين دول
بدوخ كتير واحس بغثيان فظيع
وبتمسكنى رعشه داخليه في جسمي كله مره واحده زى الكهربا
حد يعرف ده يطلع ايه ؟؟
بدوخ كتير واحس بغثيان فظيع
وبتمسكنى رعشه داخليه في جسمي كله مره واحده زى الكهربا
حد يعرف ده يطلع ايه ؟؟
s
16-01-2010 | 12:44 AM
انا قاعدة تحت البطانية اصلا مينفعنيش جونتيات ولكاليك والكلام الفاضي ده
د
16-01-2010 | 12:44 AM
انا حددت ميعاد فرحي والبيريود هتجيلي قبل الفرح , يعني احتمال كبير جدا تبقى عليا يوم الفرح
فكرت اخد دوا ياخر او يقدم الدورة شوية بس ماما خوفتني وصحبتي المتجوزة كمان خوفتني .
الموقف اساسا مش ناقص احراج اعمل ايه؟
فكرت اخد دوا ياخر او يقدم الدورة شوية بس ماما خوفتني وصحبتي المتجوزة كمان خوفتني .
الموقف اساسا مش ناقص احراج اعمل ايه؟
د
16-01-2010 | 12:44 AM
اوعي تكوني حامل يا يميم ههههههههههههه انتي بتخدي مانع ايه صحيح
B
16-01-2010 | 12:45 AM
yomizo;11078060:
طب بجد انا بيجلى حاله غريبه اوى اليومين دول
بدوخ كتير واحس بغثيان فظيع
وبتمسكنى رعشه داخليه في جسمي كله مره واحده زى الكهربا
حد يعرف ده يطلع ايه ؟؟
الف مبروووووك يا يميم ربنا يتملك بخير يا حبيبتى و يقومك بالسلامة
s
16-01-2010 | 12:45 AM
yomizo;11078060:
طب بجد انا بيجلى حاله غريبه اوى اليومين دول
بدوخ كتير واحس بغثيان فظيع
وبتمسكنى رعشه داخليه في جسمي كله مره واحده زى الكهربا
حد يعرف ده يطلع ايه ؟؟
ساعات بتحصلي الرعشة دي بس عمري معرفتلها سبب
د
16-01-2010 | 12:46 AM
فعلا والله الجو الايام دي تلج ورجليا لوح تلج جوا الشراب
P
16-01-2010 | 12:46 AM
yomizo;11077962:
ازيك ييايمان والولاد عاملين ايه معاكى والجرح اخباره ايه ناو ؟؟
انتوا ايها الكتاكيت انا خريجه 2003
ههههههههههه
و انتى بردو كتكوتة بالنسبة لى
دموع اشتياقي;11077976:
ميرو الحمد لله يا جميل اخبارك انتي ايه
الحمد لله يا يميم ربنا يهديهم يارب واما الجرح الحمد لله افضل من الاول بس بيشد عليه بس
يا حبيبتى طيب هو كان نوع الخياطة ايه يعنى اللى بتدوب لوحدها و لا لازم تتفك؟
و الدكتور كان رأيه ايه ان الجرح لسه شادد كده؟؟
شافاكى الله و عافاكى
B
16-01-2010 | 12:47 AM
د\امونة;11078066:
انا حددت ميعاد فرحي والبيريود هتجيلي قبل الفرح , يعني احتمال كبير جدا تبقى عليا يوم الفرح
فكرت اخد دوا ياخر او يقدم الدورة شوية بس ماما خوفتني وصحبتي المتجوزة كمان خوفتني .
الموقف اساسا مش ناقص احراج اعمل ايه؟
انا رايى الشخصى متخديش اى حاجة هم بيقولو عادى و ناس كتير بتاخد بس مفيش داعى تلعبى فى هرموناتك قبل الجواز على طول ده رايى المتواضع:057: