شات بنات مصر لشهر محرم1431

الحب هو الحياة 18-12-2009 7,939 رد 372,415 مشاهدة
m
عليكم السلام ازيك يا صفا
m
ربنا يخليكى
B
مونى احنا كنا بتكلم قبل متجوز هو انتى فى الشهر التانى ؟؟
د
يميمممممممممممم ازيك
s
عاملين ايه فالبرررد ده :090:
ا
يميم ازيك انا سالتك سوال في تجمع الامهات التاني ياريت تردي عليا علي تطعيم الشهرين
m
اه فى الشهر التانى
مش فاكره بصراحه كنا بنتكلم ولا لا هو كان فى بوسى فى التجمع زمان قبل الجواز بس مش عارفه انتى ولا لا
الزهيمر شغال
m
انا عن نفسى متلجه مش عارفه البس ايه اكتر من كده
B
اايوة انا بس غيرت حروف اسمى
د
Bossy22;11077834:
و انا 2007:D
هو انتىخطيبك دفعتك يا اموونة


لا يا بوسي خطيبي مهندس اكبر مني ب 5 سنين, عشان كده حاسة اني تافهة اوي بالنسبة ليه هههههههههههههه
P
yomizo;11076618:
اه يا دودى انا الدكتور قالى من تانى اسبوع للولاده البسي كورسيه بس يكون مستعل قبل كده عشان الجديد بيبقى مشدود اوى على البطن
وقالى البسي حزام بطن كمان عادى واعملى التمرينات بس انا للامانه العلميه معملتش ولا تمرين لان تمارين البطن دى بتعملى دوخه جباره عشان اصلا ضغطى واطى

وكمان كسلت او بمعنى اصح استهبلت هههههههههههه

ندى انت غيرتى اسمك ليه ياست ابوها

على فكره البت مها هانتولد بكره isa يللا ادعولها بقى ربنا يقومهم بالسلامه هى وبنتها


مورو ولو النون نايم في ناس بترخم وتصحيه عادى ال ايه تقولك سييه هينام تانى على ايدى اصل بحبب اوى اشيل العيال النونات :(


اللى هايولد قيصري بقى
قولوا من دلوقتى لجوزك او مامتك ماتخليش حد يدخل عليكى الاوضه الا لما تفوقي
لان لما بتكونى واخده بنج وبتفوقي منه ده عندى اصعب من حركه اول يوم

الناس كلها بتتكلم حواليكى وكلامهم عامل زى مايكون سكاكين بتتغرز فيكي هههههههههههههه


انا موصية اختى ان حتى جوزى ميدخلش نياهاهاها
انا اصلا بلبخ و انا بتكلم و انا نايمة و اختى دى بقى قالت بلاوى ف البنج فده اللى انا خايفة منه اصلا
و فكرتينى ككمان لما فاقت و مش لقت حد معبرها و كل الناس حوالين البيبى فأعدت تزعق و تقول كلكم عند البيبي و انا لألألألألألألألألألأ؟؟ انا تعبااااااااااانة

و اللى هيقول هاتى النونو اشيله ممكن اموته انا اصلا خايفة اوى من الفيروس و الارف اللى ماشى ده :( ربنا يسترها معانا كلنا بجد

DodyCat;11076664:
انا اول ما فقت لقيت ماما واخواتى بيرغو زعقتلهم وجوزى كمان زعقلهم :037:


انا اصلا مجنونة و بزعق ف الناس من غير حاجة و مش بعيد ازعق لكل البشر اصلا

Eng. BoB;11076708:
ازيك يا دودى
مبرووووووووووووووووووووك يا جميل ما شاء الله ربنا يخليهولك يارب
حمدالله على سلامتك يا جميل انتى ويوسف


بيبوووووووووووووو وشحتينى اد كتيييييييييييير

sweet_toota;11077255:
ربنا يخليكى يا ندى و عقبال ما تشوفيهم عليه

بوسى انا لسة بقول لجوزى انا زهقت من كل انواع الاكل و نفسى فى حاجات كدة بسطرمة و سجق و الاكل اللى مكالتوش من قرن دة


الحاجاااات دى اصلا المفروض مش تاكلوها لسنة ادام لان لحوم الخنزير اللى اتسربت للسوق لسه مش لحقت تخلص انتوا نسيييييييييييييتووو؟؟؟

كوباية مايه;11077269:
انا هنزل بقى اتمشى يا بنات وارجع تانى
سلام


عاااااااااااااااا مش لحقتك :(

yomizo;11077318:
تمام الحمد لله وانت اخبارك يا يميم وازي البنات وجوزك يارب تكونوا كويسين ؟؟


الحمدلله
نياهاهاهاهاا
بكملك التهييس انا يميم
هو انا ميننننننننن :053:

sweet_toota;11077373:
ربنا يستر يا بوسى بس بجد همووووووت على بسطرمة بالذات


و انا كمان :( بس الخنزييييييييييير

yomizo;11077392:
ندى انا حاساكى بالاسم العجيب بتاعك ام محمد ده
واحده حاطه العيل في طشت غسيل ( حتى محصلتيش طبق غسيل ) :) على راسها ومعاه مشنة قوطه على جمب الرصيف كده ههههههههههههههه


نياهاهاهاااااااااااا يعنى ليه جنب الرصيف و مش ف السوق؟؟؟؟؟؟:041::041::041:

د\امونة;11077507:
هو ده شات مخصوص يا بنات للمتزوجات؟

ولا ينفع عادي اي بنت تشارك؟ لو ينفع اقبلوني معاكم

عندي طاقة رغي فظيعة النهارة :)


ده شات كل الناس احنا بس عندنا شوية هرمون زيادة فمخليانا مبلطجين هنا

yomizo;11077536:
لايابوسي انا كان سامحلى ب 2 نسكافيه في اليوم
وممنوع خاالص المياه الغزيه بكل انواعها انا بس كنت بستهبل واشرب فيروز اناناس
وساعات كم بق سفن كده
وممنوع الكبده والجبن الريكفورد وطبعا االلانشون والسوسيس والبرجر والبسطرمه
وبرده ممنوعه منهم دلوقتى عشان بيعملوا غازات لبيبي


عايزة فيرووووووووووز شربت امبارح فى الخطوبة بحبها اوى :065:

Bossy22;11077683:
و انا بردووو بكره طب الاسنان و بالنسبالى شهاده و منظر و خلاص :rolleyes:


فين المنظر بقى اللى سيادتك عملاااااااااااه؟؟؟؟

دموع اشتياقي;11077829:
ازيكمممممممممممممم

ازيك يا ايمان؟؟؟؟
m
انتى كنتى اسمك ايه قبل كده ؟
y
ازيك ييايمان والولاد عاملين ايه معاكى والجرح اخباره ايه ناو ؟؟

انتوا ايها الكتاكيت انا خريجه 2003
د
انتي جوزك بيشتغل ايه يا بوسي؟
د
ميرو الحمد لله يا جميل اخبارك انتي ايه

الحمد لله يا يميم ربنا يهديهم يارب واما الجرح الحمد لله افضل من الاول بس بيشد عليه بس
s
طيب تعالو اتدفوا هنا معايا :088:
د
عبد الله النهرده مجنني يعيط عشان يرضع اروح اشيله يقط قطتين وبعدين ينام اعد اصحي فيه من كل ناحيه مفيش فايده اروح حطاه فسرير وهكذا طوووووووووووووول اليوم عااااااااااااااااا
m
هروح اكل واجى
y
ههههه انا كمان الفرق بيني وبين جوزى 5 سنين ياعيال وماتجوزين بقالنا 5 سنين ويوم كتب كتابنا كان الخميس اللى فات
وخمسه وخميسه بقى وكده ههههههههههههههههه
y
معلش ياايمي
كلنا لها
X