شات بنات مصر لشهر محرم1431
y
15-01-2010 | 11:29 PM
ام محمد ........... ازاى يعنى مشمش وام محمد مع بعض !!!!!!!!!!!!!!!
B
15-01-2010 | 11:30 PM
ااااه وللا برجر كينج و البرجر بتااع هارديزز وحشنننى موووووت و الرنجة و كبدة و مخ بقى و نديها
y
15-01-2010 | 11:31 PM
ينفع اروح اريح شويهعشان سقعت وايدى بتوجعنى وانا سقعانه مش بعرف اكتب بيها كتير
د
15-01-2010 | 11:32 PM
السلام عليكم
ازيكم يا بنات
انا زهقانة وعايزة ارغي
ازيكم يا بنات
انا زهقانة وعايزة ارغي
y
15-01-2010 | 11:32 PM
Bossy22;11077432:
ااااه وللا برجر كينج و البرجر بتااع هارديزز وحشنننى موووووت و الرنجة و كبدة و مخ بقى و نديها
على فكره انا كنت باكل من كل ده وانا حامل عادى
كنت باكل بديني من ماكدونالدز وهارديز
ودلوقتىممكن تاكلى كبده عادى بدل عديتي الشهر الخامس بس ممكن تاكلى منها اللى يسد شهوتك ليها بس من غير فجعه يعنى :)
m
15-01-2010 | 11:34 PM
هاااااااااااااااااااااااااااااااى عليكوا عاملين ايه
m
15-01-2010 | 11:35 PM
يميم عامله ايه وحشتينى اوىىىىىىىىىىىى ايه اخبارك واخبار بنوتاتك الحلوين
انا حااااامل ههههه :)
انا حااااامل ههههه :)
B
15-01-2010 | 11:35 PM
و ايه ممنوعات الرضاعة دى كمان يعنى الواحد حمل 9 شهور + سنتين رضاعة تلت سنين هيقعد محروم يعنى
عارفين انا واحدة اعرفها الدكتور بتاعها فى الحمل مانعها من الشاى و القهوة و النسكافيه و بيبسى و سفن و العيش الفينو خاااالص ماالص بس انا الدكتور بتاعى عادى يعنى كوباية نسكافية فى اليوم عادى بزود انا من عندى كوباية شاى و ساعات بيبسى كده يعنى والحياة بييييييس
عارفين انا واحدة اعرفها الدكتور بتاعها فى الحمل مانعها من الشاى و القهوة و النسكافيه و بيبسى و سفن و العيش الفينو خاااالص ماالص بس انا الدكتور بتاعى عادى يعنى كوباية نسكافية فى اليوم عادى بزود انا من عندى كوباية شاى و ساعات بيبسى كده يعنى والحياة بييييييس
m
15-01-2010 | 11:36 PM
ايه الممنوعات دى كلها هههههههه انا الدكتوره مقالتليش ممنوعات خالص قالتلى بس المهم تاكلى يمكن عشان انا رفنتوعه
y
15-01-2010 | 11:37 PM
مبرووووووووووووووووووووووووووووووووك يامنمن الف الف مبروك
هو مصر واقع معاكى انت كمان برده ولا ايه
قولتى لتوتى ولا لسه دى هاتفرح اوى
ربنا يتمملك على خيرياجميله
اهلا بيكى امونه
هو مصر واقع معاكى انت كمان برده ولا ايه
قولتى لتوتى ولا لسه دى هاتفرح اوى
ربنا يتمملك على خيرياجميله
اهلا بيكى امونه
y
15-01-2010 | 11:37 PM
monyfofo;11077487:
ايه الممنوعات دى كلها هههههههه انا الدكتوره مقالتليش ممنوعات خالص قالتلى بس المهم تاكلى يمكن عشان انا رفنتوعه
لالالااوعى تاكلى كبده في الحمل ولا جبن ريكفورد
د
15-01-2010 | 11:39 PM
هو ده شات مخصوص يا بنات للمتزوجات؟
ولا ينفع عادي اي بنت تشارك؟ لو ينفع اقبلوني معاكم
عندي طاقة رغي فظيعة النهارة :)
ولا ينفع عادي اي بنت تشارك؟ لو ينفع اقبلوني معاكم
عندي طاقة رغي فظيعة النهارة :)
B
15-01-2010 | 11:40 PM
بس بردو متكترووش من اكل برة انا قمت قبل كده من النووم بصوت على وجع فى بطنى من تحت و كنت واكلة برة قبلها و اسهاال بقى و نيلة مع انه كان مكان نضيف
m
15-01-2010 | 11:41 PM
لا لسه معرفتش مش عارفه اكلمها اصلا كل ما اروح هناك ملاقيش حد بعد اكلم نفسى
م
15-01-2010 | 11:41 PM
ادخلي ادخلي ده لكل بنات مصر متزوجات حوامل مخطوبات مطلقات ههههههههههه
B
15-01-2010 | 11:42 PM
ده شات البنات اساسا و احنا مبرشطين عليكوو:lol:
اموونة هو انتى دكتورة اييه؟؟
اموونة هو انتى دكتورة اييه؟؟
y
15-01-2010 | 11:43 PM
لايابوسي انا كان سامحلى ب 2 نسكافيه في اليوم
وممنوع خاالص المياه الغزيه بكل انواعها انا بس كنت بستهبل واشرب فيروز اناناس
وساعات كم بق سفن كده
وممنوع الكبده والجبن الريكفورد وطبعا االلانشون والسوسيس والبرجر والبسطرمه
وبرده ممنوعه منهم دلوقتى عشان بيعملوا غازات لبيبي
وممنوع خاالص المياه الغزيه بكل انواعها انا بس كنت بستهبل واشرب فيروز اناناس
وساعات كم بق سفن كده
وممنوع الكبده والجبن الريكفورد وطبعا االلانشون والسوسيس والبرجر والبسطرمه
وبرده ممنوعه منهم دلوقتى عشان بيعملوا غازات لبيبي
د
15-01-2010 | 11:43 PM
مرسي يا يميم ومرسي يا مشمش
طيب يلا ارغو في حاجة عاطفية :)
,انا لسة مخطوبة ومش هعرف اشارك في حوار الامهات
طيب يلا ارغو في حاجة عاطفية :)
,انا لسة مخطوبة ومش هعرف اشارك في حوار الامهات
y
15-01-2010 | 11:44 PM
منمن اناروحت هناك مش بلاقي حد او الاقي البتاع كله واقع اصلا
د
15-01-2010 | 11:45 PM
انا صيدلانية يا بوسي بس فاشلة اخر حاجة ولا اعمل ولا اعول , ولا بيستفيدو مني في البيت :)