شات بنات مصر لشهر محرم1431

الحب هو الحياة 18-12-2009 7,939 رد 372,415 مشاهدة
م
ربنا يقومها بالسلامه يارب ويطمنها على البيبي يارب وتكون ساعه سهله باذن الله
s
ربنا يقومك بالسلامة يا مها و يجعلها ولادة سهلة و تفرحى بالنوننة
y
لا بلاش اتصالات الله يكرمك احسن الحكايه مش ناقصه
y
ماحنا كنا لسه بندعلها من شويه يا بسبس
قوليلها متخافيش يميم فاكراكى ومش محتاجه توصيات :)
أ
متقلقيش يا يميم انا اصلا مكنتش هتصل غير لما اكون قيلالك يعنى
أ
هى مشيت والله يا يميم من على الياهو خلاص
بس شكلها مكتئبه

انا جعانه اوى يا جدعان
م
تسلمي يا توتا ربنا يخليكي يارب حببتي وعقبال نونتك وتكون حاجات احلى واحلى
B
انا جييت تانى يا بنات
هاللووو توتا و بسبس
م
ولكموزززززززز يا بوسي
أ
ازيك يا دينا عامله ايه يا جميله

ايه بقيتى فين دلوقتى؟
م
عندك ايه يتاكل يا بسبس تاكليه
B
انا كويسة يا بسبس الحمد لله و لسة مروحتش بيتى
يا عيال انا الاكل مثلا سواء غدا او عشا مبحسش ن فى تنوع خالص يعنى مثلا الغدا يا رز و خضار و لحمة يا اما مكرونة مش عارفة حسة انى محتاجة اجدد و العشا مثلا لما بعمل يعنى ههههههههههه بيكون الجبن و المربى و سا عات بيض كده بس مبعملش اى تغيير نفسى افتكس اى حاجة
م
اعملي انواع سلطات وتبئا دي العشا
جوزو عايز سلطه يوناني الليله وجاب حاجات من الغاليه عشان اعملهاله زي الي في هيرفي هههههههههههههه بيحلم
y
وايه الى مانعك من الافتكاس سيا بت يابوسي
مانت لسه فاضيه اعملي قبل ماتنشغلي يتاوليه وماتلاقيش وقت تعملى فيه حواجبك


بوسي اكتبيلي اسمك الاولانى هنا بنفس الحروفالضايعه وانا اعرف كان ايه معنها
s
ربنا يخليكى يا ندى و عقبال ما تشوفيهم عليه

بوسى انا لسة بقول لجوزى انا زهقت من كل انواع الاكل و نفسى فى حاجات كدة بسطرمة و سجق و الاكل اللى مكالتوش من قرن دة
y
اه والسلاطه حلوة في العشا للى ناوين على رجيم
انا جوزى عامه كتير بيحب يتعشى كابوتشي موف بس
بقطعالها في طبق كبير يقزقزهم ادام التي في او النت
أ
انا هنزل بقى اتمشى يا بنات وارجع تانى
سلام
y
ممكن تعملى كريب باي حشوة او بيتزا او كيكه مع شاي بحليب
y
باي بسبس

او ممكن تعملى شاورما وتجيبي عيش لبنانى وتحطيها فيه وتبرميها
وممكن بطاطس محمره معاها

او تجيبي جبنه بيضا وتقطعيها مكعبات او جبن شيدر
ومعاها طماطم شيري وخس او كابوتشي اخضر وخيار وبشر جزر
وممكن تحطي عليهم بدل الجبن تونه او رنجه
وفلفل الوان
B
yomizo;11077252:
وايه الى مانعك من الافتكاس سيا بت يابوسي
مانت لسه فاضيه اعملي قبل ماتنشغلي يتاوليه وماتلاقيش وقت تعملى فيه حواجبك


بوسي اكتبيلي اسمك الاولانى هنا بنفس الحروفالضايعه وانا اعرف كان ايه معنها

اللى مانعنى انى اساسا معنديش افكار ثانيا ببقى عايزة حجات سهلة عشان الدكتور مانعنى اساسا من الحركة لكن بحس كل ما اجى افكر يا بسلة يا بامية انواع الخضار اللى من تسعين سنة دى يوم ما افتكس اعمل فاهيتا او نجرسكوو و زهقنا منهم.
و العشا بردو زهقت من منظر علب الجبن المعتادة دى . عايزة افكار جديدة
خلاص بقى بلاش موضوع الاسم ده ربنا يستر على ولايانا:083:
هى مين السلطة اليونانى دى يا ندى؟؟؟

X