شات بنات مصر لشهر محرم1431
م
15-01-2010 | 08:31 PM
متبئيش خايبه يا ميرووووو الي ينفضلك نفضي للي خلفوه وبتاع ايه يتحرق دمك تولع هي والاكونت بتاعها يا بنتي عادي في غير الصحبه الف صحبه وناس اجدع منها متزعليش
م
15-01-2010 | 08:33 PM
صوره الشياله ايل جبتها اهه بنات دي هتكون عمليه معايا ولا اجيب حاجه معاها محتاره والله
ط
15-01-2010 | 08:35 PM
والله حاسة دماغى هتنفجر من حرقة الدم
على ايه بس يا بنتى تحرقى دمك كبرى دماغك ياميرو
ندى انا مكنتش ناويه اجيب الكاريكوت بس ميكو اقنعتنى عشان وهو نازل يطعم ووانا طالعه بيه الطياره العربيه بقى هجيبها لما اسافر ان شاء الله لمحموتى
L
15-01-2010 | 08:37 PM
البنات اللى هتولد قيصرى ارجوكو خدو بالكو من الجرح وبلاش الحركة العنيفه
بعد العمليه كفايه المشى براحه ماتسمعوش كلام الناس اللى بتقول اتحركى عادى لا مشى اراحه بس
انا اتحركت غلط وعندى غورسه فكت وتعبانى جدا بس انا اللى غلطانه لانى كنت تقريبا بجرى عشان الولد كان تعبان والله كنت بمشى وانا
بتقطع من الالم
والدكتورة لما شافت الجرح زعقتلى جامد
بعد العمليه كفايه المشى براحه ماتسمعوش كلام الناس اللى بتقول اتحركى عادى لا مشى اراحه بس
انا اتحركت غلط وعندى غورسه فكت وتعبانى جدا بس انا اللى غلطانه لانى كنت تقريبا بجرى عشان الولد كان تعبان والله كنت بمشى وانا
بتقطع من الالم
والدكتورة لما شافت الجرح زعقتلى جامد
م
15-01-2010 | 08:37 PM
انا بردو فكرت في كده اصلا الشوارع عندنا ضيقه في مصر وهيكون لسا يادوب شهرين باذن الله وكمان المنطقه يال شقتي فيها مفيش تكسيات بتعدي الا قليل جدا يعني المواصله الرئيسيه الميكروباصات هطلع العربيه فين بئااااااااااااااا وغير كده في الاجازه انا مرزوعه يف شقتي على طول فقلت العربيه لما يشد حيله شويا باذن الله
ط
15-01-2010 | 08:40 PM
انا بحسبك لسه مجبتهوش يا نادوو
عسل خالص ماشاااااااااااء الله شكله كميله
عسل خالص ماشاااااااااااء الله شكله كميله
P
15-01-2010 | 08:40 PM
طماطمايه;11076401:
اةةةةةةةةة بس انتى قولتى لمامتها ليه يا ميرو كنتى استنى لما تكلميها احسن ابعتلها رساله وقوليلها انتى زعلتى ولا ايه وفهميها على الاقل تكونى عملتى الى عليكى وبرحتها بعد كدة]
يا بنتى اصلا هى مش بتخبى حاجة على مامتها يعنى انا كنت عارفة انا بعمل ايه عادى
DodyCat;11076406:
ميرو وحشتينى الحمد لله يا قمر يوسف بخير بكره هنعيد التحليل ان شاء الله
بوسى ربنا يخليكى يا قمر انا ويوسف الحمد لله
الحمدلله يا حبيبتى يارب دايما
مشمش ام محمد;11076418:
صوره الشياله ايل جبتها اهه بنات دي هتكون عمليه معايا ولا اجيب حاجه معاها محتاره والله
انا بحس انها تقيلة و مش عملية بس هى هتنفع لما يكون عندك ناس فى المستشفى او السبوع مثلا او مناسبة عائليه علشان محدش يشيل البيبي
مشمش ام محمد;11076411:
متبئيش خايبه يا ميرووووو الي ينفضلك نفضي للي خلفوه وبتاع ايه يتحرق دمك تولع هي والاكونت بتاعها يا بنتي عادي في غير الصحبه الف صحبه وناس اجدع منها متزعليش
عارفة لما تجيلك صدمة من حد قريب منك اوى :( بتبقى صعبة بس
L
15-01-2010 | 08:40 PM
طماطمايه;11076373:
وعليكم السلام ورحمه الله وبركاته يا دودى حمدلله على سلامتك وعلى سلامه يويو عامل ايه معااااااااااااااكى
الحمد لله يا قمر
يوسف بيعيد تربيتى :041:
م
15-01-2010 | 08:40 PM
على فكره يا دودي ده غلط دكتور او عدم نضافه الدكتور لما الجرح يسبتك او الغرز تفك دي من قلة خبره الدكتور ال يعاملهااا مش بسبب الحركه بس الحركه بردو بتعمل كده بس لو الجرح مخدوم صح متفكش خالص
P
15-01-2010 | 08:42 PM
DodyCat;11076441:
البنات اللى هتولد قيصرى ارجوكو خدو بالكو من الجرح وبلاش الحركة العنيفه
بعد العمليه كفايه المشى براحه ماتسمعوش كلام الناس اللى بتقول اتحركى عادى لا مشى اراحه بس
انا اتحركت غلط وعندى غورسه فكت وتعبانى جدا بس انا اللى غلطانه لانى كنت تقريبا بجرى عشان الولد كان تعبان والله كنت بمشى وانا
بتقطع من الالم
والدكتورة لما شافت الجرح زعقتلى جامد
الف سلامة عليكى يا جميلة شافاكى الله و عافاكى يارب
مشمش ام محمد;11076446:
انا بردو فكرت في كده اصلا الشوارع عندنا ضيقه في مصر وهيكون لسا يادوب شهرين باذن الله وكمان المنطقه يال شقتي فيها مفيش تكسيات بتعدي الا قليل جدا يعني المواصله الرئيسيه الميكروباصات هطلع العربيه فين بئااااااااااااااا وغير كده في الاجازه انا مرزوعه يف شقتي على طول فقلت العربيه لما يشد حيله شويا باذن الله
فعلا كل واحد بيقدر يحكم هو هيحتاج ايه و امتى
P
15-01-2010 | 08:43 PM
انا فعلا تعبانة و حاسة ضغطى على او وطى مش عارفة هقوم اريح
م
15-01-2010 | 08:44 PM
يعني هتنفعني طيب الحمد لله اني فكرت صح
م
15-01-2010 | 08:45 PM
اقعدي يا ميرو يا خايبه فكي معانا وروقي كده
L
15-01-2010 | 08:45 PM
Princess_miro;11076457:
انا بحس انها تقيلة و مش عملية بس هى هتنفع لما يكون عندك ناس فى المستشفى او السبوع مثلا او مناسبة عائليه علشان محدش يشيل البيبي
فعلا مش بتدى فرصه لحد يشيل او يبوس
y
15-01-2010 | 08:47 PM
مشمش ام محمد;11076446:
انا بردو فكرت في كده اصلا الشوارع عندنا ضيقه في مصر وهيكون لسا يادوب شهرين باذن الله وكمان المنطقه يال شقتي فيها مفيش تكسيات بتعدي الا قليل جدا يعني المواصله الرئيسيه الميكروباصات هطلع العربيه فين بئااااااااااااااا وغير كده في الاجازه انا مرزوعه يف شقتي على طول فقلت العربيه لما يشد حيله شويا باذن الله
طب وانت باحلوه عندط استعداد تمشي لافحه البت على درلااعك بالشياله اللى هى الكاريكوت ؟؟!
اصلا الكاريكت ده اخترررااااع فاشل بجد مانصحش حد بيه اطلاقا
العربيه حلوة هاترفديها وتحطى النونه فيها وتمشي مطبات بقى ولا مسفلت مش هى دى القصه القصه انمك ماتفضليش شيلاها على دراعك وتاخديها على الشيل بنفسك
DodyCat;11076441:
البنات اللى هتولد قيصرى ارجوكو خدو بالكو من الجرح وبلاش الحركة العنيفه
بعد العمليه كفايه المشى براحه ماتسمعوش كلام الناس اللى بتقول اتحركى عادى لا مشى اراحه بس
انا اتحركت غلط وعندى غورسه فكت وتعبانى جدا بس انا اللى غلطانه لانى كنت تقريبا بجرى عشان الولد كان تعبان والله كنت بمشى وانا
بتقطع من الالم
والدكتورة لما شافت الجرح زعقتلى جامد
الف سلامه عليكى يا دودو
طب عملتى ايه في الغرزه اللى فكت دى
بس فعلا زى ما مشمش قالتلك ده عيب دكتور
انا اختى حصل معاها كده بالظبط وكان برده طكتور حيوان
كانت ماشيه مع ابو الغار وكالعاده يوم الولاده ساافر برا مصر وسابها لدكتور تانى من مساعديه الله يسامحه بقى بوظلها الدنيا جوا
وكمان يوم السبوع فكتلها غرزتين
وراحت المستشفى وفتحلها الجرح كله تانى وعاد خياطه
الاكلام ده من 12 سنة تقريبا
ربنا يعفوا عنننا جميعا
مشمش ام محمد;11076460:
على فكره يا دودي ده غلط دكتور او عدم نضافه الدكتور لما الجرح يسبتك او الغرز تفك دي من قلة خبره الدكتور ال يعاملهااا مش بسبب الحركه بس الحركه بردو بتعمل كده بس لو الجرح مخدوم صح متفكش خالص
y
15-01-2010 | 08:49 PM
DodyCat;11076490:
فعلا مش بتدى فرصه لحد يشيل او يبوس
مين قال كده في ناس رخمه بتفتحها وتبوس النونه
او تطلع النونه منها وتنيمها على ايدها ولو جربتى تتفاهمى معاهم بيحطومى في البلاك ليست وتتقلب الدنيا على دماغك وتفضلي ساكته غصب عنك
y
15-01-2010 | 08:50 PM
استنونى بقى اشوف الصفحتين اللى فاتونى عشان كنت بحمى فرح
م
15-01-2010 | 08:53 PM
يا يميم اخد العربيه الف بيها فين متقارنيش القاهره بكفر الشيخ هههههههههههههههههههههههه عندنا مفيش حتت تتراح اصلا
غير ان زي ما بوقلك المواصله الاساسيه ميكروباص ده ان خجرت من البيت هلم بئا العربهي واحطها يف الميكروباص فين بئا ههههههههه ده ال يعقدني وقلت مش هجيبها الا لما ارجع بيها هنا الامارات تاني باذن الله اهو هنا المكان يسااعد والحتت تساعد والعربيه موجوده
غير ان زي ما بوقلك المواصله الاساسيه ميكروباص ده ان خجرت من البيت هلم بئا العربهي واحطها يف الميكروباص فين بئا ههههههههه ده ال يعقدني وقلت مش هجيبها الا لما ارجع بيها هنا الامارات تاني باذن الله اهو هنا المكان يسااعد والحتت تساعد والعربيه موجوده
L
15-01-2010 | 08:57 PM
yomizo;11076503:
طب وانت باحلوه عندط استعداد تمشي لافحه البت على درلااعك بالشياله اللى هى الكاريكوت ؟؟!
اصلا الكاريكت ده اخترررااااع فاشل بجد مانصحش حد بيه اطلاقا
العربيه حلوة هاترفديها وتحطى النونه فيها وتمشي مطبات بقى ولا مسفلت مش هى دى القصه القصه انمك ماتفضليش شيلاها على دراعك وتاخديها على الشيل بنفسك
الف سلامه عليكى يا دودو
طب عملتى ايه في الغرزه اللى فكت دى
بس فعلا زى ما مشمش قالتلك ده عيب دكتور
انا اختى حصل معاها كده بالظبط وكان برده طكتور حيوان
كانت ماشيه مع ابو الغار وكالعاده يوم الولاده ساافر برا مصر وسابها لدكتور تانى من مساعديه الله يسامحه بقى بوظلها الدنيا جوا
وكمان يوم السبوع فكتلها غرزتين
وراحت المستشفى وفتحلها الجرح كله تانى وعاد خياطه
الاكلام ده من 12 سنة تقريبا
ربنا يعفوا عنننا جميعا
بصراحه الجرح نضيف ومش سايب اثر جامد وكمان بخيط حرير اللى هوو بيدوب لوحده
بس اخر غورسه دى اللى مش لمت والدكتورة بتقولى حركة عنيفه وانا فعلا كنت مستهبله فى الحركه وفى دكتورة تانيه شافت الجرح قالتلى كويس بس المنطقه دى ضعيفه وهتاخد وقت
دكتورتى بقى شالت الزق وقالتلى اسيب الجرح ينشف وممنوع الحركه العنيفه وادتنى مضاد حيوى وبصراحة الجزء اللى قفل نضيف جدا
م
15-01-2010 | 08:59 PM
معلش يمكن شويه ووقت حببتي ربنا يعافيكي يارب