شات بنات مصر لشهر محرم1431
B
15-01-2010 | 07:58 PM
هقوولك انا يا ستى انا فى الاول كنت كاتبة اسمى بوسى بس بحرووف تانية و كنت بريئة و على نياااتى بعد كده العيال قالولى ان الحروف بتكون كلمة معناها مش ظريف بالانجليش و انا مكنتش اعرف بسسسس يا ستى و غيرت الحروف
م
15-01-2010 | 07:59 PM
سالخير انااااااااااااااا جه
م
15-01-2010 | 08:00 PM
اسيك يا بوووسه الواد حموود باعتلك بوسه
m
15-01-2010 | 08:00 PM
انا يا ميرو اللى باخد الحقن بتاعت بى 12
ط
15-01-2010 | 08:01 PM
ازيك يا طمطم عامله ايه يا جميله دلوقتى
يوميها خالتى اصرت تيجى معانا وجت فعلا من قبل ما انزل اصلا وسبحان الله يوميها فعلا تعبت جامد اوىىىىىىى مجرد انها جت لاقيتلك يابنتى اسهال ومغصصصصص وكان شكلى ولاده ولاده بجد مش هزار
بس نزلت وقابلنا اختى وروحت للدكتوره بس قالتلى لسه شويه وتعالى بعد اسبوعين والكلام العادى ده
بس فضلت تعبانه وخالتى حتى باتت معانا يوميها من كتر خوفها احسن اولد :037::037::037:
بس الحمدلله لسه مولدتشششششششششششششششش
وانا خلاص حمووووووووووت وادخل التاسع يمكن يبقى احسن من التامن :096: طبعا بحلللللللللم :016:
طب الحمدلله ربنا ستر وحد كان وياكى يا منار شوفتى بقى كنت عاوزة حد بس معاكى وادى الاتنين راحو معاكى هو انتى دلوقتى قاعدة لوحدك ولا مع مين؟وبعدين المغص دة الدكتورة قالتلك من ايه يعنى؟
م
15-01-2010 | 08:01 PM
ازيك يا ماشيمارو منورين والله
m
15-01-2010 | 08:02 PM
ديسبرت هاوس وايف شغاله على فوكس سيرز
y
15-01-2010 | 08:02 PM
طماطمايه;11076192:
اكبر اكتر من كدة اييييييييييييه بس يا ميروووووووووووو دنا بقيت شوال متحرك اععععععععععععععععععععععععععع قولى بلاش رخااااااااااااااااااااامه بدل مروح اسأل حد غريب واقول ميرو هيا الى بتقولى الكلام الوحش دة ههههههههههههه
اصل في ناس قبل التعديل لاسمهم كان بدايته بحرف ال P NOT B LIKE NOW :08:
م
15-01-2010 | 08:03 PM
ازيك يا طماطمااايه
y
15-01-2010 | 08:05 PM
Bossy22;11076214:
هقوولك انا يا ستى انا فى الاول كنت كاتبة اسمى بوسى بس بحرووف تانية و كنت بريئة و على نياااتى بعد كده العيال قالولى ان الحروف بتكون كلمة معناها مش ظريف بالانجليش و انا مكنتش اعرف بسسسس يا ستى و غيرت الحروف
تصدقي وتامنى بايه انا اصلا ولا افتكرر كانت مكتوبه ازاى
بس ممكن اروح تفيده واشوفها ههههههههههههههههههههههه
م
15-01-2010 | 08:05 PM
ههههههههههههه يميم قفشت بوسي بعد التعديل ازيك يا يميمتى
m
15-01-2010 | 08:06 PM
اه يا طمطم الحمدلله انهم كانو معايا
الدكتوره قالتلى ده مغص عادى واسهال مش حاجه وقالتلى ممكن تكونى اكلتى حاجه مش نضيفه فنزله معويه واديتنى انتينال بس انا اصلا اللى كنت عامله الاكل اليوم اللى قبلها ومش اكلت من بره
وحاليا ماما واختى خلاص رجعو الحمدلله فهوووووووووووووووووووووووووووم كلنا مع بعص ورجعنا زحمممممممممممممممه تانى الحمدلله
الدكتوره قالتلى ده مغص عادى واسهال مش حاجه وقالتلى ممكن تكونى اكلتى حاجه مش نضيفه فنزله معويه واديتنى انتينال بس انا اصلا اللى كنت عامله الاكل اليوم اللى قبلها ومش اكلت من بره
وحاليا ماما واختى خلاص رجعو الحمدلله فهوووووووووووووووووووووووووووم كلنا مع بعص ورجعنا زحمممممممممممممممه تانى الحمدلله
y
15-01-2010 | 08:07 PM
اوك يامشمش هاروح اشوفه واجاوبك بس هاغير دايبر للنوننه الاول ههههههههههههههههههه
m
15-01-2010 | 08:08 PM
مشمش ازيك يا جميله عامله ايه
بنات حد عنده بيبى ليس الحمرا؟؟
حاسه انها معقده وانى مش حعرف استخدمها
عاااااااااااااااااااااااااااااا
بنات حد عنده بيبى ليس الحمرا؟؟
حاسه انها معقده وانى مش حعرف استخدمها
عاااااااااااااااااااااااااااااا
y
15-01-2010 | 08:08 PM
مشمش ام محمد;11076261:
ههههههههههههه يميم قفشت بوسي بعد التعديل ازيك يا يميمتى
:03::03:
عقبال ماقفشك انت كمان :039:
B
15-01-2010 | 08:10 PM
خلاص بقى يا يميم بلاش فضايح انتو مالكوووش اخوات بنات وللا ايه:035::035::096:
B
15-01-2010 | 08:13 PM
سلامتك يا مناااار الف سلامة هم مامتك و اخواتك ساكنين جمبك وللا قاعدين معاكى لحد متولدى؟؟؟
هاللوووز ندى هااو اررر يوووو ؟؟ و ازى الواد محمد المؤتب
هاللوووز ندى هااو اررر يوووو ؟؟ و ازى الواد محمد المؤتب
ص
15-01-2010 | 08:13 PM
بوسى هو كان معناه ايه هااااااااااااااا
ط
15-01-2010 | 08:15 PM
فى ولد ان شاء الله يا مورو
مش عارفه الموقع ماله قاعد بيقع معايا ليه
جبتيها ولا لسه يا منار انا جبت براون سيراميك الى هيا بالايونات دى وبصراحه حلوووووووووووة اوى وسهله
للوووووووووووووووووولى حمدلله على سلامتهم الحمدلله انك مش لوحدك وربنا يخليكو لبعض وتبقو زحمه علطووووووووووووول انتى دلوقتى الحمدلله المغص راح؟؟
نادوووو ازيك وازى الواد حماده انا الحمدلله احسن[/COLOR][/SIZE][/COLOR][/SIZE]
مش عارفه الموقع ماله قاعد بيقع معايا ليه
[SIZE=5][COLOR=#4169e1][SIZE=5][COLOR=#4169e1]بنات حد عنده بيبى ليس الحمرا؟؟
حاسه انها معقده وانى مش حعرف استخدمها
عاااااااااااااااااااااااااااااا
جبتيها ولا لسه يا منار انا جبت براون سيراميك الى هيا بالايونات دى وبصراحه حلوووووووووووة اوى وسهله
اه يا طمطم الحمدلله انهم كانو معايا
الدكتوره قالتلى ده مغص عادى واسهال مش حاجه وقالتلى ممكن تكونى اكلتى حاجه مش نضيفه فنزله معويه واديتنى انتينال بس انا اصلا اللى كنت عامله الاكل اليوم اللى قبلها ومش اكلت من بره
وحاليا ماما واختى خلاص رجعو الحمدلله فهوووووووووووووووووووووووووووم كلنا مع بعص ورجعنا زحمممممممممممممممه تانى الحمدلله
للوووووووووووووووووولى حمدلله على سلامتهم الحمدلله انك مش لوحدك وربنا يخليكو لبعض وتبقو زحمه علطووووووووووووول انتى دلوقتى الحمدلله المغص راح؟؟
ازيك يا طماطمااايه
نادوووو ازيك وازى الواد حماده انا الحمدلله احسن[/COLOR][/SIZE][/COLOR][/SIZE]
B
15-01-2010 | 08:17 PM
صوت العيون;11076322:
بوسى هو كان معناه ايه هااااااااااااااا
اهو ده اللى لاموممممممممكن ابداااااااااااااا الرقابة هتمنع العرض هههههههههههه بس و الله انا كنت بريئة و معرفش :o