شات بنات مصر لشهر محرم1431
m
15-01-2010 | 07:45 PM
انا بحبها اوى هيا على انهى قنااااااااااااااااااااه
y
15-01-2010 | 07:46 PM
اهوهاعمل حمله تنظيف على البي سي معفرت اوى النهارجه مش عارفه ماله
B
15-01-2010 | 07:46 PM
بانوراما دراما
ص
15-01-2010 | 07:47 PM
الحمد لله
P
15-01-2010 | 07:47 PM
yomizo;11076078:
ميكو الشخير ممكن يكون راسك مش معدوله وانت نايمه او نايمه مرهقه وتعبانه او من قله النوم من الاخر يعنى غيري طريقه نومك وجربي
ميرو قولي لبوكى مبروك عليها ملك
اول مره ارجع اقرا اللى فاتنى الاقي خبر ولاددتها في وشي
ولا انا عشان عندى ملك بشمشم على اسمها في اى حته :)
ههههههههه
الله يبارك فيكى يارب يا جميلة
و يجوز بردو انك بتشمشمى :D
صوت العيون;11076071:
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
ازيكم
عليكم السلام يا مورو ازيك
طماطمايه;11076080:
مش عجباكى طمطم ولا ايه يا وحشه انتى مفيش طوووووووووووووبه للبت دى ولا حرام يلا بدل متيجى فى الووووووووووووواد
هو انا لما اقول انك رديتى يا عبيطة تبقى مش عجبانى؟
دانت اجدع واحد يا واد انت و بلاش طوب الله يخليكى دانتى حبيبتى و انتى عارفة
اصل انا يا بنتى قلت ازيكم بالاسم محدش يرد حتى الست ميكو هاننم لسه مش ردت اهى لحد دلوقتىىىىىىىى
Bossy22;11076101:
بووكى ولدت طب هى عاملة ايه دلوقتى؟؟ ولدت طبيعى وللا سيزريان؟؟
بتقول انها دخلت ف العاشر وبردو سيزريان :(
و بتقولى فى بنات رفيعين زيي انا و هى ههههههههه ولدوا طبيعى و ماشاء الله خرجوا ف نفس اليوم بس هى اتحجزت تلات ايام و كانت تعبانة اوى
yomizo;11076105:
انا كويسه الحمد لله ياميرو
الناس كلها النهارده بتقولى ازيك ياست انت هههههههههههههه شكلى عجزت بدري ولا ايه
لا بلاش ست خااااااااااااااااااالص
ست ايه الهبل ده
معلشى يا بنتى اصل انا اتهبلت من الهرمووووووووونز خلاص
ط
15-01-2010 | 07:47 PM
ازيك ياطمطم
احنا بخير الحمد لله
بس فرفوره للاسف عندها بدايه التهابات دايبر وزعلانلها اوى مع انى مواظبه والله انى احطلها انتي رش بس مش عارفه ده من ايه
ليه الف سلامه عليها مش جايز يكون من الانتى رش الى بتحطهولها دة ولا ايه ؟قوليلى بقى طلعت شبه ملك ولا مختلفه؟
ماشى يا رخمة يا بوسى بال P
انا عاوزة اعرف يعنى ايه بوسى بال P
قولووووووووولى قوووولولىىىىىىىىىى
m
15-01-2010 | 07:48 PM
ازيكم يا بناويت عاملين ايه
يميم ازيك يا جميله عامله ايه
انا سئلتك سؤال فى التجيهزات ابقى شوفييييييييييه :)
يميم ازيك يا جميله عامله ايه
انا سئلتك سؤال فى التجيهزات ابقى شوفييييييييييه :)
B
15-01-2010 | 07:50 PM
اوعى تقوووووولى ياااا ميررررروووو استرى عليا ربنا يستر عليكى هههههههههههههه
ط
15-01-2010 | 07:52 PM
هو انا لما اقول انك رديتى يا عبيطة تبقى مش عجبانى؟
دانت اجدع واحد يا واد انت و بلاش طوب الله يخليكى دانتى حبيبتى و انتى عارفة
اصل انا يا بنتى قلت ازيكم بالاسم محدش يرد حتى الست ميكو هاننم لسه مش ردت اهى لحد دلوقتىىىىىىىى
ماشى يا مييييييييييرمرتى خلاص مفيش طوب امشى يا طووووووووووب ميكو شكلها فصل نت معاها باين
اوعى تقوووووولى ياااا ميررررروووو استرى عليا ربنا يستر عليكى هههههههههههههه
لا قولووووووووووووووووووولى بقى عاوزة اعرررررررررررف
ط
15-01-2010 | 07:53 PM
منار ازيك عامله ايه عملتى ايه عند الدكتور اختك راحت معاكى يومها ولا روحتى لوحدك وقالك ايه
P
15-01-2010 | 07:53 PM
Bossy22;11076124:
ماشى يا رخمة يا بوسى بال P
ههههههههههه كده باردووو بتفكرينى بالماضى الالييم لييييه
انا مقدرش على زعلك يا مرمورتى انا بردو بتنرفز لما جوزى يقوللى احنا قدمنا و انتى حامل نبقى قدمنا قولتله ما انا لى واحدة صحبتى متجوزة من شهر و حامل هى كمان قدمت يقوللى اه كده قدمت
رخمين اوى الرجالة دول المهم انه كان فرحان انها قالت له هو عريس لكن انا لألألألألألألألألألألأ
:039:
mashimaro16;11076127:
انا بحبها اوى هيا على انهى قنااااااااااااااااااااه
و عليكم السلاااااااااام نياهاهاهاهاااااااا
طماطمايه;11076137:
ليه الف سلامه عليها مش جايز يكون من الانتى رش الى بتحطهولها دة ولا ايه ؟قوليلى بقى طلعت شبه ملك ولا مختلفه؟
انا عاوزة اعرف يعنى ايه بوسى بال P
قولووووووووولى قوووولولىىىىىىىىىى
لما تكبرى شوويةةةةةةةةةةةة:02::02::02::094::041:
ص
15-01-2010 | 07:53 PM
ببببببببببببخ
P
15-01-2010 | 07:55 PM
بخ انتىىىىىىىىىىىىىىى :lol:
ط
15-01-2010 | 07:56 PM
لما تكبرى شوويةةةةةةةةةةةة:02::02::02::094::041:
اكبر اكتر من كدة اييييييييييييه بس يا ميروووووووووووو دنا بقيت شوال متحرك اععععععععععععععععععععععععععع قولى بلاش رخااااااااااااااااااااامه بدل مروح اسأل حد غريب واقول ميرو هيا الى بتقولى الكلام الوحش دة ههههههههههههه
ع
15-01-2010 | 07:56 PM
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
ايه ياقمر الف سلامة عليكى ده انتى كنت كويسة الصبح وبتهزرى وبصى بالنسبة للتحاليل اوعى تتأخرى لازم تعميلها وربنا يقومك بالسلامة.
CuTie KaTkOoTa;11075643:
ازيك يا بطة عاملة ايه ، صالحتي محمود؟
خلاص ربنا يسهل واعمل التحليل في اقرب فرصة هحاول بكرة ان شاء الله وربنا يستر ميكونش قل كتير لو منه
CuTie KaTkOoTa;11075716:
ولا ده ولا ده مش بشتكي من الضغط خالص الحمدلله في الطبيعي يعني :091::091::091:
ايه ياقمر الف سلامة عليكى ده انتى كنت كويسة الصبح وبتهزرى وبصى بالنسبة للتحاليل اوعى تتأخرى لازم تعميلها وربنا يقومك بالسلامة.
P
15-01-2010 | 07:56 PM
هو مين اللى كان بياخد حقن فيتامين B و هى ايه احسن اا شكلى محتاجاها اوى
اعصاب جسمى كلها بايظة حتى عينى الشمال على طول الجفن بيترعش
اعصاب جسمى كلها بايظة حتى عينى الشمال على طول الجفن بيترعش
ص
15-01-2010 | 07:57 PM
طمطم انتى حامل فى ايه
m
15-01-2010 | 07:57 PM
طماطمايه;11076176:
منار ازيك عامله ايه عملتى ايه عند الدكتور اختك راحت معاكى يومها ولا روحتى لوحدك وقالك ايه
ازيك يا طمطم عامله ايه يا جميله دلوقتى
يوميها خالتى اصرت تيجى معانا وجت فعلا من قبل ما انزل اصلا وسبحان الله يوميها فعلا تعبت جامد اوىىىىىىى مجرد انها جت لاقيتلك يابنتى اسهال ومغصصصصص وكان شكلى ولاده ولاده بجد مش هزار
بس نزلت وقابلنا اختى وروحت للدكتوره بس قالتلى لسه شويه وتعالى بعد اسبوعين والكلام العادى ده
بس فضلت تعبانه وخالتى حتى باتت معانا يوميها من كتر خوفها احسن اولد :037::037::037:
بس الحمدلله لسه مولدتشششششششششششششششش
وانا خلاص حمووووووووووت وادخل التاسع يمكن يبقى احسن من التامن :096: طبعا بحلللللللللم :016:
y
15-01-2010 | 07:57 PM
انا جيت باكل من على البي سي
P
15-01-2010 | 07:58 PM
يعنى اقولك على العااااااااام؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بس بقى بوسى تقولك على الخاص انا مش ليا دعوووووووووووووووة
بس بقى بوسى تقولك على الخاص انا مش ليا دعوووووووووووووووة