انتي اقوي من ذلك واللي بينكم يوقف اي كسوف ولا إيه :041::041::041:
ههههههههههههههه اةة بس عارفه احساس الى عامل عمله ومحرج من نفسه بس اكيد هكلمه:(
انتي اقوي من ذلك واللي بينكم يوقف اي كسوف ولا إيه :041::041::041:
CuTie KaTkOoTa;11075684:
طيب هنزل ازاي بس وانا كده، مش قادرة اعمل حاجة، ولا البس ولا انزل، يمكن لما اكل اتحسن اصلي مكلتش لسه اكلت موزتين وبس من الصبح ودخلت نمت ساعتين مقطعين وقمت مخضوضة علي تليفون ومن ساعتها كنت برد بتقل في لساني كده وكمان كنت بردانة فتقلت ولبست الروب بس ده بقاله فترة الكلام ده ودلوقتي بقي لما وقفت شوية في المطبخ حصل كده، يمكن بجد عشان الاكل والنوم
miko85;11075693:
ايمي هو جالك هبوط وبعدين بقيتي كويسه دلوقتي ولا ايه
طيب هنزل ازاي بس وانا كده، مش قادرة اعمل حاجة، ولا البس ولا انزل، يمكن لما اكل اتحسن اصلي مكلتش لسه اكلت موزتين وبس من الصبح ودخلت نمت ساعتين مقطعين وقمت مخضوضة علي تليفون ومن ساعتها كنت برد بتقل في لساني كده وكمان كنت بردانة فتقلت ولبست الروب بس ده بقاله فترة الكلام ده ودلوقتي بقي لما وقفت شوية في المطبخ حصل كده، يمكن بجد عشان الاكل والنوم
حكاااية حب;11075705:
اة علشان كدا اكيد علشان قمتى مرة واحدة من السرير
انتى بطبعتك اصلا ضغطك واطى ولا عالى
CuTie KaTkOoTa;11075716:
ولا ده ولا ده مش بشتكي من الضغط خالص الحمدلله في الطبيعي يعني :091::091::091:
عارفين الاحساس انك عاوزة ترجعي بس مش هترجعي، او كان الاكل واقف فوق كده وكأنك حاسة انه هايطلع منك مع انش مفيش اكل ولا اي حاجة، هو عندي دلوقتي وبيجيلي كتير من ساعة ما هي كبست علي نفسي كده
حكاااية حب;11075737:
خلاص طالما كدا يبقى مش تقلقى لما تاكلى حتبقى كويسة ان شاء الله
طماطمايه;11075743:
انا عايشه فى الاحساس دة بس لانى عندى ارتجاع فى المرىء هيا بس عشان ضاغطه على معدتك ودة طبيعى
طماطمايه;11075758:
طب متقولى للدكتورة جايز تديكى حاجه انا باخد موتيلم وانتودين عشان الارتجاع دة وعاوزة اقولك انك لما تقعدى فتره طويله متاكليش بيتعبك اكتر انا كدة بقالى اكتر من تلت سنين تخيلى بقى الحمل كمان زود الموضوع دة جدا
miko85;11075787:
هما الاتنين كابسين علي نفسي هههههه معرفش في حد حاطط رجله عند سرتي
مش انتودين ده بتاع الحموضة انا باخده بردو، وهي النهاردة اجازة للأسف ومش معايا موبايلها.
بس انتي عندك من ايه ليه كده، انا افتكرته جالك مع الحمل بس
طماطمايه;11075805:
واللة يابنتى جالى من تلت سنين فجئه كدة فى رمضان وبمووووووت من ايامها متعب جدا وفظيع وروحت لميت دكتور وادويه بالهبل وبردو مفيش نتيجه لدرجه ان دكتور قالى عمليه فكبرت دماغى بقى وعايشه بيه استنو هاكل واجى ههههههههههههههههههه جعااااااااان
CuTie KaTkOoTa;11075853:
سلامتك يا بطتي معلش بس ان شاء الله يروح
علوم;11073954:
انا اسمى علوم وعندى 22 سنة ونص ومتخرجة من علوم بس مسمتش نفسى كده حب يعنى فى الكلية اصلى ماصدقت اخلص منها بس وصاحية من بدرى من قبل الفجر كده اصلى بصلى الفجر المفروض وانام بس ماجليش نوم وبساعد ماما فى مذاكرة اخواتى علشان انا قاعدة فى البيت ومش لاقيت شغل كل او اغلبية بتوع علوم لو اشتغلوا بيسحبوا عينات وبس وانا اساسا تخصصى microbiology وكمان اللى بندرسه ملوش اى علاقة بالتحليلات فبقى قولت اعما تمهيدى ماجيستير بس ربنا ما وفقنيش وشليت 3 مواد عنها وقولت بس والله مانا مكملة وقعدت فى البيت اصلى خريجة 2008 وبس ايه رأيك بقى رغاية ولا لأ :055: