شات بنات مصر لشهر محرم1431

الحب هو الحياة 18-12-2009 7,939 رد 372,415 مشاهدة
ط

انتي اقوي من ذلك واللي بينكم يوقف اي كسوف ولا إيه :041::041::041:

ههههههههههههههه اةة بس عارفه احساس الى عامل عمله ومحرج من نفسه بس اكيد هكلمه:(
C
وكمان عشان كابسة النفس اللي هي عملهالي دي والضغط بتاعها علي فوق
ح
CuTie KaTkOoTa;11075684:
طيب هنزل ازاي بس وانا كده، مش قادرة اعمل حاجة، ولا البس ولا انزل، يمكن لما اكل اتحسن اصلي مكلتش لسه اكلت موزتين وبس من الصبح ودخلت نمت ساعتين مقطعين وقمت مخضوضة علي تليفون ومن ساعتها كنت برد بتقل في لساني كده وكمان كنت بردانة فتقلت ولبست الروب بس ده بقاله فترة الكلام ده ودلوقتي بقي لما وقفت شوية في المطبخ حصل كده، يمكن بجد عشان الاكل والنوم


اة علشان كدا اكيد علشان قمتى مرة واحدة من السرير

انتى بطبعتك اصلا ضغطك واطى ولا عالى

خلاص استنى لما تاكلى يمكن تتحسنى شوية بس لو حسيتى انك لسة دايخة يبقى لازم تشوفى ضغطك انا بطبعتى ضغطى بيوطى كتير وياخد برشام اسمة ايفورتيل
C
miko85;11075693:
ايمي هو جالك هبوط وبعدين بقيتي كويسه دلوقتي ولا ايه


اه شوية الحمدلله بس اخدت وقت شوية عقبال ما خف، يعني مش من اول ما قعدت لا واحدة واحدة كده بس دلوقتي خلاص مش حاسة بدوخة بس بردو مش مرتاحة عشان الكتمة بتاعة النفس والتقل
ط

طيب هنزل ازاي بس وانا كده، مش قادرة اعمل حاجة، ولا البس ولا انزل، يمكن لما اكل اتحسن اصلي مكلتش لسه اكلت موزتين وبس من الصبح ودخلت نمت ساعتين مقطعين وقمت مخضوضة علي تليفون ومن ساعتها كنت برد بتقل في لساني كده وكمان كنت بردانة فتقلت ولبست الروب بس ده بقاله فترة الكلام ده ودلوقتي بقي لما وقفت شوية في المطبخ حصل كده، يمكن بجد عشان الاكل والنوم

انتى بتهرجى يابنتى قومى كلى دلوقتى مكلتيش الا موزتين بس حرام عليكى وبعدين قله النوم فعلا تدوخك وانك صحيتى مخضوضه انا لما بصحى مخضوضه بيحصلى كدة فعلا
C
حكاااية حب;11075705:
اة علشان كدا اكيد علشان قمتى مرة واحدة من السرير

انتى بطبعتك اصلا ضغطك واطى ولا عالى


ولا ده ولا ده مش بشتكي من الضغط خالص الحمدلله في الطبيعي يعني :091::091::091:
C
عارفين الاحساس انك عاوزة ترجعي بس مش هترجعي، او كان الاكل واقف فوق كده وكأنك حاسة انه هايطلع منك مع انش مفيش اكل ولا اي حاجة، هو عندي دلوقتي وبيجيلي كتير من ساعة ما هي كبست علي نفسي كده
ح
CuTie KaTkOoTa;11075716:
ولا ده ولا ده مش بشتكي من الضغط خالص الحمدلله في الطبيعي يعني :091::091::091:


خلاص طالما كدا يبقى مش تقلقى لما تاكلى حتبقى كويسة ان شاء الله
ط

عارفين الاحساس انك عاوزة ترجعي بس مش هترجعي، او كان الاكل واقف فوق كده وكأنك حاسة انه هايطلع منك مع انش مفيش اكل ولا اي حاجة، هو عندي دلوقتي وبيجيلي كتير من ساعة ما هي كبست علي نفسي كده

انا عايشه فى الاحساس دة بس لانى عندى ارتجاع فى المرىء هيا بس عشان ضاغطه على معدتك ودة طبيعى
C
حكاااية حب;11075737:
خلاص طالما كدا يبقى مش تقلقى لما تاكلى حتبقى كويسة ان شاء الله

ان شاء الله يا جميلة تسلمي

طماطمايه;11075743:
انا عايشه فى الاحساس دة بس لانى عندى ارتجاع فى المرىء هيا بس عشان ضاغطه على معدتك ودة طبيعى


ااااااااااه احساس رخم بجد اوي ومتعب اوي ووحش
ط
طب متقولى للدكتورة جايز تديكى حاجه انا باخد موتيلم وانتودين عشان الارتجاع دة وعاوزة اقولك انك لما تقعدى فتره طويله متاكليش بيتعبك اكتر انا كدة بقالى اكتر من تلت سنين تخيلى بقى الحمل كمان زود الموضوع دة جدا
C
طماطمايه;11075758:
طب متقولى للدكتورة جايز تديكى حاجه انا باخد موتيلم وانتودين عشان الارتجاع دة وعاوزة اقولك انك لما تقعدى فتره طويله متاكليش بيتعبك اكتر انا كدة بقالى اكتر من تلت سنين تخيلى بقى الحمل كمان زود الموضوع دة جدا


مش انتودين ده بتاع الحموضة انا باخده بردو، وهي النهاردة اجازة للأسف ومش معايا موبايلها.
بس انتي عندك من ايه ليه كده، انا افتكرته جالك مع الحمل بس
C
اهي الست هانم بتضرب جوا ليها عين بعد ما اللي عملته فيا ده
m
هما الاتنين كابسين علي نفسي هههههه معرفش في حد حاطط رجله عند سرتي
C
miko85;11075787:
هما الاتنين كابسين علي نفسي هههههه معرفش في حد حاطط رجله عند سرتي


:085::085::085: حد حاطط رجل علي رجل اكيد وقدمه عالية شوية فخابطة فيها :085::085::085:
ط

مش انتودين ده بتاع الحموضة انا باخده بردو، وهي النهاردة اجازة للأسف ومش معايا موبايلها.
بس انتي عندك من ايه ليه كده، انا افتكرته جالك مع الحمل بس

واللة يابنتى جالى من تلت سنين فجئه كدة فى رمضان وبمووووووت من ايامها متعب جدا وفظيع وروحت لميت دكتور وادويه بالهبل وبردو مفيش نتيجه لدرجه ان دكتور قالى عمليه فكبرت دماغى بقى وعايشه بيه استنو هاكل واجى ههههههههههههههههههه جعااااااااان
C
طماطمايه;11075805:
واللة يابنتى جالى من تلت سنين فجئه كدة فى رمضان وبمووووووت من ايامها متعب جدا وفظيع وروحت لميت دكتور وادويه بالهبل وبردو مفيش نتيجه لدرجه ان دكتور قالى عمليه فكبرت دماغى بقى وعايشه بيه استنو هاكل واجى ههههههههههههههههههه جعااااااااان


سلامتك يا بطتي معلش بس ان شاء الله يروح
ح
CuTie KaTkOoTa;11075853:
سلامتك يا بطتي معلش بس ان شاء الله يروح


كتكوتة عاملة اية دلوقت

يارب تكونى احسن
m
وانا كمان من زمان معدتي وجعاني وساعات بيجلي دور التهاب المعده كتير في السنه ومره جالي قبل خطوبتي باسبوع وكنت باكل سيرلاك بس ههههههه
D
علوم;11073954:
انا اسمى علوم وعندى 22 سنة ونص ومتخرجة من علوم بس مسمتش نفسى كده حب يعنى فى الكلية اصلى ماصدقت اخلص منها بس وصاحية من بدرى من قبل الفجر كده اصلى بصلى الفجر المفروض وانام بس ماجليش نوم وبساعد ماما فى مذاكرة اخواتى علشان انا قاعدة فى البيت ومش لاقيت شغل كل او اغلبية بتوع علوم لو اشتغلوا بيسحبوا عينات وبس وانا اساسا تخصصى microbiology وكمان اللى بندرسه ملوش اى علاقة بالتحليلات فبقى قولت اعما تمهيدى ماجيستير بس ربنا ما وفقنيش وشليت 3 مواد عنها وقولت بس والله مانا مكملة وقعدت فى البيت اصلى خريجة 2008 وبس ايه رأيك بقى رغاية ولا لأ :055:


اخيررررررررررا لقيت حد نفس ظروووووووفى
علوم مش هسيبك هههههههههه
انا كمان عندى 22سنة وخريجة 2008 بس اداب عبرى
انا بئه ياستى اتخرجت و اشتغلت مترجمة لفترة فى البيت فرى لانسر بعدين زهقت ولقيت الموضوع مش جايب همه قولت اتنيل ادرس عشان اشغل نفسي برده ما نفعتش فى الماجستير
قولت اشتغل تصورى فى الاخر بشتغل ايييييه؟؟؟؟؟؟
data entry
بجد يا فرحتى نفسي اسيب الشغل نفسسسسسسي الاقى شغل عدل عااااااااااااااااااااا:'( بس خايفة موت من قاعدة البيت حيث الشيطان و الوساويس ربنا يستر
بصى انا هبعتلك رسالة خاصة و نبقى صحااااااااب:077:
X