شات بنات مصر لشهر محرم1431

الحب هو الحياة 18-12-2009 7,939 رد 372,415 مشاهدة
C
miko85;11075442:
لاه انا اصلا جوزي في الشغل وطبعا قاعده لوحدي ان هنا ياكتكوتي

انا قمت اعمل شوية بطاطس محمرة، يا دوبك قشرت 4 وحدات صغيرين وغسلتهم ولسه بقطع فيهم حسيت بهبوط فجاة جامد اوي وكنت هقع خلاص، ولحقت جيت قعدت دقيقتين كده ورجعت جبت الطبق وكملت تقطيع وانا قاعدة وبعدين قمت تبلتها وتعبت تاني وحطيت اول جزء في الزيت وجيت اهو بس تعبانة اوي ونفسي مكتوم ومهبة بشكل غريب اوي.

kato;11075495:
ازيكم يا حلوين وحشتووووووووونى من هنا


ازيك يا ايمي وازاي ميكو
ع
فى حد هنا ولا لوحدى
m
بتعملي تحليل الحديد ياكتكوتي انا بحس بكده
ممكن من دا
ووممكن كمان هبوط مغاجي في الضغط لانها بتحصلي وبعدها بفوق
د
انا عملت تحليل الهوموجلوبين من اسبوع كان 10 قبل مولد لقيته



































8 ونص للاسف والدكتوره قالتلي علي حقن تتاخد في الوريد من خلال محلول لكن مفيش وقت لجوزي يوديني ويجبمي كتبتلي علي اقراص ربنا يستر
ح
CuTie KaTkOoTa;11075555:
انا قمت اعمل شوية بطاطس محمرة، يا دوبك قشرت 4 وحدات صغيرين وغسلتهم ولسه بقطع فيهم حسيت بهبوط فجاة جامد اوي وكنت هقع خلاص، ولحقت جيت قعدت دقيقتين كده ورجعت جبت الطبق وكملت تقطيع وانا قاعدة وبعدين قمت تبلتها وتعبت تاني وحطيت اول جزء في الزيت وجيت اهو بس تعبانة اوي ونفسي مكتوم ومهبة بشكل غريب اوي.



سلامتك يا قمر
C
miko85;11075569:
بتعملي تحليل الحديد ياكتكوتي انا بحس بكده
ممكن من دا
ووممكن كمان هبوط مغاجي في الضغط لانها بتحصلي وبعدها بفوق

بصي هي كتبتلي علي تحاليل المرة دي بس مركزتش هي ايه كل اللي فكراه انه فيه السكر لكن ايه التانيين مش عارفة.

حكاااية حب;11075597:
سلامتك يا قمر


الله يسلمك يا قمر
ط
ازيكم يا بنات
m
نقص الهمبلوجبين بيجيب ضيق تنفس ودوخه باه لما كان عندي 9ونصف خدي الحقن ده هاتضبطتك
ح
ملك حياتى;11075557:
فى حد هنا ولا لوحدى


لا يا قمر مش لوحدك
m
اهلا طمطم
ح
كتكوتة قوم ارتاحى شوية احسن كدا الكمبيوتر حيتعبك اكتر
ح
ميكوووووووو ازيك يا قمر:083:
ط
كتكوته وحشتينى بقالى كتير مكلمتكيش سلامتك الف سلامه عليكى متقيسى ضغطك كدة جايز يكون واطى يا حبيبتى

ميكو عامله ايه انهارده خلاص اختى اخر حقنه ولا لسه:(

ايمى ازيك وازى القطاقييييييييط بودى بيضرب عبدالله ولابيعمل فيه ايه:014:
C
طماطمايه;11075615:
ازيكم يا بنات

ازيك يا بطة عاملة ايه ، صالحتي محمود؟

miko85;11075619:
نقص الهمبلوجبين بيجيب ضيق تنفس ودوخه باه لما كان عندي 9ونصف خدي الحقن ده هاتضبطتك


خلاص ربنا يسهل واعمل التحليل في اقرب فرصة هحاول بكرة ان شاء الله وربنا يستر ميكونش قل كتير لو منه
C
حكاااية حب;11075631:
كتكوتة قوم ارتاحى شوية احسن كدا الكمبيوتر حيتعبك اكتر

اصل الكرسي هنا قدام الجهاز وقريب من المطبخ وانا بصراة ما صدقت انكم دخلتم عشان اسلم عليكم شوية قبل ما جوزي يجي هو خلاص فاضله حاجة بسيطة.

طماطمايه;11075640:
كتكوته وحشتينى بقالى كتير مكلمتكيش سلامتك الف سلامه عليكى متقيسى ضغطك كدة جايز يكون واطى يا حبيبتى

ميكو عامله ايه انهارده خلاص اختى اخر حقنه ولا لسه:(

ايمى ازيك وازى القطاقييييييييط بودى بيضرب عبدالله ولابيعمل فيه ايه:014:

لما يجي بس اقوله واشوف كده هقدر انزل ولا لأ :091::091::091:
ط
كتكوتة قوم ارتاحى شوية احسن كدا الكمبيوتر حيتعبك اكتر

ايوة كلامك صح لو دايخه دلوقتى قومى الشاشه فعلا بتدوخ اكتر


ازيك يا بطة عاملة ايه ، صالحتي محمود؟

لسه عاوزة اتصل بيه ومكسوفه:040:قاعدة أأخر فى نفسى عارفه هيقولى انا مش زعلان وهقوم متنحه:040:
ح
CuTie KaTkOoTa;11075654:
اصل الكرسي هنا قدام الجهاز وقريب من المطبخ وانا بصراة ما صدقت انكم دخلتم عشان اسلم عليكم شوية قبل ما جوزي يجي هو خلاص فاضله حاجة بسيطة.


لما يجي بس اقوله واشوف كده هقدر انزل ولا لأ :091::091::091:


اة صح يا كتكوتة لازم تقيسى ضغطك
C
طماطمايه;11075659:
ايوة كلامك صح لو دايخه دلوقتى قومى الشاشه فعلا بتدوخ اكتر


لسه عاوزة اتصل بيه ومكسوفه:040:قاعدة أأخر فى نفسى عارفه هيقولى انا مش زعلان وهقوم متنحه:040:


انتي اقوي من ذلك واللي بينكم يوقف اي كسوف ولا إيه :041::041::041:
C
حكاااية حب;11075666:
اة صح يا كتكوتة لازم تقيسى ضغطك


طيب هنزل ازاي بس وانا كده، مش قادرة اعمل حاجة، ولا البس ولا انزل، يمكن لما اكل اتحسن اصلي مكلتش لسه اكلت موزتين وبس من الصبح ودخلت نمت ساعتين مقطعين وقمت مخضوضة علي تليفون ومن ساعتها كنت برد بتقل في لساني كده وكمان كنت بردانة فتقلت ولبست الروب بس ده بقاله فترة الكلام ده ودلوقتي بقي لما وقفت شوية في المطبخ حصل كده، يمكن بجد عشان الاكل والنوم
m
ايمي هو جالك هبوط وبعدين بقيتي كويسه دلوقتي ولا ايه
X