miko85;11075442:
لاه انا اصلا جوزي في الشغل وطبعا قاعده لوحدي ان هنا ياكتكوتي
انا قمت اعمل شوية بطاطس محمرة، يا دوبك قشرت 4 وحدات صغيرين وغسلتهم ولسه بقطع فيهم حسيت بهبوط فجاة جامد اوي وكنت هقع خلاص، ولحقت جيت قعدت دقيقتين كده ورجعت جبت الطبق وكملت تقطيع وانا قاعدة وبعدين قمت تبلتها وتعبت تاني وحطيت اول جزء في الزيت وجيت اهو بس تعبانة اوي ونفسي مكتوم ومهبة بشكل غريب اوي.
kato;11075495:
ازيكم يا حلوين وحشتووووووووونى من هنا
ازيك يا ايمي وازاي ميكو