شات بنات مصر لشهر محرم1431
أ
15-01-2010 | 02:22 AM
انا النونو بتاعى اهو مجرم زى ما هو يارب بقى اولده قريب عشان تعبت وعايزه اولدف ى نص السنه عشان اختى معندهاش اجازات وعايزاها تحضر معايا :D
P
15-01-2010 | 02:23 AM
يارب يا بسبس تولدى بقى انا حاسة بيكى والله انا بقول لجوزى انا عايزة اولد بقى تعبت و انا لسه فى السادس :(
أ
15-01-2010 | 02:24 AM
انا بفكر امشى بقى عشان جوزى ميدينيش كلمتين
هو مسالم لغاية لدوقتى بس ممكن يقلب عليا
فا اخدها من قصيرها واشوفككوا بكره ان شاء الله
هو مسالم لغاية لدوقتى بس ممكن يقلب عليا
فا اخدها من قصيرها واشوفككوا بكره ان شاء الله
P
15-01-2010 | 02:24 AM
خايفة اوى اولد ف السابع من كتر ما انا تعبانة والله ربنا يستر
أ
15-01-2010 | 02:25 AM
Princess_miro;11072800:
يارب يا بسبس تولدى بقى انا حاسة بيكى والله انا بقول لجوزى انا عايزة اولد بقى تعبت و انا لسه فى السادس :(
انا النونو عايز يتولد من السابع
والله ارهقنى عااااااااااااااا
يلا انا همشى بقى سلام
&
15-01-2010 | 02:25 AM
ربنا يقومك بالسلامة يا بسبس وان شاء الله تولدى فى الميعاد اللى ربنا سبحانه وتعالى كاتبهولك
&
15-01-2010 | 02:26 AM
مع السلامة يا بسبس فى رعاية الله
P
15-01-2010 | 02:26 AM
سلام يا بسبس
m
15-01-2010 | 02:29 AM
البيبي ال بيقفل رجليه بتبقي بنوته معرفش ليه
m
15-01-2010 | 02:31 AM
زانا كمان خايفه اولد في السابع
بس انا علشان محتما عندي
بس انا علشان محتما عندي
P
15-01-2010 | 02:37 AM
علشان ايه يا ميكو؟
m
15-01-2010 | 02:40 AM
علشان توينز وبطني كبرت ممكن ماستحملش التقل ده
بس خلاص فاضل خمس ايام وندخل السابع
بس خلاص فاضل خمس ايام وندخل السابع
P
15-01-2010 | 02:46 AM
كوباية مايه;11072725:
لا يا ميرو
انا اللى باخده اسمه كال ماج بس روووووووووووعه
كنت باخد ماركال فى الاول وغيرهولى قالى دا ضعيف خدى كال ماج
همممممممم
مش عارفة بس انا دى طبيعتى انى باخد برد فى العضم و عضلاتى بتشد بسهولى طول عمرى فيمكن علشان كده زيماكال مش مأثر
مشمش ام محمد;11071288:
هههههههههههههه
مبربره وبتاكلي يستفندي وتلاقيه مززز ومورم شفايفك ههههههههه منظرك تحفه
مسخرة بجد ف تعليقاااااااااتك :085::085::085:
miko85;11072926:
علشان توينز وبطني كبرت ممكن ماستحملش التقل ده
بس خلاص فاضل خمس ايام وندخل السابع
لا يا بنتى لسسسسسسسسسسسسسسسسسه
النت عندى فظييييييييييييع
ص
15-01-2010 | 02:48 AM
ازيكككككككككككككككككككككككككككككككم
P
15-01-2010 | 02:57 AM
موروووووووووووووو
كنت بعمل ريستااااااارت
لسه هنا؟؟؟؟؟؟
كنت بعمل ريستااااااارت
لسه هنا؟؟؟؟؟؟
ص
15-01-2010 | 03:00 AM
ايوة يا جميله
ازيك
ازيك
P
15-01-2010 | 03:06 AM
باكل تفاحة جالى هبوط :(
P
15-01-2010 | 03:07 AM
الحمدلله يا جميلة انتى عاملة اييييييييه؟؟؟
بت يا توتا شايفاكى تحت
النت عندى بششششششششششششششع
بت يا توتا شايفاكى تحت
النت عندى بششششششششششششششع
P
15-01-2010 | 03:08 AM
و مها كمااااااااااااان
ازيكم ازيكككككككككم
تعالو بقى اتكلموا قبل ما النت يهبل تاااااااااانى
ازيكم ازيكككككككككم
تعالو بقى اتكلموا قبل ما النت يهبل تاااااااااانى
ه
15-01-2010 | 03:08 AM
ازيكم يابنات اخباركم ايه؟