شات بنات مصر لشهر محرم1431

الحب هو الحياة 18-12-2009 7,939 رد 372,415 مشاهدة
m
Princess_miro;11072535:
طيب يا ميكو انتى بتشوفى دكتور و لا معتمده على باباكى و خلاص؟؟؟؟؟؟

بكلم بابا علي طوول والسونار بتابع عند دكتوره هنااا
بصراحه بثق في كلام بابا خالص
d
ميرو مش عارفه بس انا معنديش اعرض برد خالص
هو الموضوع ده دايما بيحصلى بعد الاكل
P
ماهو يا ميرا انا بردو مش كنت عاملة كده دلع انا اصلا كنت حاسة ان عضلات جسمى كلها شادة اوى و مش بتفك غير بالمايا السخنة اصلا فرحت مالية البانيو بقى
m
miko85;11072459:
الحمدلله ياميرا اخبار الصديد ايه\
هو الببيبي قافل رجليه



الدكتور قاللى ماتخديش مضاد حيوية اخد حبوب زيتية كدة اسمها نترايكسين


وبشر شعير


والنسبة نزلت الحمد لله
d
انا مخنوقه كده و مضايقه م بيتى وكرهااااا اوى مش عارفه ليه !!!
ومش طايقه ارجع اصل وبصحى من النوم عايزه انزل اروح عند اى حد وخلاص بس معودش فى البيت
m
miko85;11072553:
ميرا مش لازم بس البنوته بتبقي قافله رجليها
يعني انا حصلت معايا كدا
وبيبو ومرور وميروو كمان



الحمد لله على اي حال

وربنا يسهل


بس قلت افكر في اسم بنت
m
يمكن كنتي بتلفي في الشوارع قبل الجواز علشان كدا مش اخده علي الحبسه ولا علي الجواز هههههه
d
انا هقوم بأه عشان البس عشان هو جايلى فى الطريق
s
انا جييييييت اسيكم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
P
ميكو بيتهيألى انك طبعا لازم تثقى ف بابا خالص ده احساس تانى اصلا
بقولك انا عمرى ما اخدت ابرة غير من بابا مع ان بابا مش دكتور بس ماشاء الله ايده خفيفة زى الهوا اصعب ابرة بتاعة فيتامين B مش بحس اصلا لما يديهانى

بس انا قصدى تشوفى دكتور عندك و لو مرة علشان باباكى بعيد
m
mira2005m;11072583:
الحمد لله على اي حال

وربنا يسهل


بس قلت افكر في اسم بنت


بس انتي كانت عندك جامجده اووي اززاي كنتي مستحملاه انا كنت بمووت
m
du;11072572:
انا مخنوقه كده و مضايقه م بيتى وكرهااااا اوى مش عارفه ليه !!!
ومش طايقه ارجع اصل وبصحى من النوم عايزه انزل اروح عند اى حد وخلاص بس معودش فى البيت



لية كدة استهدى بالله


انا مش بعرف ابعد عن بيتي


شغلى قراءن


وربنا يهديلك الحال

وكل دة من هرمونات الحمل
d
miko85;11072584:
يمكن كنتي بتلفي في الشوارع قبل الجواز علشان كدا مش اخده علي الحبسه ولا علي الجواز هههههه


هههههههههههه فعلا والله عندك حق انا مش واخده على اعدت البيت خاللللللص
m
ميرا معلش سوال يعني هو انتي كنتي بتعالجي خلال الست سنوات دوول ولا اصلا ماكنش فيه سبب
m
miko85;11072593:
بس انتي كانت عندك جامجده اووي اززاي كنتي مستحملاه انا كنت بمووت



انا كنت بصوت والله


وكنت مش بكون قادرة وحاجات غريبة حصلتلى


بس الدكتور قاللى متخديش مضاد
P
معلشى يا دو كبرى دماغك علشان البيبي

انا امبارح رحت عند بابا و انهردة رحت الخطوبة عند بنت عمتى
لقيته بيقولى صياعة بقى ؟؟
امبارح عند باباكى و انهردة عند بنت عمتك قلت له ايون انت عارف انى بحب الصياعة و الحمدلله ان فى نفس اخرج اصلا
m
du;11072603:
هههههههههههه فعلا والله عندك حق انا مش واخده على اعدت البيت خاللللللص

هههههه انا قولت كده وش صياعه
أ
Princess_miro;11072564:
ماهو يا ميرا انا بردو مش كنت عاملة كده دلع انا اصلا كنت حاسة ان عضلات جسمى كلها شادة اوى و مش بتفك غير بالمايا السخنة اصلا فرحت مالية البانيو بقى



خدى بالك انا كانت عضلاتى مشدوده جدااااااااا وروحت للدكتور قالى دى اعراض نقص كالسيوم وفعلا لما ادانى دوا عباره عن كالسيوم وماغنسيوم ويادوب يومين وفكت العضلات دى بعد ما كنت مش قادره اقعد
m
miko85;11072611:
ميرا معلش سوال يعني هو انتي كنتي بتعالجي خلال الست سنوات دوول ولا اصلا ماكنش فيه سبب



مش كان في سبب خالص

والدكتور قاللى اعملى تلقيح صناعى وجوزي مرداش


دة كان جالى اكتئاب
m
mira2005m;11072613:
انا كنت بصوت والله


وكنت مش بكون قادرة وحاجات غريبة حصلتلى


بس الدكتور قاللى متخديش مضاد


انا اخدت مضادات كتيره
حقن الاول خفت ورجعت تاني
وبعدين اخدت تاني ورجعت تاالت
وبعدين عملت مزرعه واخجت المضاد المناسب للبكتيريا ده
X