شات بنات مصر لشهر محرم1431
م
14-01-2010 | 11:37 PM
ربنا يعافيه يارب
m
14-01-2010 | 11:38 PM
يعني العقيه احسن في ايه باه ياندي ماهي هي هايقولي دبحوله كمان
والعقيقه بتعمل اززاي
والعقيقه بتعمل اززاي
م
14-01-2010 | 11:40 PM
جوزك هيغرم هههههههههههههههه بس مش شرط العقيقه اول الولاده عطووووووووول ممكن كل فتره كده تدبحوا حاجه وتقولوا بنكمل العقيقه
البنت جدي والولد جديين اتنين عرفتي ومش شرط تتعمل فوريا يعني عشان يهمدوا بس
البنت جدي والولد جديين اتنين عرفتي ومش شرط تتعمل فوريا يعني عشان يهمدوا بس
ط
14-01-2010 | 11:40 PM
ياطمطم اسمعي كلايم بلا سبوع بلا كلام فااضي والله كله في الفاضي ومش هترضي حدددددددددددد
والكل هيقولك مخدناش وحوارات كده ريحي راسك واعملي عقيقه لابنك اهي السنه واحمي ابنك من العدوات ومن عنين الناس يا خايبه بدل ما كله يجي يبص في وشه ويكشفه
اة واللة يا مشمش فعلا ملهاش لازمه اول مهكلم محمود هقوله كدة وكفايه العقيقه هى دى السنه على رايك .
م
14-01-2010 | 11:42 PM
والسنه انها تنطبببخ والناس تيجي تاكل في خيمه او توزعي بئا لحمتها
م
14-01-2010 | 11:43 PM
وياستي يوم سبوعه عشان تفرحي
هاتى شيكولاته وملبس واعزمي اقرب الاقربين اخواتك امك اخواته حاجه ضيقه وقولي بس عشان نصوره ووزعي عليهم الملبس والشيكولا واسمع سبوع على الضيق وعائلي محدش هيحسد ابنك يعني
هاتى شيكولاته وملبس واعزمي اقرب الاقربين اخواتك امك اخواته حاجه ضيقه وقولي بس عشان نصوره ووزعي عليهم الملبس والشيكولا واسمع سبوع على الضيق وعائلي محدش هيحسد ابنك يعني
ط
14-01-2010 | 11:44 PM
يعني العقيه احسن في ايه باه ياندي ماهي هي هايقولي دبحوله كمان
والعقيقه بتعمل اززاي
بس دى السنه يا ميكو يعنى لازم تتعمل السبوع بيبقى زيادة عليها انما لازم تدبحى عقيقه للمولود طبعا عشان ربنا يحميهم كدة يارب
علي فكره ياطمطم
اوعي خليها تعمل ليزر والله كلام فاضي روحت عند دكتزور مشهور وبيجي علي التلفيزيون اسمه د ياسر ابو العلا وعندي اثار خاربيش وعملت عنده تلات جلسات واقوله مافيش تحسن يقولي لسه قمت بطلت باه
وطبعا كل جلسه بمبلغ محتررررررررررررررم الحاجات الجلديه دى اصلا رخمه اوى الواحد يسيب نفسه بالى فيه بقى وخلاص
ط
14-01-2010 | 11:47 PM
والسنه انها تنطبببخ والناس تيجي تاكل في خيمه او توزعي بئا لحمتها
لا بلاش تتطبخ انا بقرف من لحمه الجدى دى جدا ومبطقش ريحتها والبيت كله عندنا مبيكلهاش الا باباتى تتوزع كداااااااااااااااااااا متدخلشى البييييييت
ع
14-01-2010 | 11:51 PM
ازيكو يا بناتيت .. ماكم كاشيين النهاردة ليه فين بقيتكو .. انا كنت بايتة عند مامتي و لسه جاية وخشتوني
ع
14-01-2010 | 11:53 PM
لحمة الجدي زي لحمة الخروف و لا غيرها؟ و مين أحسن ؟
أنا كمان يا ندى خايفة من الخطوط ديه و بادهن ساعات زيت زتون بس مش منتظمة كل يوم
أنا كمان يا ندى خايفة من الخطوط ديه و بادهن ساعات زيت زتون بس مش منتظمة كل يوم
م
14-01-2010 | 11:55 PM
الخروف اتقل من لحمة الجدي الجدي بيكون فيه لحمه اكتر الخروف دهنه اكتر
م
14-01-2010 | 11:56 PM
ازيك يا نعوووما انا مش عارفه هي بتظهر امتى ولازم يعني الكريم ده ولا ايه انا بخاف من اي كيماويات وكده على الجلد
م
15-01-2010 | 12:02 AM
ايه نمتووووووووووووووووووووووووووووووووووووووا
d
15-01-2010 | 12:04 AM
ازيكم يا حلوين ؟
م
15-01-2010 | 12:05 AM
ازيك يا دووووووووووو
d
15-01-2010 | 12:09 AM
لحمد لله ي مشمش انتى عامله ايه ؟
B
15-01-2010 | 12:10 AM
اااااااااااااااااااااااه يا ضهررررررررررررررى
d
15-01-2010 | 12:14 AM
سلامتك يا بوسى
م
15-01-2010 | 12:15 AM
ماااااااااااااااالك يا اوختى
B
15-01-2010 | 12:22 AM
ضهررى مش قااادرة عمودى الفقرى اتقسم نصين اهئ اهئ
يا عيال انا لسة مجبتش اى حاجة للبيبى و مش عارفة عندى اكتئاب و مش قادرة انزل اجيب حاجة دلوقتى مش عارفة هبتدى امتى
يا عيال انا لسة مجبتش اى حاجة للبيبى و مش عارفة عندى اكتئاب و مش قادرة انزل اجيب حاجة دلوقتى مش عارفة هبتدى امتى