شات بنات مصر لشهر محرم1431

الحب هو الحياة 18-12-2009 7,939 رد 372,415 مشاهدة
B
هاااااااااااااااى عاملين ايه يا بناتيت ؟؟
m
طيب بيقولك الحركه بتقل في الشهنر التامن وكده
اصلي معرفش مين عندي ال بتحرك كتيرر
بس مش عارفه بيتحركوا جامد
ط

هاااااااااااااااى عاملين ايه يا بناتيت ؟؟

الحمدلله يا بوسى انتى الى عامله ايه والبنوته اختارتى اسم ولا لسه؟
م
انا في السادس اهه والحركه مرتين ولا مره يف اليوم ده عادي يا عيال؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
m
جبتي باه لفات البيت او الكوفرتات القطن يياطمطم
م
اهلا بالحجه بوووسي منوره ازيك وازي البامبينوو
m
الحركه جامده طيب اصلي هو بتحرك كزا حركه ورا بعض بتحسيبهم حركه واحده ولا ايه
B
الحمد لله يا طمطم لسة و الله مستقرناش على اسم ربنا يسهل كده و يهدى جوزى و ميعترضش على الاسامى اللى عجبانى
بت يا ندى هو الواد ده بيعمل ايه بالظبط؟؟؟؟ و مطلع لسانه ليه؟؟؟؟
m
في حد فيكم هايجيب الكاريكوت
m
وانتي ايه الاسماء ال انتي مختراه يابوسي
م
ايوا
بيخبط برجله مثلا كده بتاع تلات اربع خبطات ورا بعض وبعدين الخبط يتنقل في نفس الساعه على طول في الجنب التاني كده بتحصلي الحكايه دي مرتين او مره في اليوم
B
الدكتور قاللى ركزى فى الحركة بعد الاكل بساعتين لما بقوله ساعات كتير مبحسش بالحركة
م
ايه الكاريكوت دي اشرحيها عربي يا ميكوو

بووووووسي ابني مؤؤؤتب بيطمن على مامته ببس هههههههههههههه
B
انا نفسى فى مايا اووووووووى ربنا يسهل و يرضى
م
مش شرط اكل
ساعات اصحى من النوم بدري من بالليل احس بالحركه اول مااصحى
ط
اة يا ميكو وحدة بردو صحبتى قالتلى كدة بس نفسيا برتاح لما بحس بيه ولو مرة يعنى
انا جبت لفه واحدة قطن ولفه تانيه تقيله لسه هجيب بقى باقى بس بقول اجيب تقيل وبس صح بلاش قطن عشان الصقعه الى هنا ولا عشان هسافر بيه اجيب قطن وواحدة تكفينى الشهرين دول وخلاص رايكو ايه؟
B
مشمش ام محمد;11071428:
ايه الكاريكوت دي اشرحيها عربي يا ميكوو

بووووووسي ابني مؤؤؤتب بيطمن على مامته ببس هههههههههههههه

بيطمن على ايه بسسسس ده شكله اعد جوة مشغل الكاميرات و بيتفرج :023: ههههههه امه معلماه كويس ههههههههههه
m
وانا كمان ياندي بصحي علي الخبط الصبح منهم ههههه
بس الحركه في الشمال بس معرفش مين بتعك

م
ههههههههههههههههههههههههههههههههه
ابني مؤتب يا بت انتي
m
كفايا اتنين للبيت بس
X