شات بنات مصر لشهر محرم1431

الحب هو الحياة 18-12-2009 7,939 رد 372,415 مشاهدة
أ
انا جيت تانى مين هنا؟؟؟؟؟
P
السلام عليكم يا عيال
انا جييييييييييت
اخيرا الحمدلله شفت ناس
مين هناااااااااااااااا؟
P
ازيك يا بسبس
كنتى فيييييييييين؟؟؟؟
P
اه هعد اكلم نفسى بردو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ طيب هروح اقرا اللى فااااااااااتيتصفح الموضوع حالياً: 5 (5 من الأعضاء و 0 من الزوار) ‏Princess_miro*, ‏نسمه الجنه, ‏Bossy22
أ
انا هنا اهو ازيك يا ميرو؟؟
والله كنت لسه بقول فين البت دى وحشتنى
P
هييييييييييييييه
بسبس
كنت فى خطوبة عائلية مننا فينا و الحمدلله كان يوم حلو
كنتى فين انتى و عاملة ايييييييييييه
P
سيبتينى تانى يا ست بسبسسسسسسسسسسسسسس؟؟؟؟؟؟؟؟؟
أ
لا والله هنا يا ميرو بس بلف فى المنتدى


والله الويندوز وقع تانى لما زهقت

بس الحمدلله رجع تانى اهو

المهم اخبارك واخبار النونو
m
ازيك يا بسبس

ازيكم يا حلوين
d
انا جيييييت
m
انا كمااان جيييت
P
الحمدلله يا بسبس النونو من ساعة ما مليت البانيو و اعدت فيه و هو مضايق منى و اعد يضربنى و بقى بيعمل حاجة مش عارفة هى ايه بس بتجيلى نغزة كده فظيعة روحى بتروح فيها يكون ايه بقى مش عارفة

ازيك يا دو انتى و ميرا؟؟؟
ميرا انتى ف الكم ناو؟؟؟؟؟؟؟
P
ميكوز ازيك؟؟؟؟؟
m
ازيك يا ميكو عاملة اية


شكلى انا كمان هجيب بنوتة


مع ان كان نفسي في ولد بس الحمد لله


نحمد ربنا
m
Princess_miro;11072418:
ا
ميرا انتى ف الكم ناو؟؟؟؟؟؟؟



انا في الاسبوع التانى من الرابع

البيبي نئم على بطنة والدكتور قاللى مش باين


وحماتى قالت دى بنت

الواد بيبان من الرابع:016:
d
انا الحمد لله انتى عامله ايه يا ميرو ؟؟
ميرا ازيك عامله ايه انتى ف الكام ةعرفتى هتجيبى ولد ةلا بنت ؟ ازاى ؟
ميكو يا ميكو i miss u
m
الحمدلله ياميرا اخبار الصديد ايه\
هو الببيبي قافل رجليه
d
mira2005m;11072453:
انا في الاسبوع التانى من الرابع



البيبي نئم على بطنة والدكتور قاللى مش باين



وحماتى قالت دى بنت


الواد بيبان من الرابع:016:



مش شرط على فكره يا ميرا
ان شاء الله ربنا يديكى اللى نفسك فيه
P
مممممممممممم
محدش بيرد علياااااااااااااا ليييييييييييه؟؟؟؟؟
تحبوا افجرلكم المنتدىىىىىىىىىىىىى؟؟؟؟؟؟؟؟؟
d
بسبس انتى عرفتى انو ولدفى الكام ؟
X