شات بنات مصر لشهر محرم1431

الحب هو الحياة 18-12-2009 7,939 رد 372,415 مشاهدة
m
وانا كمان اي مس يو ياغدير
m
ازيك ياميرووو عامله ايه
أ
على فكره يا ميرو انا الدكتور قايلى ممنوع البانيو عشان الست الحامل بتبقى معرضه لاى ميكروب يدخل من المايه جوا الرحم وبيتعبها هى عشان ممكن يعملها التهابات
d
Princess_miro;11072464:
مممممممممممم
محدش بيرد علياااااااااااااا ليييييييييييه؟؟؟؟؟
تحبوا افجرلكم المنتدىىىىىىىىىىىىى؟؟؟؟؟؟؟؟؟



لاااااااااااااااااااااا تفجير لااااااا :096:

عندى صداااااع ومش فادره على التفجير هههههههههههههههه:085:
أ
انا عرفت فى الاسبوع التانى من الشهر الرابع
m
انا عرفت نوعهم في نصف الرابع
P
نياهاهاهاهااااااااا
ايوة كده اتعدلوااااااااا

انا حاسة ان عقبال ما التاسع ييجى هكون بقى مش بتحرك خالص
دانا بتحرك 10 متر بتعب مش عارفة ايه ددددددددددده
m
جوزك لسه بره ياغدير باشا
d
ربنا يطمنك يا ميرووووووووووووووووووو
انا بقى لما بتنفس بحس بوجع فظيع فى ضهرى من فوق كده ناحيه الشمالللل مش عارفه ايه ده ؟؟ّّّّّ
P
ماهو يا بسبس
اختى الكبيرة اعدت تصوت لما عرفت انى عملت كده و كمان انا تعبت تانى يوم جدااااااااا
و اخدت برد فى جسمى و من يومها تقريبا و انا عندى ضيق تنفس ابن لذين
m
Princess_miro;11072488:
نياهاهاهاهااااااااا
ايوة كده اتعدلوااااااااا

انا حاسة ان عقبال ما التاسع ييجى هكون بقى مش بتحرك خالص
دانا بتحرك 10 متر بتعب مش عارفة ايه ددددددددددده

وانا كمان بموت واحده النهارده شافتني قالت ياحبيتي انتي علي وش ولاده
بطني نازله لتحت
d
اه بس انا عند ماما اصلااااااا
عايزه ابت عندها بس هو مش راضى
وانا محنوفه و مش عايزه اروح اصلااااااااااا
وهو مش راضى يبيتنى خالللللللص بيرخم عليا اوى بجد
m
رخمي عليه وعملي نفسك ميته هههههه
m
ايواااااااااا انا عارفة انة بيبان في الرابع


بس البيبي على وشة كان بيصلي


بس شكلة بنت الحمد لله

انا كنت مختارة اسم ولد

لسة هفكر في اسم بنت
P
غدير خلى بالك لتكونى انتى كمان واخدة برد فى جسمك هى دى اعراضه
ان النفس بيسمع وجع ف الضهر او حتة تانية
اصل انا يا بنتى الحمدلله خبرة عايشة بيه عمرى اصلا
m
Princess_miro;11072502:
ماهو يا بسبس
اختى الكبيرة اعدت تصوت لما عرفت انى عملت كده و كمان انا تعبت تانى يوم جدااااااااا
و اخدت برد فى جسمى و من يومها تقريبا و انا عندى ضيق تنفس ابن لذين



يالهوي غلط طبعا يا ميرو
P
طيب يا ميكو انتى بتشوفى دكتور و لا معتمده على باباكى و خلاص؟؟؟؟؟؟
d
يختى عملت نفسى ميته قاللى انا جاىاخدك كمان ربع ساعه
يعنى هيرجع بدرى مخصوص عشان يرجعنى البيت اصل احنا شادين مع بعض اصلا وهو عايز يرخم باى شكل
أ
خدوا بالككوا من نفسكو مينفعش كدا

وعلى فكره بعد الشهر الخامس يستحسن تشتغلى فى البيت عدل بجد بيساعد جامد

الدكتور امبارح اصلا قالى ابتدى اتمشى واعملى مجهود عشان لما تولدى متلقيش جلد البطن مترهل ولا تبقى تعبانه وعضلاتك تعبانه

وقالى ان المشى بيقوى عضلات المثانه جدااااااااااااااااااااا
m
ميرا مش لازم بس البنوته بتبقي قافله رجليها
يعني انا حصلت معايا كدا
وبيبو ومرور وميروو كمان
X