mira2005m;11072629:مش كان في سبب خالص
والدكتور قاللى اعملى تلقيح صناعى وجوزي مرداش
دة كان جالى اكتئاب
يااااه سبحان الله ماكنش فيه سببب
يارب الحمدلله اداكي بعد الصبر ده
mira2005m;11072629:مش كان في سبب خالص
والدكتور قاللى اعملى تلقيح صناعى وجوزي مرداش
دة كان جالى اكتئاب
miko85;11072648:
يااااه سبحان الله ماكنش فيه سببب
يارب الحمدلله اداكي بعد الصبر ده
mira2005m;11072687:صبر انا جالى اكتئاب ورحت للدكتورة نفسية
كان فاضل شعرة واتجنن او انتحر
وبعد كدة نسيت الموضوع خالص
وجوزي الابن الوحيد لاهلة
قلتلة دى اخر سنة لينا وبعد كدة طلقنى واتجوز
والحمد لله حملت
قاللي يا خسارة مش هتجوز تاااااااااااااااانى
ههههههههههههههههههههههههه
شوفو حاجاتى
مشترياتى اليووووووووووم
http://forums.3roos.com
/showpost.php...&postcount=350
DANDONA_2010;11065299:
النهاردة الاربعاء بيبقى زحمة اربع وخميس وجمعة
الجو تلج فعلالالالالالالالالالالالالالالا قووى
انا بقى من زهقى قمت عملت كيكة واخترعت فيها اخترااعات
طعمها حلو بس شبة سد الحنك لو شوفتيها تجرىىىىىىىى
CuTie KaTkOoTa;11066242:
سؤال يا ميرو هو المكان اللي هو فيه مفهوش تي في اصلا، يعني اشمعني بيجي يتفرج علي الماتشات في البيت، ومش بيجي إلا عشان لما يكون في ماتش بس؟؟؟
CuTie KaTkOoTa;11066619:
اه صح بسمع عن الرفاعي دي بردو بس مجبتوش ومشفتوش بردو :037::037:
لا الدهان جربته كذا مرة ومش حلو زي العهد الجديد، وكمان قعدته نفسها هناك مش بحبها اوي مع انه كذا فرع هناك مش واحد، بس العهد الجديد ده اتعودت عليه بقي ورحناه كذا مرة، بس باخد ممبار وحاجات كده من عنده حلوة اوي، وماما جربت السمان، وصحابنا جربوا الموزة بطريقة كده حلوة اوي، والمكرونة بالبشاميل والرز بالكبد والكلاوي وايه كمان بنسي والله، وفي رمضان بيبقي حلو اوي ومليااااااااااااااااااان وبيبقي فيه ويتنج ليست كتير اوي كذا دور
CuTie KaTkOoTa;11067425:
انا بقول للدكتورة امبارح البنت كابسة علي نفسي بشكل غبي فم المعدة والقفص الصدري كده والتنفس صعب وبيوجع وفي كل حركة، مش بقدر، قالتلي معلش عشان الحجم كبر دلوقتي، ولما جت تكشف بقي، قالتلي هي واخدة كل المساحة اللي فوق دي وزانقة عليكي جدا، بتقولي بصي المعدة يادوبك واخدة الحتة دي في الجنب كده مزنوقة والامعاء بردو الناحية التانية فطبيعي احس بكده، وكمان عشان المية كميتها كويسة الحمدلله وكتيرة كمان فواخدة مساحة كبيرة بردو، وقلتلها ورجلي كمان اليمين المفصل اللي عند نهاية البطن ده بتوجعني اوي بقالها كام يوم بس مش وجع دائم يعني كل شوية كده، قالتلي حاولي متقعديش علي وضع واحد فترة كبيرة، غيري كل شوية قعدتك او نومتك، واتمشي بردو، وقالتلي الوزن كويس وان شاء الله متزديش عن كده تاني.
والمرة دي ورتلنا وشها من قريب وقعدت ورتنا عينيها وبقها ومناخيرها وكده بس من الجنب.
حكاااية حب;11067553:
ازيكم يا حلوين
انا كسبت فى مسابقة ملكة جمال المنتدى هييييييييييييية
white angel 85;11068276:
انا الحمد لله يا ميرو ربنا يخليكي انتي واحشاني جداااااااااااااااااااا يل ترى نفسك عامل ايه دلوقتي ؟على فكرة انا بقالي كام يوم مغص ووجع ظهر رهيييييييييييييب وفي الاخر امبارح عملت حركة غبية جدا حطيت كلور و هابريك مع بعض عشان انظف باسكيت الزبالة و طبعا عملتلي تفاعل كميائي محترم في ساعتها شميت ريحة رهيبة لما ركزت بعد ما فقت عرفت اني طلعت غاز سام واضح ان قعدتي من الشغل محت الزاكرة عندي وطبعا دوخت و معرفتش اتنفس بس جوزي اداني لبن كتييييييييير وطلعت قدام البلكونة و قعدت ساعتين بتنفس بالغافية و بكح جامد وقلقت جدا على مومو ربنا يطمني عليه يا رب انا ان شاء الله رايحة للدكتور السبت لانه مش موجود النهاردة وبكرة بس ادعيلي
CuTie KaTkOoTa;11068925:
بقولكم ايه هو انتوا عملتوا تحليل للسكر تاني اللي هو صايم وفاطر غير اللي عملتوه في اول الحمل.
كوباية مايه;11072626:
خدى بالك انا كانت عضلاتى مشدوده جدااااااااا وروحت للدكتور قالى دى اعراض نقص كالسيوم وفعلا لما ادانى دوا عباره عن كالسيوم وماغنسيوم ويادوب يومين وفكت العضلات دى بعد ما كنت مش قادره اقعد
miko85;11072698:
يعني المشكله كانت عندك ولا ايه علشان عايزاه يجوز
الحمدله اهو ربنا كرمك
mira2005m;11072718:
لا امة كانت خنقتنى وبعدين في ناس بتكون كدة
ولما بتنفصل ويتجوزوا ناس تانية يخلفووا عادى