شات بنات مصر لشهر محرم1431
P
15-01-2010 | 03:17 AM
ازيك يا مرمر
P
15-01-2010 | 03:21 AM
طماطمايه;11071628:
اعتقد بعد الولاده عشان بطنك بتبقى مشدوده جدا وبعدين ترخى على فكرة بتتعالج بالليزر اختى هتعملها كانت لسه عند دكتور جلديه امبارح وقالها علاجها جلسات ليزر
ا
دى بتوصل انهم يحطو حاجات عالسلم عشان نتكعبل يابنتى انا عمرى منسى اول متجوزت انا ومحمود يالهووووووووووى يوم فرحنا كان ضارب حقن مسكن ومضاد حيوى وبعد الفرح بيومين دوخنا عالدكاترة كل التخصصات ومش عارفين ماله واللة الناس فوظاااااااع انا مستخبيه من جارتى الى جمبى عندها عقدة من الى بيسافرو برة عشان سافرت ورجعت علطوول رهييييييييييييييييييبه بتقر عينى عينك كدة تقولوش الغربه دى امله اهو الراجل بقى قرفان فى شغله عالاخر وعاوز يسيبه :S
فكرتينى بجوزى لما وقع قبل كتب الكتاب على وشه فاكرة لما كنت اعده اقول للبنات فى التجهيزات ادعوله لما فكه اتكسر و عضمة خده
و قبل الفرح بيوم لما عمل حادثة بالعربية و الباب اللى جنبه اتدمر و اعد لحد الفجر فى القسم و هو جت سليمة الحمدلله
كانت ايام الحمدلله
اعوذ بالله من عيون الناس
[
ص
15-01-2010 | 03:26 AM
الحمد لله
مش بتتكلموا لييييييييييييييييه
مش بتتكلموا لييييييييييييييييه
P
15-01-2010 | 03:27 AM
انا عمالة اتكلمممممممممم
ه
15-01-2010 | 03:29 AM
بجد ياميرو دة حصل يانهارى يعنى الحسد دة حقيقى فعلا اصل كلو بيقول انو الحسد موجود وكدة بس ساعات بحس انو الناس بتبالغ
ه
15-01-2010 | 03:30 AM
حلوة يامورو الحاجات اللى جبتيها فى التجهيزات مبروك عليكى
احوالك ايه بقى بقيتى كويسة؟
احوالك ايه بقى بقيتى كويسة؟
ه
15-01-2010 | 03:34 AM
انتم فين؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تصبحو على خير شكلكم نمتم
P
15-01-2010 | 03:35 AM
هانا اوبا;11073188:
بجد ياميرو دة حصل يانهارى يعنى الحسد دة حقيقى فعلا اصل كلو بيقول انو الحسد موجود وكدة بس ساعات بحس انو الناس بتبالغ
اه يا بنتى والله و الفرح كان هيتأجل بس ربنا ستر الحمدلله
انتى متخيلة واحد يتكعبل ف الشارع يقع على وشه و عضمة خده وفكه يتكسروا؟؟؟؟
الحمدلله
P
15-01-2010 | 03:37 AM
يتصفح الموضوع حالياً: 3 (3 من الأعضاء و 0 من الزوار) Princess_miro*
تصبحى على خير يا ميرووووووووو
هههههههههههههههههههههههههههههههههههه
خليكم مستخبيين كده
مش تصبحوا على خير عشان مش بتتكلموا هه بس
تصبحى على خير يا ميرووووووووو
هههههههههههههههههههههههههههههههههههه
خليكم مستخبيين كده
مش تصبحوا على خير عشان مش بتتكلموا هه بس
د
15-01-2010 | 03:51 AM
السلام عليكم ,ليه الشات مهجور علطول كل لما احب اتكلم :)
m
15-01-2010 | 10:21 AM
صباح الخيييييييييييير
طبعا النهارده الجمعه وكله نايييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييم
ممممم
طيب انا هنا لو حد جه يبقى ينده عليا :)
طبعا النهارده الجمعه وكله نايييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييم
ممممم
طيب انا هنا لو حد جه يبقى ينده عليا :)
d
15-01-2010 | 10:42 AM
أنااا هنا يا مشمش
d
15-01-2010 | 10:51 AM
ع
15-01-2010 | 10:56 AM
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
ازيكم يا جماعة عاملين انا عايزة اسأل سؤال هو الشات ده للحوامل بس ولا لكله عاريس وغير عرايس
معلش هو سؤال رخم شوية بس اصلى قولت اسأل وبعدين هو هنا بنتكلم على كل حاجة ولا حاجات محددة
وياريت لو شات لكله ابقوا اقبلونى معاكوا انا بدخل على تجهيزات العرايس بس مش كتير اصل انا مش مخطوبة وبحاول اتابع علشان استفاد وكمان لو بتتبعوا التجهيزات هتلاقونى عاملة ليستة العرايس وعدلتها الحب هو الحياة وsally2007 هى اللى كانت اقترحت فى الاول بس ايه بقى انا فاضية فقولت لما اتابع الموضوع ده وربنا يقوم كل الحوامل بالسلامة ويتم لكل العرايس على خير ويرزق اللى زى حالاتى بالزوج الصالح
ازيكم يا جماعة عاملين انا عايزة اسأل سؤال هو الشات ده للحوامل بس ولا لكله عاريس وغير عرايس
معلش هو سؤال رخم شوية بس اصلى قولت اسأل وبعدين هو هنا بنتكلم على كل حاجة ولا حاجات محددة
وياريت لو شات لكله ابقوا اقبلونى معاكوا انا بدخل على تجهيزات العرايس بس مش كتير اصل انا مش مخطوبة وبحاول اتابع علشان استفاد وكمان لو بتتبعوا التجهيزات هتلاقونى عاملة ليستة العرايس وعدلتها الحب هو الحياة وsally2007 هى اللى كانت اقترحت فى الاول بس ايه بقى انا فاضية فقولت لما اتابع الموضوع ده وربنا يقوم كل الحوامل بالسلامة ويتم لكل العرايس على خير ويرزق اللى زى حالاتى بالزوج الصالح
d
15-01-2010 | 11:05 AM
علوم;11073907:
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
ازيكم يا جماعة عاملين انا عايزة اسأل سؤال هو الشات ده للحوامل بس ولا لكله عاريس وغير عرايس
معلش هو سؤال رخم شوية بس اصلى قولت اسأل وبعدين هو هنا بنتكلم على كل حاجة ولا حاجات محددة
وياريت لو شات لكله ابقوا اقبلونى معاكوا انا بدخل على تجهيزات العرايس بس مش كتير اصل انا مش مخطوبة وبحاول اتابع علشان استفاد وكمان لو بتتبعوا التجهيزات هتلاقونى عاملة ليستة العرايس وعدلتها الحب هو الحياة وsally2007 هى اللى كانت اقترحت فى الاول بس ايه بقى انا فاضية فقولت لما اتابع الموضوع ده وربنا يقوم كل الحوامل بالسلامة ويتم لكل العرايس على خير ويرزق اللى زى حالاتى بالزوج الصالح
الحمد لله انتى عامله ايه يا جميله ؟؟:083:
بصى يا ستى الشات ده لبنات مصر بس يعنى احنا الحوامل مبلطجين هنا يقالنا شويه عشان الشات بتاعنا تقيييل اوى ولسه مفتحناش واحد جديد وهنا بقى بنتكلم فى كلللللللللللللللللللللللل حاجهههههه :053:
وان شاء الله تتخطبى قريب ان شاء الله وربنا يرزقك بالزوج الصالح :029:
انى اسمك ايه بقى وعندك كام سنه ؟؟؟؟؟ وكده يعنى ارغىىىىىى :013:
d
15-01-2010 | 11:11 AM
انتى يا بت يا كتكووووووووت بتعملى ايه ؟
ع
15-01-2010 | 11:21 AM
انا اسمى علوم وعندى 22 سنة ونص ومتخرجة من علوم بس مسمتش نفسى كده حب يعنى فى الكلية اصلى ماصدقت اخلص منها بس وصاحية من بدرى من قبل الفجر كده اصلى بصلى الفجر المفروض وانام بس ماجليش نوم وبساعد ماما فى مذاكرة اخواتى علشان انا قاعدة فى البيت ومش لاقيت شغل كل او اغلبية بتوع علوم لو اشتغلوا بيسحبوا عينات وبس وانا اساسا تخصصى microbiology وكمان اللى بندرسه ملوش اى علاقة بالتحليلات فبقى قولت اعما تمهيدى ماجيستير بس ربنا ما وفقنيش وشليت 3 مواد عنها وقولت بس والله مانا مكملة وقعدت فى البيت اصلى خريجة 2008 وبس ايه رأيك بقى رغاية ولا لأ :055:
C
15-01-2010 | 11:26 AM
sweet_toota;11070599:
ايمى حبيبتى الحمدلله انك اتطمنتى و بنج لية يابنتى هو مش انتى ان شاء الله هتولدى طبيعى هو دة كمان فى بنج؟ ولا قصدك على الابيديورال؟؟؟؟
لا هي قالتلي انها لو طبيعي هتديني بنج كلي بس طبعا بيتاخد لما الراس تبان وبعدها بقي اخده عشان يعفروا يفتحوا ويخيطوا براحتهم، واختي بردو اول مرة بس اخدت موشعي والمرتين اللي وراهم كان كلي.
Princess_miro;11072703:
انا مش عملت سكر خالص
ازاي يا ميرو، ولا مرة عملتيه غريبة دي، مفروض انه بيتعمل في الاول وكله بيطلبه سكر صايم وفاطر او عشوائي حتي.
du;11073894:
du, CuTie KaTkOoTa
كتكوتهههههههههههههههههه عامله ايه ؟؟؟
ايه اللى مصحيكى بدرى كده يوم الجمعه ؟؟
du;11073933:
انتى يا بت يا كتكووووووووت بتعملى ايه ؟
انا هناااااااااااا كنت بقرا اللي فاتني، اصل جوزي راح الشغل بس بيروح متأخر شوية يوم الجمعة، فانا قمت بقي معاه وجيت هنا لما نزل.
C
15-01-2010 | 11:27 AM
علوم;11073954:
انا اسمى علوم وعندى 22 سنة ونص ومتخرجة من علوم بس مسمتش نفسى كده حب يعنى فى الكلية اصلى ماصدقت اخلص منها بس وصاحية من بدرى من قبل الفجر كده اصلى بصلى الفجر المفروض وانام بس ماجليش نوم وبساعد ماما فى مذاكرة اخواتى علشان انا قاعدة فى البيت ومش لاقيت شغل كل او اغلبية بتوع علوم لو اشتغلوا بيسحبوا عينات وبس وانا اساسا تخصصى microbiology وكمان اللى بندرسه ملوش اى علاقة بالتحليلات فبقى قولت اعما تمهيدى ماجيستير بس ربنا ما وفقنيش وشليت 3 مواد عنها وقولت بس والله مانا مكملة وقعدت فى البيت اصلى خريجة 2008 وبس ايه رأيك بقى رغاية ولا لأ :055:
ازيك يا جميلة عاملة ايه، اهلا بيكي معانا في عالم سمسم :085::085::085:
ع
15-01-2010 | 11:33 AM
CuTie KaTkOoTa;11073972:
ازيك يا جميلة عاملة ايه، اهلا بيكي معانا في عالم سمسم :085::085::085:
الله يخليكى وحلو موضوع عالم سمسم ده:042::ok: على اساس ان احنا صاحين بدرى يوم الجمعة زى الاطفال :085: