C
CuTie KaTkOoTa
عروس ماسية
15-01-2010 | 11:34 AM
علوم;11073988:
الله يخليكى وحلو موضوع عالم سمسم ده:042::ok: على اساس ان احنا صاحين بدرى يوم الجمعة زى الاطفال :085:
ااااه وعشان كمان احنا بنهيس جامد اوي من الحمل
الله يكون فى عونكوا انا زميلتى كانت حامل وهى معانا فى الكلية وياعينى كانت بتروح وتيجى كل يوم وكمان غابيت يوم امتحان علشان كانت عنداها الام تشبه الام الوضع بيقولوا عليها تفاسيح ولادة وكنا غلبانين معاها اوى لحد دلوقتى اما بكلمها بقولها ابنك ده ابن الكلية :085:
C
CuTie KaTkOoTa
عروس ماسية
15-01-2010 | 11:46 AM
علوم;11074011:
الله يكون فى عونكوا انا زميلتى كانت حامل وهى معانا فى الكلية وياعينى كانت بتروح وتيجى كل يوم وكمان غابيت يوم امتحان علشان كانت عنداها الام تشبه الام الوضع بيقولوا عليها تفاسيح ولادة وكنا غلبانين معاها اوى لحد دلوقتى اما بكلمها بقولها ابنك ده ابن الكلية :085:
ايوة فعلابتبقي صعبة اوي للحامل ، عشان كده انا بفضل ان الجواز اصلا يبقي التخرج، يعني خطوبة ماشي اه في الكلية طبعا عادي لكن جواز اول ما نخلص، وفيه ياعيني بيفضلوا لأخر وقت في الامتحانات وهما في اخر الايام وتيجي ميعاد الولادة تضيع عليهم امتحان او اتنين وساعتها ضاعت عليهم السنة اللي تعبوا فيها كل ده.
هو فعلا ده القرار الصح انتى بقى عندك كام سنة اصلك ماشاء الله عليكى عسولة وروحك الله اكبر حلوة
C
CuTie KaTkOoTa
عروس ماسية
15-01-2010 | 12:26 PM
علوم;11074037:
هو فعلا ده القرار الصح انتى بقى عندك كام سنة اصلك ماشاء الله عليكى عسولة وروحك الله اكبر حلوة
ربنا يخليكي يا قمر، انا 25 وداخلة في ال 26 اهو.
صباح الخير ياحلى مصريين حد هنا ولاااا
طماطمايه عامله ايه دلوقتى ؟؟
انا اروح واجى مش الاقى برده حد اتكلم معاه
ياعيال انا متعفرطه اوى ومتعصبه ومش لقيا سبب للعصبيه دى وقرفانه وتعبت بقى خلاص جايبه جاااااز وعايزه اولددددددددددد
C
CuTie KaTkOoTa
عروس ماسية
15-01-2010 | 04:41 PM
معلش يا منار اهدي بس وهانت اوي اهي الحمدلله، جوزي لسه بردو بيقولي كده من كام يوم واحنا بره بيقولي اهدي انتي بقيتي عصبية اوي كده ليه، قلتله هرمونات الحمل قاللي نعمممم لا ده من قبل الحمل كمان بقيتي فظيعة بجد واكتر مني، مش معقول كده متجيبهاش في الحمل :037::037:
محدش هايدخل النهاردة عشان الجمعة بردو ولا هتدخلوا بالليل بس يكون جوزي جه:039::039::039:
انا هنا مين هنا ولا كلكوا مش هنا
C
CuTie KaTkOoTa
عروس ماسية
15-01-2010 | 04:48 PM
انا هنا يا جميلة، انتي اسمك ايه ومتجوزة ولا لسه
C
CuTie KaTkOoTa
عروس ماسية
15-01-2010 | 05:32 PM
انا هنا بقي، انتوا بتهرجوا ووحشين، انا جوزي قدامه ساعتين او اقل ويجي، وطول اليوم مفيش حد
معلش والله يا ايمي الواحد مش لاقي وقت يدخل الحمام اصلا
C
CuTie KaTkOoTa
عروس ماسية
15-01-2010 | 05:42 PM
دموع اشتياقي;11075375:
معلش والله يا ايمي الواحد مش لاقي وقت يدخل الحمام اصلا
لا انتي ربنا يكون في عونك يا ايمان بجد، طيب والحلوين اللي لسه مفقسوش دول بيعملوا ايه بقي
لاه انا اصلا جوزي في الشغل وطبعا قاعده لوحدي ان هنا ياكتكوتي
ازيكم يا حلوين وحشتووووووووونى من هنا