انا جييييييييييييييييييييت تانى
كتكوتى ازيك يا قمراية اخبارك اية وحشتينى والله سلامتك يا قمر الف سلامة معلش خلاص هانت استحميلى شوية ربنا معاكى وتولدى بالسلامة
ميكو ازيك يا بنوتة وحشتينى اخبارك اية لسة رجلك بتوجعك ولا الحمد لله خلاص انتى هتنزلى مصر ولا هتعملى اية يا قمر
شات بنات مصر لشهر محرم1431
(
15-01-2010 | 07:13 PM
m
15-01-2010 | 07:14 PM
شاهي انتي منين ياقمر
P
15-01-2010 | 07:15 PM
السلام عليكم يا بنات و ماميهات و كلكمممممممممم؟؟؟؟؟
انا نمت انهردة نوم غريب بعد تعب امبارح :(
كنت مجهدة اوى
و مش عرفت انام لحد الساعة 5 و صحيت الساعة 1 الضهر شربت كوباية لبن و حطيت عليها عسل نحل علشان كنت هبطاااااااااااااانة اوى و بعدين نمت تانى لحد 4.30
انا نمت انهردة نوم غريب بعد تعب امبارح :(
كنت مجهدة اوى
و مش عرفت انام لحد الساعة 5 و صحيت الساعة 1 الضهر شربت كوباية لبن و حطيت عليها عسل نحل علشان كنت هبطاااااااااااااانة اوى و بعدين نمت تانى لحد 4.30
ط
15-01-2010 | 07:17 PM
وانا كمان من زمان معدتي وجعاني وساعات بيجلي دور التهاب المعده كتير في السنه ومره جالي قبل خطوبتي باسبوع وكنت باكل سيرلاك بس ههههههه
يالهوى على الدور دة يا ميكو ابن لذيييييييييينا وخصوصا بقى لما يجيلى مع التحابيش والمرىء والقولون بتبقى الحياه حلوة خالص
انا بمووووت فى السيرلاك والجربر انا واخواتى بناكلهم واحنا كبار كدة:D
m
15-01-2010 | 07:17 PM
اه هنزل مصر وربنا يسهل والمشاكل ال عندنا تتحل في البيت
ورجلي بس ال بتوجعني في حاجات كتير ضيق تنفس
وبواسير ومعدتي وسرتي كمااان
ورجلي بس ال بتوجعني في حاجات كتير ضيق تنفس
وبواسير ومعدتي وسرتي كمااان
m
15-01-2010 | 07:18 PM
طماطمايه;11075938:
يالهوى على الدور دة يا ميكو ابن لذيييييييييينا وخصوصا بقى لما يجيلى مع التحابيش والمرىء والقولون بتبقى الحياه حلوة خالص
انا بمووووت فى السيرلاك والجربر انا واخواتى بناكلهم واحنا كبار كدة:D
دور فظيع وعماله اشرب في ينسون وبيقعد معايا اسبوع وفي الخر يجلي مغص باه فظيع
والسيرلاك انا بموت فيها اووي
P
15-01-2010 | 07:20 PM
CuTie KaTkOoTa;11075411:
لا انتي ربنا يكون في عونك يا ايمان بجد، طيب والحلوين اللي لسه مفقسوش دول بيعملوا ايه بقي
اه يا نوم يا نوم يا نوووووووووووم
kato;11075495:
ازيكم يا حلوين وحشتووووووووونى من هنا
ازيك يااااااااااا كاتووووووو و عروسة ابنى ازيهاااااااا؟؟؟؟؟؟؟
CuTie KaTkOoTa;11075794:
:085::085::085: حد حاطط رجل علي رجل اكيد وقدمه عالية شوية فخابطة فيها :085::085::085:
ازيك يا ست هانم و سلامتك
كنتى فين مستخبية :(
miko85;11075915:
شاهي انتي منين ياقمر
ازيك يا بت يا ميكو
بنات عندى خبر حلوووووووووو ان شاء الله
البت بوكى ولدت و جابت ملك الحمدلله يوم الاحد اللى فات و كانت تعبانة شوية و بتقولكم دعتلكم كلكمممممممممممممممم
ط
15-01-2010 | 07:20 PM
السلام عليكم يا بنات و ماميهات و كلكمممممممممم؟؟؟؟؟
انا نمت انهردة نوم غريب بعد تعب امبارح :(
كنت مجهدة اوى
و مش عرفت انام لحد الساعة 5 و صحيت الساعة 1 الضهر شربت كوباية لبن و حطيت عليها عسل نحل علشان كنت هبطاااااااااااااانة اوى و بعدين نمت تانى لحد 4.30
ازيك يا ميروو ياحبيبتى عامله ايه اتصلحتو انتى وجوزك؟ ناااااااااامى ياحبيبتى ناااااااااامى النوم دة احلى حاجه انا مش عارفه هنام امتى بس انا بقيت بشخر يا عيال بقالى شهر مش عارفه ليه كدة اعععععععععععععععع ياترى الموضوع دة من الحمل بردووووووو وهيستمر ولا ايييييييه
(
15-01-2010 | 07:21 PM
ان شاء الله خير يا ميكو والمشاكل تتحل
اى كل دية يا ميكو سلامتك يا قمر الف سلامة ضيق تنفس لية هما كاتمين على نفسك ولا اية معلش يا حبيبتى هانت ربنا معاكى يارب وتولدى بالسلامة
اى كل دية يا ميكو سلامتك يا قمر الف سلامة ضيق تنفس لية هما كاتمين على نفسك ولا اية معلش يا حبيبتى هانت ربنا معاكى يارب وتولدى بالسلامة
P
15-01-2010 | 07:21 PM
ازيك يا طمطم انتى وبوسسسسسسسسسىىىىىىىىىىىىى
و كوايت جيرل كمان بفرح اوى لما بتتكلمى كده
و كوايت جيرل كمان بفرح اوى لما بتتكلمى كده
ط
15-01-2010 | 07:25 PM
الحمدلله يا ميرو اناكويسة
ميكو على فكرة انابردو سرتى كانت بتوجعنى فتره علطول بس وجع بيروح ويجى انتى بقالك مدة طويله وبتوجعك ازاى بالظبط؟وعمو قالك ايه بقى العيال دى بيشدو الحبل السرى ولا ايه ههههههههههههههههههه
ميكو على فكرة انابردو سرتى كانت بتوجعنى فتره علطول بس وجع بيروح ويجى انتى بقالك مدة طويله وبتوجعك ازاى بالظبط؟وعمو قالك ايه بقى العيال دى بيشدو الحبل السرى ولا ايه ههههههههههههههههههه
B
15-01-2010 | 07:27 PM
دقوو المزاهر ياللا يا اهل البيت تعاللللووووو
جمع ووفق والله و صدقوا اللى قاللووووو
جمع ووفق والله و صدقوا اللى قاللووووو
m
15-01-2010 | 07:27 PM
kato;11075961:
ان شاء الله خير يا ميكو والمشاكل تتحل
اى كل دية يا ميكو سلامتك يا قمر الف سلامة ضيق تنفس لية هما كاتمين على نفسك ولا اية معلش يا حبيبتى هانت ربنا معاكى يارب وتولدى بالسلامة
بابا والدكتور قلولي انيميا روحت عملت تحليا طلع 9 ونصف واخدت اربع حقن اهو وفاضل واحده حسيت بقيت احسن بس ضيق التنفس بردو موجود وماشيه علي البخاخه اهو ربنا يسهل
ط
15-01-2010 | 07:28 PM
دقوو المزاهر ياللا يا اهل البيت تعاللللووووو
جمع ووفق والله و صدقوا اللى قاللووووو
ايه يا بوسى فرح مين يا ؤؤؤؤؤؤؤؤختى؟:013::013:
P
15-01-2010 | 07:28 PM
طماطمايه;11075956:
ازيك يا ميروو ياحبيبتى عامله ايه اتصلحتو انتى وجوزك؟ ناااااااااامى ياحبيبتى ناااااااااامى النوم دة احلى حاجه انا مش عارفه هنام امتى بس انا بقيت بشخر يا عيال بقالى شهر مش عارفه ليه كدة اعععععععععععععععع ياترى الموضوع دة من الحمل بردووووووو وهيستمر ولا ايييييييه
اه الحمدلله بس يبقى الوضع كما هو عليه :(
انا عندى ضيق تنفس من دلوقتى و جوزى بيقولى شكلك هتولدى ف السابع عااااااااااااااااااااااا:ok:
B
15-01-2010 | 07:29 PM
ازيكوووو يا بتاتيت كلكوو عاملين ايه
ده فرح بنت عبد لغفور البرعى فى لن اعيش فى جلباب ابى شغالة دلوقتى
ده فرح بنت عبد لغفور البرعى فى لن اعيش فى جلباب ابى شغالة دلوقتى
m
15-01-2010 | 07:30 PM
طماطمايه;11075991:
الحمدلله يا ميرو اناكويسة
ميكو على فكرة انابردو سرتى كانت بتوجعنى فتره علطول بس وجع بيروح ويجى انتى بقالك مدة طويله وبتوجعك ازاى بالظبط؟وعمو قالك ايه بقى العيال دى بيشدو الحبل السرى ولا ايه ههههههههههههههههههه
شد البطن من الرحم مشدود وان السره اضعف منطقه فهي باه ال بتتاثر وقلي ممكن يكون فتق بسيط
بس انا سرتي طالعه 2 سم لبره هههههه
بارزه من الهدوم
ط
15-01-2010 | 07:31 PM
اه الحمدلله بس يبقى الوضع كما هو عليه :(
انا عندى ضيق تنفس من دلوقتى و جوزى بيقولى شكلك هتولدى ف السابع عااااااااااااااااااااااا:ok:
لا متقوليش كدة كلنا عندنا ضيق تنفس يابنتى هيا العيال كبسين على نفسنا انا بردو الدكتور بيقولى شكلى هولد بدرى وحافظى على نفسك لاخر التامنننننننننننن ربنا يسهل
m
15-01-2010 | 07:32 PM
ومين قللك انتك بتشخرلي ياطمطم
P
15-01-2010 | 07:32 PM
ماشاء الله محدش بيرد عليا غير طمطم؟؟
مع انى بقولكم ازيكم بالاسم يعنى؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مع انى بقولكم ازيكم بالاسم يعنى؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟