اللى عنده انيميا ياكل عسل اسود كتييييييييييير
العسل الاسود اكتر حاجه مفيده لفقر الدم
شات بنات مصر لشهر محرم1431
y
15-01-2010 | 07:33 PM
y
15-01-2010 | 07:34 PM
ميرو وميكو ططمطم والباقي المستخبين ازيكم الاول وبعدين نرغي
ط
15-01-2010 | 07:35 PM
ومين قللك انتك بتشخرلي ياطمطم
ماما واخواتى شخير وتخريف معرفشى من ايه مع انى بنام سيلنت هههههههههههه
شد البطن من الرحم مشدود وان السره اضعف منطقه فهي باه ال بتتاثر وقلي ممكن يكون فتق بسيط
بس انا سرتي طالعه 2 سم لبره هههههه
بارزه من الهدوم
لا ان شاء الله لا فتق ولا حاجه يالهوووووووووووى عارفه المنظر دة صحبتى كانت كدة وكنت بقشعر اوى لما بشوفها
[SIZE=5]ازيكوووو يا بتاتيت كلكوو عاملين ايه
ده فرح بنت عبد لغفور البرعى فى لن اعيش فى جلباب ابى شغالة دلوقتى
انتى ليكى طقطان تتفرجى عليه تاااااااااااااااانى ولا دى اول مرة تتفرجى عليه يارايقه[/SIZE]
B
15-01-2010 | 07:35 PM
ازيك يا مراميرررووو انا معاكوو بس بتفرج على الفرح البيئااان اللى فى التليفزيوون ده
P
15-01-2010 | 07:36 PM
طماطمايه;11076029:
لا متقوليش كدة كلنا عندنا ضيق تنفس يابنتى هيا العيال كبسين على نفسنا انا بردو الدكتور بيقولى شكلى هولد بدرى وحافظى على نفسك لاخر التامنننننننننننن ربنا يسهل
اصلى عندى كمان تقل تحت كده مش عارفة
انا حاسة انى عجزت انا عندى 80 سنه
و امبارح ف خطوبة عائليه بيقولو لجوزى ازيك يا عريس انت بردو لسه عريس و ميرو لسه عروسة
قام يحط ايده على بطنىو يقولى لا راحت عليكى عااااااااااااااااااااا
ص
15-01-2010 | 07:38 PM
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
ازيكم
ازيكم
B
15-01-2010 | 07:38 PM
انا بتفرج عليها للمرة الخمستلاااااف يا امى و كمان مجبرة كلهم بيتفرجوو جنبى انا مالييش طققان للفقع ده لو لوحدى هقلب على طووووول
y
15-01-2010 | 07:38 PM
ميكو الشخير ممكن يكون راسك مش معدوله وانت نايمه او نايمه مرهقه وتعبانه او من قله النوم من الاخر يعنى غيري طريقه نومك وجربي
ميرو قولي لبوكى مبروك عليها ملك
اول مره ارجع اقرا اللى فاتنى الاقي خبر ولاددتها في وشي
ولا انا عشان عندى ملك بشمشم على اسمها في اى حته :)
ميرو قولي لبوكى مبروك عليها ملك
اول مره ارجع اقرا اللى فاتنى الاقي خبر ولاددتها في وشي
ولا انا عشان عندى ملك بشمشم على اسمها في اى حته :)
ط
15-01-2010 | 07:39 PM
ماشاء الله محدش بيرد عليا غير طمطم؟؟
مش عجباكى طمطم ولا ايه يا وحشه انتى مفيش طوووووووووووووبه للبت دى ولا حرام يلا بدل متيجى فى الووووووووووووواد
ميرو وميكو ططمطم والباقي المستخبين ازيكم الاول وبعدين نرغي
ازيك يا يميم عامله ايه وازى البنااااااااانيت
y
15-01-2010 | 07:40 PM
ازيك يامورو
وبوسي
والباقي تقريبا كده والله اعلم انا هوااااااااااااااا
وبوسي
والباقي تقريبا كده والله اعلم انا هوااااااااااااااا
B
15-01-2010 | 07:40 PM
ازيك يا يميم و عليكم السلام ورحمة الله و بركاته يا مورو هتلعبوو امتى فوازييييير؟؟
ص
15-01-2010 | 07:40 PM
يميم ازيك يا جميله
وبوكى ولدت الف الف مبروك ما شاء الله
متعرفيش حاجه عن مارى
وبوكى ولدت الف الف مبروك ما شاء الله
متعرفيش حاجه عن مارى
P
15-01-2010 | 07:40 PM
Bossy22;11076056:
ازيك يا مراميرررووو انا معاكوو بس بتفرج على الفرح البيئااان اللى فى التليفزيوون ده
ماشى يا رخمة يا بوسى بال P
yomizo;11076048:
ميرو وميكو ططمطم والباقي المستخبين ازيكم الاول وبعدين نرغي
يميمممممممممم
ازيك يا ست انتىىىىىىىىىى؟؟؟؟
اخبار البنانيت اييييييييييه
ص
15-01-2010 | 07:40 PM
ما احنا بنلعب كل حبه ههههههههه
y
15-01-2010 | 07:41 PM
ازيك ياطمطم
احنا بخير الحمد لله
بس فرفوره للاسف عندها بدايه التهابات دايبر وزعلانلها اوى مع انى مواظبه والله انى احطلها انتي رش بس مش عارفه ده من ايه
احنا بخير الحمد لله
بس فرفوره للاسف عندها بدايه التهابات دايبر وزعلانلها اوى مع انى مواظبه والله انى احطلها انتي رش بس مش عارفه ده من ايه
B
15-01-2010 | 07:41 PM
بووكى ولدت طب هى عاملة ايه دلوقتى؟؟ ولدت طبيعى وللا سيزريان؟؟
y
15-01-2010 | 07:42 PM
انا كويسه الحمد لله ياميرو
الناس كلها النهارده بتقولى ازيك ياست انت هههههههههههههه شكلى عجزت بدري ولا ايه
الناس كلها النهارده بتقولى ازيك ياست انت هههههههههههههه شكلى عجزت بدري ولا ايه
ط
15-01-2010 | 07:43 PM
وعليكم السلام ورحمه الله وبركاته يامورو
الحمدلله انتى ازيييك
هههههههههههههههه طلعنا سمعه على ميكووووووووووووو
لا يا يميم ميكو حلوة ومش بتشخر دة انا الى بشخر انا بنام على جمبى بس طبعا تعبانه ونومى كله قلق وتخريف كل مغض عينى ببقى لسه فايقه اشوفنى بقع من فوق حاجه ماشيه فى شارع ضلمه وافضل افوق فى نفسى لانى ببقى خايفه اوى
الحمدلله انتى ازيييك
ميكو الشخير ممكن يكون راسك مش معدوله وانت نايمه او نايمه مرهقه وتعبانه او من قله النوم من الاخر يعنى غيري طريقه نومك وجربي
هههههههههههههههه طلعنا سمعه على ميكووووووووووووو
لا يا يميم ميكو حلوة ومش بتشخر دة انا الى بشخر انا بنام على جمبى بس طبعا تعبانه ونومى كله قلق وتخريف كل مغض عينى ببقى لسه فايقه اشوفنى بقع من فوق حاجه ماشيه فى شارع ضلمه وافضل افوق فى نفسى لانى ببقى خايفه اوى
y
15-01-2010 | 07:44 PM
لحظات هاروح ااكل ملك واجى تنتى
والقط انا كمان على السريع
حد ياكل معانا
فضلة خيركم عامله مكرونه وصينيه ريش بالخضار في الفرن
والقط انا كمان على السريع
حد ياكل معانا
فضلة خيركم عامله مكرونه وصينيه ريش بالخضار في الفرن
B
15-01-2010 | 07:45 PM
ماشى يا رخمة يا بوسى بال P
ههههههههههه كده باردووو بتفكرينى بالماضى الالييم لييييه
انا مقدرش على زعلك يا مرمورتى انا بردو بتنرفز لما جوزى يقوللى احنا قدمنا و انتى حامل نبقى قدمنا قولتله ما انا لى واحدة صحبتى متجوزة من شهر و حامل هى كمان قدمت يقوللى اه كده قدمت
ههههههههههه كده باردووو بتفكرينى بالماضى الالييم لييييه
انا مقدرش على زعلك يا مرمورتى انا بردو بتنرفز لما جوزى يقوللى احنا قدمنا و انتى حامل نبقى قدمنا قولتله ما انا لى واحدة صحبتى متجوزة من شهر و حامل هى كمان قدمت يقوللى اه كده قدمت