شات بنات مصر لشهر محرم1431

الحب هو الحياة 18-12-2009 7,939 رد 372,415 مشاهدة
م
ده هيلخبطوكي يا ميكو اخ رلخبطه ربنا يحميهم ليكي يارب بت لما تنزلي بيهم مصر حصنيهم وارقيهم يابه انتي عارفه يف مصر عنيهم مدوره ومقووره ربنا يحرسكم يارب
m
حلو مايا انا اخترت لارا حلو ياعيال
ط
الفتره الى فاتت كان بيصحينى كل يوم الساعه 3 بالظبببببببببط يوميا مبياخرشى ولا بيزود اصحى ابص فى الساعه الاقيها تلاته اقعد اضحك عليه وافضل اخبطله بقى هيفضل يكلم نفسه يعنى لازم احترم عقليه ابنى بردو
B
جميل لارا دى انتيمة ابن اختى فى كى جى 2 ههههههههههه بيقولها لاغا
اطمنى الاسم ليه مستقبل اهوو
m
انتي بتقولي ياندي انا بفكر اقول جبت لارا بس
تخيلي فرحي اتاجل سنه ماععنا كننا محددين كل حاجه علشان الحسد والقر علشان محمد جاب اهله باتوبيس كبير من اخر الدنبا علشاني ويقوله هو بيحبها ههههه
ويكلموا بعد الخطوبه وكتب الكتاب ويقولها هو الشكه الكبيره ابوها جايب نصها
حاجات تضحك لحد مافرح اتاجل والنس تقوزلي مانتي ال بتقولي هاعمل فرحي فين وفين
والله كننا خلاص هانطلق
تاني سنه سافرت من غير ماقول لحد علي ميعاد فرحي يقولي ازاااي اجوزت وسافرت كانهم مستكترين علي بابا ال عنده 60 سنه ال يجوز اول واحده غير بابا ال اتهري عمليات دعامات وقلب مفتوح بعد كتب الكتاب
م
عيال هو خطوط البطن الي بتظهر للواحده البيضا دي
بتظهر في الحمل ولا بعد الولاده ولو في الحمل بتظهر في الشهر الكام
m
ادعيلي والله ياندي
معرفش الناس مش سايبه حد في حاله
ط

ده هيلخبطوكي يا ميكو اخ رلخبطه ربنا يحميهم ليكي يارب بت لما تنزلي بيهم مصر حصنيهم وارقيهم يابه انتي عارفه يف مصر عنيهم مدوره ومقووره ربنا يحرسكم يارب


اةةةةةة ياميكو ان شاء الله ربنا يحميهم يارب انا بفكر جديا معملشى جديا سبوع مع انى كان نفسى اعمل بس خايفه من الموضوع دة بردو وانا الشارع الى ساكنه فيه مقولكوش عندى شويه جيران عاوزين ضرب النار ههههههههههههههه وخايفه بردو من الامراض وكمان ظروف جوز عمتى الى راقد دة ربنا يشفيه يارب واهوو كفايه العقيقه وخلاص
m
متهيلي بعد الولاده
قوللي يابنات في حد جاله كلف وبقه في البريست اصلي البريست بقي لونه اسود كله والله ههههه
م
اعوذ بالله ربنا يشفي بابا يارب ويبعد عنكم عنين الناس يارب بجد البعد عن الخلق ي غنيمه وبجد الواحد اتلدع كتير بس سلميها لله هتعملي ايه سمي دايما عليهم وحصنيهم بالقران حببتي وربنا الحارس
م
انا جايلي في رقبتي عااااااااااا كاني مش بستحما ههههههه والبريست مغمق بردوو بس حد يجاوبن يعلى خطوط البطن
m
طماطمايه;11071554:
اةةةةةة ياميكو ان شاء الله ربنا يحميهم يارب انا بفكر جديا معملشى جديا سبوع مع انى كان نفسى اعمل بس خايفه من الموضوع دة بردو وانا الشارع الى ساكنه فيه مقولكوش عندى شويه جيران عاوزين ضرب النار ههههههههههههههه وخايفه بردو من الامراض وكمان ظروف جوز عمتى الى راقد دة ربنا يشفيه يارب واهوو كفايه العقيقه وخلاص
عارفه يقولي ايه ايده اجوزت وكمان سافرت مع جوزها تلاقيها جوزها بياخد اد كده

وكمان جابت ولد يلهووي
m
مشمش ام محمد;11071566:
انا جايلي في رقبتي عااااااااااا كاني مش بستحما ههههههه والبريست مغمق بردوو بس حد يجاوبن يعلى خطوط البطن

ماما قولتلك بعد الولاده علشان جلد بيكون تخن
والبريست كله باه مغمق اووي ولا لا
m
طمطم مش عارفه مش هتقدر تعملي سبوع اصلا وجوزك عمتك حالته خطيره
حتي لو قدر الله توفي بردو مش ينفع تقديراا لعمتك يعني
ولا ايه رايك
م
يعني اجيب الكريم بتاع البطن ده ادهنه من دلوقت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
م
ياطمطم اسمعي كلايم بلا سبوع بلا كلام فااضي والله كله في الفاضي ومش هترضي حدددددددددددد
والكل هيقولك مخدناش وحوارات كده ريحي راسك واعملي عقيقه لابنك اهي السنه واحمي ابنك من العدوات ومن عنين الناس يا خايبه بدل ما كله يجي يبص في وشه ويكشفه
ط

انا جايلي في رقبتي عااااااااااا كاني مش بستحما ههههههه والبريست مغمق بردوو بس حد يجاوبن يعلى خطوط البطن

اعتقد بعد الولاده عشان بطنك بتبقى مشدوده جدا وبعدين ترخى على فكرة بتتعالج بالليزر اختى هتعملها كانت لسه عند دكتور جلديه امبارح وقالها علاجها جلسات ليزر

عارفه يقولي ايه ايده اجوزت وكمان سافرت مع جوزها تلاقيها جوزها بياخد اد كده

وكمان جابت ولد يلهووي


ا
دى بتوصل انهم يحطو حاجات عالسلم عشان نتكعبل يابنتى انا عمرى منسى اول متجوزت انا ومحمود يالهووووووووووى يوم فرحنا كان ضارب حقن مسكن ومضاد حيوى وبعد الفرح بيومين دوخنا عالدكاترة كل التخصصات ومش عارفين ماله واللة الناس فوظاااااااع انا مستخبيه من جارتى الى جمبى عندها عقدة من الى بيسافرو برة عشان سافرت ورجعت علطوول رهييييييييييييييييييبه بتقر عينى عينك كدة تقولوش الغربه دى امله اهو الراجل بقى قرفان فى شغله عالاخر وعاوز يسيبه :S
م
اعوذ بالله بجد
خاصه يا بنات الي دخلوا وسط ناس الى حد ما فلاحين واذا كنتى انتى على رايهم من البندر هههههههههههههههههههه
m
المفروض ندهنه من دلوقتي
علي فكره ياطمطم
اوعي خليها تعمل ليزر والله كلام فاضي روحت عند دكتزور مشهور وبيجي علي التلفيزيون اسمه د ياسر ابو العلا وعندي اثار خاربيش وعملت عنده تلات جلسات واقوله مافيش تحسن يقولي لسه قمت بطلت باه
ط
طمطم مش عارفه مش هتقدر تعملي سبوع اصلا وجوزك عمتك حالته خطيره
حتي لو قدر الله توفي بردو مش ينفع تقديراا لعمتك يعني
ولا ايه رايك

طبعا يا بنتى انا بحبو جدا اصلا بجد لو حصله حاجه كلنا هننهار استغفر الله العظيم بفضل اقول يارب يفضل عايش لحد مولد لانى خايفه جدا يجرالى حاجه سعتها من الزعل كانى يعنى ضامنه عمرى مش جايز انا الى اموت قبله استغفر الله العظيم يارب اشفيه يارب
X