شات بنات مصر لشهر محرم1431

الحب هو الحياة 18-12-2009 7,939 رد 372,415 مشاهدة
m
كوباية مايه;11071125:
يا خرابى

الف سلامه عليكى
يالهوى هو انا غيبت كتير اوى كدا

الف سلامه بجد بعد الشر عنك

الف لا بعد الشر عنك :025:

شوفتي اتبهدلت يابسبس لسه بدري عليا هههههه
وكله ال ضيق النفس ده تخيلي اليوم كله
ط
طب انتى مش حاسه انك احسن الحمدلله يا ميكو دلوقتى؟؟؟؟الحقن الى بتخديها فى المستشفى هتفضلى تخديها لحد امتى؟
m
طماطمايه;11071127:
عسل اوى الحاجات يا نادوو كميييييييييله خالص


قالى على حقن اخدها هيا مثبته فى التليفون لانه مش موجود انهارده الخميس وبكرة الجمعه ربنا يسهل السبت واروح


حقن ايه يوتبار ولا ايه

م
و
miko85;11071088:
مفتشه فين
اه احنا زملاء انا خريجه 2007 الحمدلله



في الجيزة

ميكو وبسبس ليه ش بتاخدوا بيكولاكس نقط ولاكتيلوز

الامساك ده حاجه صعبه جدا وخصوصا في الحمل



مشمش حجات البيبي حلوة مبروك يا عسل
m
طماطمايه;11071152:
طب انتى مش حاسه انك احسن الحمدلله يا ميكو دلوقتى؟؟؟؟الحقن الى بتخديها فى المستشفى هتفضلى تخديها لحد امتى؟

اه اتحسنت شويه الحمد كان ضيق التنفس اليوم كله دلوقتي بيروح ويجي
والحقن فاضلي حقنه اصلها صعبه اووي
حقنه كبيره اووي 25 سم
m
واحة الحب..;11071167:
في الجيزة

ميكو وبسبس ليه ش بتاخدوا بيكولاكس نقط ولاكتيلوز

الامساك ده حاجه صعبه جدا وخصوصا في الحمل



مشمش حجات البيبي حلوة مبروك يا عسل

هههههه ماهو بيوكلاكس ده ال بسبس بتقول ماعملش معاه حاجه

أ
بعد الشر عنك يا ميكو والله ضايقتينى عليكى


ندى الحاجات حلوه بس مش هيعرف يلبسها اول ما يتولد وهتتعبى اوى معاه لانه هيبقى طرى خالص وراسه طريه على انك تلبسيه ترنجات زى دى
ط

اه اتحسنت شويه الحمد كان ضيق التنفس اليوم كله دلوقتي بيروح ويجي
والحقن فاضلي حقنه اصلها صعبه اووي
حقنه كبيره اووي 25 سم

يالهووووووووووووووى 25 سم يا ميكو ياعينى عليكى :(ياربى
الحقن الى قالى عليها اسمها بروجستون تقريبا حاجه كدة برنتوجستون حاجه جستون وخلاص
أ
miko85;11071175:
هههههه ماهو بيوكلاكس ده ال بسبس بتقول ماعملش معاه حاجه




:085::085::085::085::085::085::085:

قوليلها والنبى
ال بيكولاكس ال :085::085::085::085:


البنج ميأثرش فيا .... انا اللى أأثر فى البنج :03::03::03:
m
ايوا ياطمطم بتقعد تدههاني ببطء وريحتها وحشه اووي
m
ماجبتيش لسه البطانيه ولا كوفرتات البيت
م
بصي يا بسبس اول بتاع ده زي الشاش فعلا ده يلبسه فوراااا ساعه الولاده باذن الله وهو عليه البلاوي بتاعته وسهل اللبس برباط من وراااا على بال ما ينضفوه ويلبسوه حاجه عدله بدل ما يبئا براطيس قدام الدكتور كده ههههههههههههههه



بالنسبه بئا للبيجامات انا جبتهم 42درهم كلهم قطن وانتى وراحتك تطقمي 3 شورت على 3 تيشرت كات او كم او بناطيل واشكال مختلفه

السن بئا من زيرو ل 3 شهور
و
miko85;11071175:
هههههه ماهو بيوكلاكس ده ال بسبس بتقول ماعملش معاه حاجه




خليه 3 مرات في اليوم في اليوم يمكن يعمل نتيجه ههههه

ومعاه اللاكتيلوز
أ
يالهوى يا ميكو ربنا يعينك يا بنتى
م
الحاجات دي للشهر التاني والتالت كده لما انزل بيه مصر باذن الله
لسا حاجات او لالولاده ايل بكباسين من الجنب دايخه عليها الكحلي ده على فكره بكباسين من فووق
ط

ايوا ياطمطم بتقعد تدههاني ببطء وريحتها وحشه اووي

اةةةةةة ياحبيبتى معلشى دى صعبه اوى يارب متحتجلها تانى


ماجبتيش لسه البطانيه ولا كوفرتات البيت

انا جبتله بطانيه يتغطى بيها وبطانيه افرشها تحته وجبتله بطانيه عسل اوى الى هو بيدخل فيها وتتقفل عليه كدة انا نفسى اوريكو حاجته اول مهقدر هصورهلكم
و
كوباية مايه;11071189:
:085::085::085::085::085::085::085:

قوليلها والنبى
ال بيكولاكس ال :085::085::085::085:


البنج ميأثرش فيا .... انا اللى أأثر فى البنج :03::03::03:



هههههههههههههه


يا جامد انت يا بتاع البنج


طمطم الحقن اسمها برونتوجيست
م
ال لاكتيلوز جمممممممممممممممممميل رائع جايبه معايا كميه من مصر ههههههههه كان عندي اول الحمل امساك فظظظظظظظظظظظظظظيع وهو يال ضيعه
أ
لا يا ميكو جيبت

مانا ماما وبابا جايبينلى بطانيتين بيت وبطانيه قطيفه للخروج حماتى جابتلى بطانية خروج

والكوفرتات عندى كوفرتة خروج وكوفرتة بيت ومش ناويه اجيب كوفرتات كتير

وجيباله 3 بشاكير وفوطتين ناعمين خالص عشانه
X