شات بنات مصر لشهر محرم1431

الحب هو الحياة 18-12-2009 7,939 رد 372,415 مشاهدة
أ
طماطمايه;11070777:
حاسه انى غبيه واوفر وانانيه بقالى كام يوم حاسه ان محمود مش مركز معايا ومضيقه منه وجيت انهارده قولتله كلمتين ملهومشى لازمه وبعدين فهمت انه عندة مشكله وهو مبيحكيش :( ولا عارفه اصلح الموقف دلوقتى ولا بعمل حاجه خالص غبيه انا غبيه كنت واثقه ان فى حاجه عندة بس لازم الغباء يشتغل



براحه بس يا طمطم مش انتى لسه فى مصر؟؟؟؟؟

حاولى تبعتيله رسايل حلوه تصالحيه وكله هيعدى لا تقلقى
ط
طيب وفي حاجه تانيه غير المغص ؟

ربنا يكملك بخير وتقومى بالسلامه


هههههههههههه فيه حاجات كتيرة اوى الحمدلله سرعه ترسيبى عاليه وضغطى عالى وعندى احتقان والتهابات شديدة جدا فى الرحم وقلبى تعبنى وهعمل اشاعه اكوا يوم السبت ان شاء الله ووزنى بيزيد بطريقه مش طبيعيه دة غير الام المعدة الفظيع دة غير ابنى الى هيموتنى ومبيتحركش كويس الحمدلله
ط

براحه بس يا طمطم مش انتى لسه فى مصر؟؟؟؟؟

حاولى تبعتيله رسايل حلوه تصالحيه وكله هيعدى لا تقلقى


انا روحت المنصورة اخيرا امبارح وكنا لسه بنتكلم بس هو مش مبين انه زعلان وبيتكلم عادى وممكن يكون مش زعلان اصلا عشان هو مش غبى انا الى غبيه:(
أ
واحة الحب انتى حامل فى الكام؟؟؟؟

طمطم صحيح انتى حامل فى ولد ولا بنت؟؟؟؟ اصلى بعيد عنك الزهايمر عامل عمايله معايا

وفعلا اللى عندك دا من الحمل وانك قربتى تولدى والاحاسيس دى كلها
ط

انا روحت للدكتور وقالى ان النونو لسه راسه لتحت وقالى ابتدى اتمشى كل يوم نص ساعه وكلام كتيييييييييييييييير

واحتمال اتمشى انهارده مع جوزو بس هو قالب وشه عليا وبيتلككلى كدا من غير سبب يلا ربنا يهدى

راسه تحت طب ودة عادى يا بسبس ولا ايه مش دة وضع ولادة ؟؟



معلش ده توتر نتيجه الحمل وهو اكيد مقدر ده

صالحيه كده بكلمتين حلوين:086:;)


مش عااااااارفه اصالحه انا اممممممممممم التتنيح اليومين دول هفضل اعيط مع نفسى وخلاااااااااااااااااص
و
:02:
كوباية مايه;11070833:
واحة الحب انتى حامل فى الكام؟؟؟؟

طمطم صحيح انتى حامل فى ولد ولا بنت؟؟؟؟ اصلى بعيد عنك الزهايمر عامل عمايله معايا

وفعلا اللى عندك دا من الحمل وانك قربتى تولدى والاحاسيس دى كلها



:040::040::040:

انا لسه ش متجوزة ولا مخطوبه

ربنا يكملك بخير يارب

علي العموم بشرة خير ربنا يسمع منك
ط

طمطم صحيح انتى حامل فى ولد ولا بنت؟؟؟؟ اصلى بعيد عنك الزهايمر عامل عمايله معايا

وفعلا اللى عندك دا من الحمل وانك قربتى تولدى والاحاسيس دى كلها

حامل فى واد حمص متنسيش حمص لو سمحتى انا الدكتور بيقولى اصلا احتمال اولد بدرى بمشاكلى الكتيرة دى وامسكى نفسك بس لاخر التامن والدنيا كلها كدة ملخبطه يلاااالحمدلله على كل حال
أ
طماطمايه;11070823:
انا روحت المنصورة اخيرا امبارح وكنا لسه بنتكلم بس هو مش مبين انه زعلان وبيتكلم عادى وممكن يكون مش زعلان اصلا عشان هو مش غبى انا الى غبيه:(



يا بنتى بلاش تيجى على نفسك اوى كدا عشان النونو ربنا يكرمك

وبعدين ماله النونو حركته فيها ايه؟؟؟
ط

:040::040::040:

انا لسه ش متجوزة ولا مخطوبه

ربنا يكملك بخير يارب

علي العموم بشرة خير ربنا يسمع منك


بشرة خير فعلاااااااااااا
ربنا يرزقك ياميرو وتفرحى قريب اميييييييييييين يارب العالمين
ط

يا بنتى بلاش تيجى على نفسك اوى كدا عشان النونو ربنا يكرمك

وبعدين ماله النونو حركته فيها ايه؟؟؟


بقاله اربع تيام اول يومين مفيش حركه وحدةاو اتنين فى اليوم وامبارح والنهارده مش بيتحرك عملها معايا قبل كدة وفضل اسبوع ميتحركشى اول مجيت من عمان بس كانت نفسيتى زفت وعياط وعملت دوبلر واطمنا عليه ودلوقتى بيعملها معايا تانى
أ
اه الراس تحت ودا وضع الولاده وكل حاجه بس انا يعتبر فى اخر التامن والدكتور قالى ان وانا فى السابع كان غلط لان الراس تحت من السابع وكانت ممنوعه الحركه انما دلوقتى لا كدا كويس ولازم امشى كل يوم او يوم بعد يوم نص ساعه لمدة اسبوع وبعدين كل شويه ازود الفتره

وهروحله تانى اول فبراير ان شاء الله عشان يقولى هولد طبيعى ولا قيصرى بس هو متوقعلى طبيعى

وكمان هيقولى هولد بعد قد ايه

وانا ناويه اهلك نفسى اليومين دول ماشى ومجهود عشان اولد طبيعى وبسرعه :D
أ
على فكره يا طمطم فى التامن الحركه بتتغير مش بتبقى زى الاول خاااااااالص انا لسه سائله الدكتور امبارح

واحة الحب يلا بشره خير ونشوفك معانا قريب يارب

انتى صيدلة ايه؟؟؟؟؟؟؟
ط

اه الراس تحت ودا وضع الولاده وكل حاجه بس انا يعتبر فى اخر التامن والدكتور قالى ان وانا فى السابع كان غلط لان الراس تحت من السابع وكانت ممنوعه الحركه انما دلوقتى لا كدا كويس ولازم امشى كل يوم او يوم بعد يوم نص ساعه لمدة اسبوع وبعدين كل شويه ازود الفتره

وهروحله تانى اول فبراير ان شاء الله عشان يقولى هولد طبيعى ولا قيصرى بس هو متوقعلى طبيعى

وكمان هيقولى هولد بعد قد ايه

وانا ناويه اهلك نفسى اليومين دول ماشى ومجهود عشان اولد طبيعى وبسرعه :D

ربنا يقومك بالسلامه يارب يابسبس وتبقى طبيعى وتبقى ولادة سهله ياااااااااااااااارب هو الواد شكله مستعجل اهووووووووووو ونازل براسه وبيقوووووووووول افتحولى الباب دةةةةةةةةة بس ماما قافله بالمفتاااااح ههههههههههههه فاكرة اللعبه دى؟خلاص استقريتو على يس ان شاء الله؟
و
طماطمايه;11070889:
بشرة خير فعلاااااااااااا
ربنا يرزقك ياميرو وتفرحى قريب اميييييييييييين يارب العالمين



ربنا يخليكى يا بطه وتقومى بالسلامه انتى وكوبايه مايه وكل الحوامل امين



صيدله القاهرة يا جميل
ط
على فكره يا طمطم فى التامن الحركه بتتغير مش بتبقى زى الاول خاااااااالص انا لسه سائله الدكتور امبارح


يارب يا بسبس يبقى كدة انا استحمل كل التعب مش مشكله عشانه بس ميكملش عليا بقى هو كمان ميبقاش رخم زى مامته:040:
أ
طماطمايه;11070919:
ربنا يقومك بالسلامه يارب يابسبس وتبقى طبيعى وتبقى ولادة سهله ياااااااااااااااارب هو الواد شكله مستعجل اهووووووووووو ونازل براسه وبيقوووووووووول افتحولى الباب دةةةةةةةةة بس ماما قافله بالمفتاااااح ههههههههههههه فاكرة اللعبه دى؟خلاص استقريتو على يس ان شاء الله؟


اه ان شاء الله

الدكتور كان بيسئلنا والله المره اللى فاتت استقريتوا على ايه وقولناله قالنا جميييييييل :02:

واحة الحب..;11070921:
ربنا يخليكى يا بطه وتقومى بالسلامه انتى وكوبايه مايه وكل الحوامل امين



صيدله القاهرة يا جميل


اتخرجتى ولا لسه؟؟
انا اصلى اختى كانت صيدلة القاهره

واخويا دلوقتى صيدله القاهره
بس هو كلينيكال :086:
أ
طماطمايه;11070938:


يارب يا بسبس يبقى كدة انا استحمل كل التعب مش مشكله عشانه بس ميكملش عليا بقى هو كمان ميبقاش رخم زى مامته:040:



لا متقلقيش الدكتور قالى مدام حركته اتغيرت يبقى هايل :037:
و
كوباية مايه;11070948:
اه ان شاء الله

الدكتور كان بيسئلنا والله المره اللى فاتت استقريتوا على ايه وقولناله قالنا جميييييييل :02:



اتخرجتى ولا لسه؟؟
انا اصلى اختى كانت صيدلة القاهره

واخويا دلوقتى صيدله القاهره
بس هو كلينيكال :086:




اتخرجت الحمد لله 2004
اختك دفعه كام؟

وعقبال اخوكى ان شاء الله
أ
واحة الحب..;11070968:
اتخرجت الحمد لله 2004
اختك دفعه كام؟

وعقبال اخوكى ان شاء الله



الحمدلله

اختى دفعه كام؟؟

ايه الاسئله الصعبه دى ههههههههههههه


والله ما عارفه استنى كدا لما احسبها :02:
أ
بقلكم ايه هو المشبك بيجيب امساك؟؟؟

انا اصلى ورايا قرص مشبك قد الفطيره المشلتته وعينى رايحه جايه عليه بس خايفه من الامساك

صحييييييييح انا هبطل اخد هرمون الغده الدرقيه كمان يومين ادعولى بقى

عشان انا خايفه قوووووووووووووووووووووى
X