طماطمايه;11070777:
حاسه انى غبيه واوفر وانانيه بقالى كام يوم حاسه ان محمود مش مركز معايا ومضيقه منه وجيت انهارده قولتله كلمتين ملهومشى لازمه وبعدين فهمت انه عندة مشكله وهو مبيحكيش :( ولا عارفه اصلح الموقف دلوقتى ولا بعمل حاجه خالص غبيه انا غبيه كنت واثقه ان فى حاجه عندة بس لازم الغباء يشتغل
براحه بس يا طمطم مش انتى لسه فى مصر؟؟؟؟؟
حاولى تبعتيله رسايل حلوه تصالحيه وكله هيعدى لا تقلقى