شات بنات مصر لشهر محرم1431

الحب هو الحياة 18-12-2009 7,939 رد 372,415 مشاهدة
د
لا انا متعبتش بخرف يعني لا كانت روحي بتروح مني وانا بفوق وبشهق بقي يلا الحمد لله
ب
طب الحمد لله بقولها تيجى ننام قالتلة اة
لماالحق قبل ماتغير رايها
يلا سلالالالالالالالالالالالالالالالالالالام
د
ريحي علي الانتريه قدام التلفزيون
د
يلا بسررررررررررررررعه ربنا معاكي
ب
بس دة ممكن يكون من الخرطووم الغبى اللى بيدخلة ف البوق
ب
طيب سلاااااام
ههههههههههههههههههه
د
لالا ده جالي نوبه بنج ربنا يسلم
C
دموع اشتياقي;11068872:
ايوه يا ايمي خليبالك حساسيه الصدر غلط في البنج كده لو هتولدي قيصري يبقي اولدي نصفي عشان متتعبيش في البنج

ايوه يا مها انا في بودي برضه ادوني البنج في الكانيولا علي طول وتعبت جامد في البنج وانا بفوق


ربنا يستر، انا هقولهم بس يارب يطلعوا كويسين وفاهمين ومش حمير.
C
بقولكم ايه هو انتوا عملتوا تحليل للسكر تاني اللي هو صايم وفاطر غير اللي عملتوه في اول الحمل.
ص
مرات عم جوزى ولدت قيصرى وجابت جنى ما شاء الله
ص
لا الى بيتكرر البول والدم بس يا كتكت الحمد لله
لحد دلوقتى بمعدل كل شهر الحمد لله
C
صوت العيون;11068926:
مرات عم جوزى ولدت قيصرى وجابت جنى ما شاء الله


صوت العيون;11068928:
لا الى بيتكرر البول والدم بس يا كتكت الحمد لله
لحد دلوقتى بمعدل كل شهر الحمد لله


ربنا يباركلهم فيها يارب وعقبالك يا مورو ان شاء الله.

مش عارفة انا اتسغربت بردو، هي ٍالتني تاني امبارح حد في عيلتي عنده سكر ولا لأ ومين، وهي كانت سألتني في الاول خالص علي كده وخلاص وعملت التحليل ومفيش حاجة الحمدلله، المهم رجعت طلبته تاني ابارح بقي مع حاجتين كمان بس مركزتش ايه هما هعرف لما اروح اعملهم ان شاء الله، بس مقالتش حاجة يعني ولا قلقانة ولا اي حاجة، ان شاء الله مفيش حاجة مادام مقالتش، مجرد روتين يعني
ص
بس ممكن يكون عادى عشان قربتى وتطمن من بدرى عادى يا جميله
خير ان شاء الله

تعالوا حلو الفزورة
ص
http://forums.3roos.com/showthread.php?t=504383&page=58
ص
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ص
واحد عصبى كتب فى كروت فرحه : الزفت اللى هيجى ميتاخرش واللى مش جاى فى ستين دهية والكلاب الصغيرة تترزع فى البيت والحق اساسا على الواطى اللى عزمكوا و ابقى عيل لو اتجوزت تانى
d
حد هنااااااااااااااااا
d
كيوت انتى هنا ولا انا متهيالى هما البنات راحو نامو ولا ايه
أ
انتو هنا ولا هناك؟؟؟؟؟؟؟
d
بسبس اين انتىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى
مختفيه فين يا بنتى وحشتينى
عامله ايه ؟؟؟؟؟

طمطمايه عامله ايه ؟
X